قیمت برد یخچال جنرال الکتریک

قیمت برد یخچال جنرال الکتریک

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

قیمت برد یخچال جنرال الکتریک جز سوالاتی است که شما دوستان عزیز از مشاوران ما می پرسید در اینجا باید گفت برد یخچال یکی از بخش‌های اصلی در تمامی یخچال‌ها محسوب می‌شود که می‌توان آن را قلب تپنده این دستگاه در نظر گرفت. یخچال جنرال الکتریک (GE) یکی از یخچال‌های آمریکایی محسوب می‌شود که از بهترین قطعات که کیفیت مناسبی دارند، شکل گرفته اند و با توجه به این موضوع طول عمر بالایی دارند.

برد یخچال جنرال الکتریک این قطعه ای که تمام عملکرد یخچال شما را انجام می دهد ممکن است نیاز به تعویض و یا تعمیر داشته باشد.

قیمت برد یخچال جنرال بسته به نوع و مدل یخچال متفاوت است. اگر قصد  خرید برد یخچال جنرال الکتریک را دارید میتوانید با مشاوران ما با شماره 09214104100 در تماس باشید تاشما را برای خرید راهنمایی کنند.

در بعضی اوقات خراب شدن برد و آسیب دیدن برد با تشخیص تکنسین تعمیر کردن آن به صرفه نیست و هزینه زیادی باید پرداخت شود پس بهتر است برد اصلی و نو را جایگزین کنید.

افزایش عمر برد یخچال جنرال الکتریک

برای اینکه طول عمر برد یخچال آمریکایی خو را افزایش دهید بهتر است :

  • از محافظ برق مناسب و خوب استفاده کنید.
  • یخچال را هر 6ماه سرویس دوره ای یخچال انجام دهید.
  • یخچال را در کنار گاز و مکانی که در معرض گرما و رطوبت است را قرار ندهید.

اگر نیاز به خرید برد یخچال جنرال الکتریک دارید و یا خارج از شهر تهران هستید کافیست با مشاوران ما در ارتباط باشید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند و برد یخچال جنرال الکتریک را برای شما ارسال کنند یا به محل و منزل شما تکنسین اعزام شود.

اما هزینه تعمیر برد ساید جنرال الکتریک با توجه به دلایل مختلف میتواند متفاوت باشد و بستگی به مدل و نوع دستگاه دارد. توصیه تکنسین های ما به شما این است که تا حد امکان اصلا خودتان دست به کار نشوید و با کمک یک فرد مجرب در این کار اقدام به تعمیر یا تعویض برد جنرال الکتریک خود بکنید. یا با کلیک کردن روی گزینه تعویض برد میتوانید وارد صفحه برد جنرال الکتریک شوید و از مطالب مفید ما بهره بگیرید . جالبه بدانید که دستور اجرای تمام فرایندها از طریق برد صادر می‌شود، بنابراین اگر برای این بخش مشکلی پیش آید، شما باید به سرعت با نمایندگی تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک بپردازید.

برد یخچال جنرال الکتریک

عمده مشکلاتی که در یخچال جنرال الکتریک رخ میدهد و کارکرد یخچال را دچار مشکل میکند برد دستگاه است که با تماس با مرکز تخصصی سامی تکنیک شما میتوانید با مشاوران فنی ما در تماس باشید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند و ظرف مدت کمتر از 2ساعت تکنسین را به محل شما اعزام کنند. در مرکز سامی تکنیک تعمیر برد را به جای تعویض آن پیشنهاد می دهند چون قیمت برد یخچال جنرال الکتریک خیلی به صرفه نیست و بهترین پیشنهاد به شما تعمیر برد است.

قیمت برد یخچال جنرال الکتریک

به دلیل نوسانات ارز قیمت دقیقی از برد یخچال جنرال الکتریک را نمیتوان در این مطلب گذاشت اما شما میتوانید به با مشاوران ما در ارتباط باشید تا از قیمت و هزینه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک باخبر شوید.

اما معمولاً شروع رنج قیمتی برد یخچال جنرال الکتریک از چهار میلیون و حداکثر تا پنج میلیون و پانصد هزار تومان می باشد. باز هم این قیمت ها با توجه به مدل یخچال فریزر و زمان تعویض آن متغیر می باشد.

زمانی که شما برد یخچال جنرال را تهیه میکنید قطعا نیاز به تعمیرکار جنرال الکتریک دارید . اگر در تهران و یا کرج هستید میتونید با تماس با سامی تکنیک فورا تعمیرکار ما را در محل خود خواهید دید.

 با یک تماس در کمتر از یک ساعت و با پایین ترین قیمت برد یخچال جنرال الکتریک خود را از ما تحویل بگیرید و دوباره آرامش را به خانه هایتان باز گردانید ما اینجا هستیم تا نگرانی های شما را کم کنیم

برد ساید جنرال الکتریک

تمام یخچال هایی که در بازار وجود دارد با تمام مدل ها و برند ها و اندازه هایی که هستند یک سیستم فرمان دهنده به نام برد دارند که به تناسب کارکرد دستگاه را منتقل میکنند گاهی برد دچار سوختگی میشود که شما برای تعمیر برد یخچال خود احتیاج به تکنسین دارید تا نگرانی شما را کم کند. ما اینجا هستیم تا هر گونه راهنمایی در مورد برد اینورتر یخچال جنرال الکتریک و مشاوره رایگان و استعلام قیمت برد را از مشاوران سامی تکنیک بگیرید.

در این قسمت برد یخچال را مشاهد می کنید.

نمونه ای از برد یخچال

چرا سامی تکنیک را برای تعمیر لوازم خانگی خود انتخاب کنیم؟

سامی تکنیک خدماتی مطمئن در ضمینه تعمیر یخچال در محل و یا در منزل شما را راس کار خود قرار میدهد, همچنین شرکت ما تعمیر لباسشویی انواع برندها را با تخصص فراوان در تهران انجام می دهد, البته یکی دیگر از تخصص های تکنسین های ما تعمیر ظرفشویی است که با دقت فراوان  ارائه می شود تا خیال شما را از بابت تعمیر راحت کنند ، در سرعت و حرفه ای بودن بی نظیر است. از اهمیت تعمیر و خرابی لوازم خانگی اطلاع داریم به همین دلیل است که بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی آنها به سرعت خدمات با کیفیت را ارائه می دهیم .

سامی تکنیک خدماتی سریع ، قابل اعتماد و ماندگار را ارائه می دهد که در صورت خرابی لوازم خانگی به آن نیاز دارید. سرعت از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است ، به همین دلیل میتوانید با ما تماس بگیرید تا برایتان تکنسین متخصص لوازم خانگیتان که دچار مشکل شده را اعزام کنیم فقط شما تاریخ و ساعتی که برای شما مناسب است را بیان کنید تا برای تعمیر لوازم خانگی شما در خدمت باشیم.

ما با احترام و توجه واقعی که نسبت به مشتریان داریم ، از رقبای خود سبقت می گیریم. هدف ما ارائه خدمات در تمام برندهای لوازم خانگی است. برای احترام به این امر ، نمایندگی تعمیرات در تمام مناطق آماده ارایه خدمات به شما هستند .

خرید برد یخچال جنرال الکتریک در سراسر کشور

اگر شما ساکن تهران نیستید و احتیاج به برد اصلی یخچال جنرال الکتریک  دارید و برد یخچال شما معیوب و خراب شده است . کافی است با شرکت سامی تکنیک تماس بگیرید.

همچنین برای تعمیر برد ساید بای ساید جنرال الکتریک می توانید برد یخچال را به آدرس پستی شرکت ارسال کنید. شرکت سامی تکنیک در سریع ترین زمان ممکن برد معیوب را در صورت تعمیر شدن تعمیر خواهد کرد. و برای شما با پست ارسال خواهد نمود.

به شما پیشنهاد میکنیم طریقه آموزش ریست کردن فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک را بخوانید

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

یکی از خدمات دیگر شرکت سامی تکنیک ، تعمیر درب پوسیده ی جنرال الکتریک می‌باشد .

تکنسین ما برای کاهش هزینه های شما عزیزان، سعی در تعمیر درب یخچال شما به جای تعویض آنها دارند. با این کار علاوه بر کاهش هزینه های تعمیرات، کیفیت کار نیز افزایش پیدا می‌کند . از دیگر خدمات ما در این شرکت تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک است

قیمت موتور یخچال جنرال الکتریک معمولا بالا است و تعمیر آن امر به صرفه ای است.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم، تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک را به ما بسپارید.

به شما پیشنهاد میکنیم اگر یخچال جنرال الکتریک شما ارور HRS میدهد این مقاله را مطالعه کنید

تعویض برد اورجینال ساید بای ساید

چگونه متوجه شویم برد یخچال خراب است؟

شاید برای شما سوال باشد که چگونه متوجه شویم مشکل از برد الکترونیکی یخچال است؟

  • یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک ارور HRS می دهد.پیشنهاد میکنیم این ارور را در مقاله ها مطالعه بفرمایید
  • یخچال اصلا روشن نمی شود.
  • با تعویض قطعه معیوب یخچال مجددا قطعه را شناسایی نکرده است.
  • یخچال به صورت خودکار روشن و خاموش می شود.
  • تکنیسین تعمیر یخچال فریزر این مورد را حدس زده است.

چه زمانی احتیاج به تعمیر برد است؟

زمانی که متوجه علت خرابی و یا سوختگی برد یخچال جنرال الکتریک شده ایم میتوانیم با مشاوران سامی تکنیک در ارتباط باشید تا تکنسین مربوطه به منزل شما برای تعمیر برد اعزام شوند.

یکی از شایع ترین علل خرابی بردها خرابی فن فریزر می باشد که گاها به دلیل خرابی فن دستگاه این قطعه آسیب شدید دیده و قابل تعمیر نمی باشد که در این حالت پیشنهاد می کنیم قبل از سفارش و جایگذاری قطعه جدید از صحت و سلامت قطعات جانبی یخچال یاساید بای ساید خود اطمینان حاصل فرمایید. همچنین درصورت خرابی فن دستگاه حتما نسبت به جایگزینی فن اورجینال اقدام کنید .

چه زمانی احتیاج به تعمیر برد است؟

چقدر طول می‌کشد تا برد یخچال تعویض شود

اگر متوجه شدید که برد یخچال جنرال الکتریک شما خراب شده با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید، تا تعمیرکاران ما به محل شما اعزام شوند و  روند کار شما را در کمتر از 1 ساعت با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت انجام دهند .

شرکت سامی تکنیک با بیش از نیم قرن تجربه و دارای نمایندگی های معتبر تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی و تکنسینهای مجرب، متعهد و کارآمد مفتخر است؛ تعمیر انواع لوازم خانگی را در منزل با ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه رسمی تعمیر نماید.

همچنین این مرکز در تمام روز های هفته حتی در روز های تعطیل از 8 صبح الی 12 شب در خدمت شماست.

نمایندگی خدمات پس از فروش لوازم خانگی جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات در شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

133 20 264 021

266 94 227 021

نمایندگی تعمیرات در غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443 021

175 70 440 021

نمایندگی تعمیرات در مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88 021

نمایندگی تعمیرات در شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77 021

14 دیدگاه

    • دوست عزیز سلام
      یخچال جنرال مدل y دو مدل برد دارد و از 5میلیون300هزار تومان تا 8 تومان قیمت دارد

  • شما ارسال برد یخچال جنرال الکتریک مدل پروفایل را به شهرستان انجام میدید؟

    • دوست عزیز سلام
      بله برای این منظور و راهنمایی بهتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  • با سلام من اصفهان هستم و هفته پیش از این مجموعه خرید برد ساید بای ساید جنرال الکتریک انجام دادم و ظرف مدت نصف روز برد به دستم رسید واقعا ممنون چون توی اصفهان برد اصلی یخچال ساید جنرال الکتریک رو پیدا نکردم

    • دوست عزیزسلام
      خوشحالیم که ما را برای تعمیر برد یخچال خود انتخاب کردید تنها هدف مجموعه ما خدمت رسانی به شما است.

    • دوست عزیز سلام
      بله ما برد یخچال جنرال الکتریک هم موجود داریم

  • برد یخچال جنرال الکتریک را چقدر گارانتی میکنید اگه ازتون بخریم نو اورجینال؟

    • دوست عزیز سلام
      برد گارانتی ندارند در صورتی که شما در منزل نوسان برق داشته باشید حتی اگر محافط برق هم بر روی دستگاه نصب باشد باز هم احتمال سوختن برد وجود دارد چون بیشتر محافظ ها اصل نیست.

  • من ساید بای ساید جنرال الکتریک دارم کامل خاموش شده و اصلا کار نمیکنه آیا برد یخچال جنرال الکتریک وقتی خراب میشه یخچال کار نمیکنه ؟

    • دوست عزیز سلام
      قطعا مشکل بردی دارید برای مشاوره تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک با ما در ارتباط باشید.

  • سلام برد یخچال ساید جنرال الکتریک ابشمار رو موجود داری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *