تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

تعمیر ماشین ظرفشویی در صورتی انجام می شود که چک کنید دستگاه کار نمی کند البته دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد. برخی از مشکلات رایجی که می تواند باعث از کار افتادن ظرفشویی شود را ما در اینجا برای شما بیان می کنیم. ماشین ظرفشویی یک دستگاه مکانیکی است که برای پاک کردن ظروف و میوه ها از آن استفاده می شود. ماشین ظرفشویی جزء اصلی آشپزخانه مدرن امروزی است.در گذشته، شستشوی دستی برای تمیز کردن ظروف کثیف که نیاز به فعالیت فیزیکی داشت انجام می گرفت شما میتوانید با کمک گرفتن از تعمیرکار ماشین ظرفشویی آرامش را به خانه خود بازگزدانید.

اما در حال حاضر گزینه آسان تر، سریع تر و قابل اطمینان تر یعنی ماشین های ظرفشویی دارید. مانند هر دستگاه دیگر که روزانه استفاده می شود، مشکلات و ایراداتی  می توانند مانع از کارکرد درست ماشین ظرفشویی شما شود راهنمای تعمیر ماشین ظرفشویی به شما کمک میکند . تمام لوازم خانگی ممکن است نیاز به تعمیرات پیدا کنند مراجعه به یک مرکز مورد اطمینان تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل و تعمیرکار ماشین ظرفشویی سامسونگ و با سابقه می تواند خیال شما را برای سپردن دستگاهتان به آنها راحت کند.

 ما بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران و با انواع  تعمیر یخچال ، تعمیر کولر گازی ، و تعمیر انواع برندهای ماشین لباسشویی و به ویژه خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی سرو کار داریم.

تعمیرات ماشین ظرفشویی

ما تعمیرات لوازم خانگی همه مارک ها و برند های معتبر دنیا را انجام می دهیم. تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل تخصص ماست. مهم نیست که شما نیاز به تعمیر ماشین های ظرفشوییLG ، Bosch، Whirlpool Samsung و اسنوا دارید با راهنمای تعمیر ماشین ظرفشویی شما میتوانید به سوالاتتان پاسخ دهید. ما قبلا با انواع مشکلات و ایرادات آنها برخورد کرده ایم و کاملا مجهز به تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران هستیم.

تکنسین های تعمیرکار ماشین ظرفشویی سامسونگ ما، بسیار ماهربوده، بیش از 10،000 تعمیر در سال را انجام می دهند. ما دانش و تجربه لازم برای تعمیر و نگهداری ماشین های ظرفشویی به صورت موقع و کارآمد را داریم و آشپزخانه شما را به نظم کاری قبلی خود  باز می گردانیم.

جلوگیری از تعمیر ماشین ظرفشویی

برای نتیجه بهتر هر چند ماه یکبار فیلتر سبد و سوراخ های اسپری را تمیز کنید. این کار باعث بهبود عملکرد کلی و کمک به تعمیرات ماشین ظرفشویی می شود. این قدم ساده می تواند  باعث صرفه جویی پول شما شود پس چرا که نه؟
بهتر است  2 سال یکبار ماشین ظرفشویی را تمیز و  میکروب ها و گریس های مضر از بین ببریم تا  به طور مستقیم باعث مشکلات عملکرد ظرفشویی نشود.
هرگز از مواد شوینده نا مناسب در ماشین ظرفشویی خود استفاده نکنید. این می تواند حباب های فوم بزرگ ایجاد کند که در نهایت نشت می کند و باعث آسیب می شود بهتر است از یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی سامسونگ کمک بخواهید و یا راهنمای تعمیر ماشین ظرفشویی را مطالعه بفرمایید .

خارج ماشین ظرفشویی

  • با محلول آب و شوینده و محصولات غیر ساینده تمیز کنید و سپس خشک کنید.

داخل ماشین ظرفشویی

  • ماشین ظرفشویی را هر 3 ماه یک بار برای از بین بردن تمام کثیفی ها در داخل آن بشویید.
  • از شوینده های مخصوص شستن ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن آن استفاده کنید.
  • نکته: برای ایمنی بیشتر، حتما دستگاه را قبل از تمیز کردن و عملیات نگهداری، از برق بکشید

چرا ماشین ظرفشویی تمیز نمی کند؟

دلایل متفاوتی که باعث می شود یک ماشین ظرفشویی به وظیفه خود یعنی تمیز کردن ظروف کثیف عمل نکند با راهنمای تعمیر ماشین ظرفشویی میتوانید از مشکل دستگاه خود با خبر شوید:

 تسمه پمپ آب ماشین ظرفشویی

تسمه پمپ آب ممکن است فرسوده و یا پاره شده باشد. با این حال، تعداد کمی از ماشین های ظرفشویی تسمه پمپ آب دارند، شما باید شماره مدل خود را برای تعیین اینکه آیا آن تسمه پمپ آب دارد یا خیر جستجو کنید. برای دسترسی به تسمه پمپ آب، پانل پایین را بردارید. تسمه پمپ آب در پایین موتور واقع شده است. اگر تسمه پمپ آب شکسته یا پوسیده باشد، آن را جایگزین کنید.

تعمیر دریچه ورودی آب ماشین ظرفشویی

سوپاپ ورودی آب اجازه ورود آب به ماشین ظرفشویی را می دهد. اگر شیر مسدود شده یا معیوب باشد، ماشین ظرفشویی آب کافی برای تمیز کردن مناسب ظروف نخواهد داشت. اگر سوپاپ ورودی آب مسدود شده باشد، آن را جایگزین کنید. برای تمیز کردن دریچه ورودی آب تلاش نکنید زیرا می تواند باعث آسیب بیشتر شود.

اگر به خدمات قابل اعتماد و کارآمد تعمیر ظرفشویی نیاز دارید،همین امروز با ما تماس بگیرید تا وقت تعمیر خود را تعیین کنید و تفاوت کار را با تیمی از کارشناسانی که برای رضایت شما اختصاص داده اند را تجربه کنید. ما مشتاقیم که بزودی به شما خدمت کنیم!

تعمیر بازوی شستشوی مرکزی ماشین ظرفشویی

بازوی شستشوی مرکزی آب را به ظروف در قفسه بالایی هدایت می کند. اگر آب نتواند به درستی از طریق بازوی شستشوی مرکزی جریان یابد، ظروف در قفسه بالایی به درستی تمیز نخواهند شد. با گذشت زمان، ذرات غذایی ممکن است در سوراخ های کوچک در بازوی شستشو به دام افتاده باشند. اگر ظروف بعد از شستشو همچنان کثیف هستند ، بازوی شستشو ممکن است مسدود شده باشد.  بازوی مرکز شستشو را بیرون آورده و هر گونه باقی مانده غذا را از سوراخ پاک کنید. اگر تمیز کردن بازوی شستشو خیلی دشوار است، آن را جایگزین کنید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که  بازشو شستشوی مرکزی با نازل تامین آب بطورمناسب چفت شده است.

تعمیر بازوی شستشویی پایینی ماشین ظرفشویی

بازوی شستشوی پایین تر آب را به ظروف در طبقات پایین تر می ریزد. اگر آب نمی تواند به درستی از طریق بازوی شستشوی پایین جریان یابد، ظروف در قفسه پایینی به درستی تمیز نخواهند شد. با گذشت زمان، ذرات غذایی ممکن است در سوراخ های کوچک در بازوی شستشو به دام افتاده باشند. اگر ظروف بعد از شستشو همچنان کثیف هستند ، بازوی شستشو ممکن است مسدود شده باشد. برای باز کردن بازوی شستشوی پایینی، آن را بیرون بیاورید و از سوراخ ها، هرگونه ذرات باقی مانده را بیرون بیاورید. اگر تمیز کردن بازوی شستشو خیلی دشوار است، برای تعمیر ماشین ظرفشویی آن را جایگزین کنید.

تعمیر بازوی شستشویی بالایی ماشین ظرفشویی

بازوی شستشوی فوقانی آب را به ظروف در قفسه بالایی هدایت می کند. اگر آب نمی تواند به درستی از طریق بازوی شستشوی بالا جریان یابد، ظروف در قفسه فوقانی به درستی تمیز نخواهند شد.مانند موارد ذکر شده در بالا برای تمیز کردن بازو عمل کنید.

تعمیرات پمپ گردش ماشین ظرفشویی

پمپ گردش آب از موتور و پروانه استفاده می کند تا آب را مجبور به بالا رفتم از بازوهای شستشو کند. اگر پمپ گردش آب معیوب باشد، ظروف به درستی تمیز نخواهند شد. اگر موتور هیچ سر و صدایی نداشته باشد یا تنها صدای وزوز را بعد از اینکه ماشین ظرفشویی پر شد شنیدید، موتور ممکن است سوخته باشد. اول، اطمینان حاصل شود که برق به موتور می رسد. دوم، برای اطمینان از اینکه پروانه می چرخد، پمپ را برای خرابی ها بررسی کنید.

مونتاژ پمپ و موتور

این موتور یک پروانه را برای عبور آب از طریق بازوهایهای شستشو هدایت می کند. اگر موتور معیوب است، پروانه پمپ شکسته یا بخشی از پمپ خالی شده است، ظروف به درستی تمیز نخواهند شد. اطمینان حاصل کنید که برق به پمپ موتور و موتور منتقل می شود. اگر برق به پمپ و مونتاژ موتور برسد اما هنوز اجرا نشود، پمپ و موتور مونتاژ را جایگزین کنید.

تعمیر پروانه شستشوی ماشین ظرفشویی

پروانه شستشو یک تیغه پلاستیکی کوچک است که آب را از طریق بازوهای شستشو منتقل می کند. اگر پروانه شكسته شود یا بعضی از باله هایش را از دست دهد، ممكن است فشار كافی برای فرستادن آب را از طریق بازوهای شستشو را نداشته باشد. در اکثر مدل ها، شما می توانید پروانه شستشو را مستقل از پمپ و مونتاژ موتور جایگزین کنید. شماره مدل خود را برای تعیین اینکه آیا پروانه شما قابل تعویض است یا نه جستجو کنید. اگر نمیتوانید پروانه را به طور جداگانه جایگزین کنید، باید کل پمپ و موتور مونتاژ را جایگزین کنید.

تعمیر موتور پمپ آبکشی و گردش آب

یکی دیگر از موارد تعمیر ماشین ظرفشویی تعمیر پمپ آبکشی می باشد که تعمیرات لازم در خصوص آن صورت گیرد و سامی تکنیک به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی انتخاب خوبی برای مشتریان می باشد.

معایب ماشین ظرفشویی

حتما بعد از اتمام کار دستگاه خود میبینید ماشین ظرفشویی ظرف ها را آب نمی کشیده و خوب شستشو را انجام نداده در چنین حالتی شما باید با تکنسین های سامی تکنیک تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل تماس حاصل کنید و یا از راهنمای تعمیر ماشین ظرفشویی کمک بخواهید در چنین مواقعی برای رفع این مشکل شما باید به این موارد توجه کنید و با خیال راحت تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران را به یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی سامسونگ بسپارید:

  • تعمیر پمپ آبکشی
  • تعمیر پروانه تخلیه
  • تعممیر کیت سلنویید تخلیه
  • تعمیر شیر تخلیه
  • تعمیر همبندی موتور و پمپ
  • مسدود بودن یا نصب نادرست سطل زباله
  • تعمیر شیلنگ تخلیه
  • چک کردن شیر
  • تعمیر تسمه پمپ آب

چرا دکمه های ماشین ظرفشویی کار نمی کنند؟

در این مواقع شما باید  اقدام به :

  • تعمیر صفحه لمسی و کنترل پنل
  • تعمیر صفحه لمسی
  • تعمیر برد کنترل اصلی

ارور ماشین ظرفشویی بهی مدل 9213 و 9205

ارورهای ماشین ظرفشویی بهی را می توان به دو نوع تقسیم کرد. نوع … ادامه مطب

ارور ماشین ظرفشویی الکترولوکس

ارور ماشین ظرفشویی الکترولوکس موضوعی است که در نمایندگی تعمیرات الکترولوکس به آن … ادامه مطب

ارور ماشین ظرفشویی اریستون

ارور ماشین ظرفشویی آریستون یا همان کد خطای ظرفشویی آریستون را همراه با دلایل … ادامه مطب

سامی تکنیک با بیش از نیم قرن تجربه و دارای نمایندگی های معتبر تعمیرگاه مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی و داشتن تکنسینهای مجرب تعمیر انواع برندهای ماشین ظرفشویی را با ضمانت نامه تعمیر میکند.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

ما متخصص در زمینه تعمیرات انواع ماشین های ظرفشویی ال جی هستیم و تعمیرکار حرفه ای ال جی را برای سرویس و نگهداری ماشین ظرفشویی شما به محل می فرستیم. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد ارور های دستگاه خود به ارور ظرفشویی ال جی را مشاهده کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

سامسونگ یکی از برند های پر طرفدار برای مردم ایران است و همگی ما از یکی از محصولات سامسونگ از گوشی تا تلوزیون و یخچال استفاده کرده ایم. سامی تکنیک یکی از برترین مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در منزل و در سراسر تهران می باشد تعمیرکار ماشین ظرفشویی سامسونگ آسودگی خیال را برای شما به همراه می آورد .

برای اطلاعات در مورد ارور های دستگاه به قسمت ارورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ مراجعه کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

بوش یکی از برند های آلمانی معتبر در سراسر دنیا می باشد و طرفداران بسیاری دارد اما از انجا که هیچ دستگاهی تا ابد سالم نمی ماند می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش خود به سامس تکنیک رجوع کنید زیرا تکنسین های ما بیش از 850 نوع مختلف این برند را تا کنون تعمیر کرده اند. علاوه بر ایم ما متخصص تعمیر ماشین لباسشویی بوش نیز هستیم.

تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در منزل

ما متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ویرپول هستیم! با ما تماس بگیرید تا لیست مشتریان ویرپولی خود را برای شما ارسال کنیم تا رضایت کار ما را از آنها پرس و جو کنید. اگر با دستگاه خود به مشکل خورده اید با ما تماس بگیرید.
تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک
یکی از برند های قدیمی که همه با آن آشنا هستیم جنرال الکتریک می باشد. تعمیرات این برند به خصوص ماشین های ظرفشویی آن تخصص ماست چون سال ها فعالیت در حوزه تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل و لوازم خانگی ما را با ریز و بم مشکلات این برند آشنا کرده است.

چه زمانی با ما تماس بگیرید؟

اگر ماشین ظرفشویی شما به درستی کار نکند، فقط به این معنی نیست که در شستشوی ظرف ها دچار مشکل می شوید. شما علاوه بر آن زندگی خود را به خطر می اندازید چراکه اگر سیمکشی در دستگاه با آب ارتباط برقرار کند، می تواند پیامدهای فاجعه آمیز داشته باشد. به همین دلیل است که شما باید به زودی با یک نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی تماس بگیرید. سامی تکنیک یکی از این مراکز معتبر می باشد. گاهی اوقات ماشین ظرفشویی به دلیل پودر شستشوی بد و یا به دلیل آنکه غذاها بیش از حد در ظروف وجود داشته دچار مشکل می شود. راه حل این است که با ما تماس بگیرید تیم ما تجربه زیادی دارند به راحتی شما را در تعمیر ماشین ظرفشویی راهنمایی می کنند و تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران را برایتان آسان میکنند.

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی

  • ماشین ظرفشویی مواد شوینده را تحویل نمی دهد
  • ماشین ظرفشویی ظروف را به درستی تمیز نمی کند
  • آبکشی متوقف نمی شود
  • مواد شوینده در ظروف باقی می ماند
  • ماشین ظرفشویی هنگام کار صروصدا می کند
  • ماشین ظرفشویی می لرزد
  • آب نشت می کند

تخلیه نکردن آب : در چنین حالتی پمپ تخلیه شما دچار مشکل شده که در مرحله نخست با تعمیر پمپ تخلیه مشکل حل می شود ولی اگر مشکلاتان حل نشد تعویض پمپ تخلیه دستگاه صورت میگیرد.

گرم نکردن آب: این حالت در دستگاه مربوط به المنت یا همان هیترمی باشد که باید تعویض شود.

 

در استفاده از ظرفشویی به مشکل برخوردید؟

نگران نباشید نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل ما , مشکل شما را در کوتاه ترین زمان و در اسرع وقت با داشتن متخصصین و تکنسین های ماهر و تجهیزات کار آمد و ضمانت قطعات ۶ الی ۲۴ ماهه در محل شما به صورت۲۴ساعت و۷روز هفته تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران رفع می نماید. با ثبت سفارش آنلاین علاوه بر ۱۰ درصد تخفیف این امکان به شما داده می شود که در اولویت سرویس دهی تکنسین ها و تعمیرکار ماشین ظرفشویی سامسونگ ما قرار بگیرید و ثبت سفارش شما مستقیما به تکنسین های مربوطه ارسال می شود و همین باعث سرعت در سرویس دهی به شما مشتریان عزیز می باشد.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در نواحی مختلف تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 120 264

266 94 227

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

7 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر سوالی خدمتتان داشتم ظرفشویی ما ۶نفره است و مدتی است خوب شستشو انجام نمی‌دهند و لیوان ها کدر میشود دلیلش چیست …

  • با سلام برای ماشین ظرفشویی باید از جرم گیر استفاده کنم؟لطفا راهنمایم کنید

    • با سلام
      بله هر ۳ ماه نصف لیوان از جرم گیر استفاده کنید

    • با سلام
      جرمگیر پس از هر ۲۰ بار مصرف برای ماشین ظرفشویی الزامی است

  • به نظر شما ظرفشویی ۶نفره رومیزی مناسبتر است یا ۱۲تفره کدام در مصرف آب به صرفه است ؟

    • با سلام
      قاعدتا ظرفشویی ۶نفره مصرف اب کمتری دارد ولی بسته به تعداد افراد خانواده و مصرف روزانه ظروف باید تصمیم گرفت که ظرفشویی ۶نفره بهتر است یا ۱۲ نفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *