ارور HRS یخچال جنرال الکتریک

ارور یخچال جنرال الکتریک

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

یکی از کد خطا و ارورهای رایج در یخچال جنرال الکتریک ارور HRS است. این ارور نشان میدهد که که برد الکترونیکی که در یخچال وجود دارد دچار مشکل شده است. از جمله مشکلاتی که برد را دچار اختلال میکند میتوان به خنک نکردن، سر و صدای زیاد، نشت آب از یخچال اشاره کرد.

همچنین شما میتوانید برای استعلام قیمت برد یخچال جنرال الکتریک با مشاوران ما در تماس باشید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک شما ظاهر شده است؟

نگران نباشید با مشاوره رایگان و اعزام تکنسین مشکل ارورhrs رفع می شود.

ارور hrs بر روی نمایشگر یخچال

زمانی که یخچال و یا ساید بای ساید جنرال الکتریک یا همان کد ارور ساید GE بر روی صفحه نمایشگر ظاهر میشود و یخچال شما را دچار مشکل می کند کد خطایی با عنوان hrs در صفحه نمایشگر ساید ظاهر می شود. که این ارور خطا نشان دهنده آن است که برد یخچال شما دچار سوختگی شده است. دلیل این امر نوسانات پی در پی برق است که این کد خطا را ظاهر کرده است که بهترین کار تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک است که برای تعمیر برد یخچال شما در منزل شما حضوریابند.

ارور hrs در یخچال زمانی ظاهر میشود که یخچال شما جنرال الکتریک باشد و بر نمایشگر یخچال طاهر میشود و در این موقع احتیاج به اعزام تکنسین است. شرکت سامی تکنیک با بیش از نیم قرن تجربه و دارای نمایندگی های معتبر تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک و داشتن تکنسینهای مجرب، متعهد و کارآمد مفتخر است؛ تعمیر یخچال GE را در منزل را با ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه رسمی تعمیر نماید.

ارور یخچال جنرال

ارور یخچال جنرال الکتریک

یکی از شایع ترین ارورهایی که در یخچال فریزر های جنرال الکتریک وجود دارد ارور HRS است.

 زمانی که شما با ارور یخچال جنرال مواجه شدید در اولین اقدام باید یخچال را از برق بکشید و با نمایندگان ما در منطقه ای که هستید تماس بگیرید ما برای سهولت دسترسی شما عزیزان در تمام مناطق تهران شعبه داریم تا هر زمان یخچال شما به مشکلی برخورد با مشاوران ما در تماس باشید تا برای شما تکنسین اعزام کنند.

تکنسین های سامی تکنیک برای شما دوستان عزیز نحوه نمایش ارور hrs را در یخچال جنرال الکتریک تهیه کرده اند که برای رفع ارور hrs در یخچال GE احتیاج به تعمیر برد است که مرحله مرحله تکنسین سامی تکنیک نحوه باز کردن برد را به شما نشان میدهد .

تکنسین های سامی تنیک اطلاعات کاملی در زمینه ی تعمیرات یخچال در محل و منزل شما دارند تا مشکل دستگاه شما را رفع نمایند تیم تکنسین های ما تعمیر ماشین لباسشویی در تمام مناطق تهران به صورت شبانه روزی را تحت پوشش دارند و همچنین  مشکلات مربوط به تعمیرات ماشین ظرفشویی را با خیال آسوده برای شما رفع میکنند و در کوتاهترین زمان ممکن ایراد دستگاهتان را تشخیص می دهند و به راحتی می توانند مشکل را بر طرف کنند

پنل یخچال جنرال الکتریک

ارور HRS در یخچال جنرال الکتریک چیست؟

رایج ترین اروری که در یخچال های جنرال الکتریک بر روی نمایشگر نمایش داده می شود ارور  HRS می باشد. زمانی که ارور  HRS در یخچال جنرال الکتریک بر روی نمایشگر ظاهر شود یخچال به هیچ وجه ممکن کار نمی کند. و فقط لامپ های داخل و LED آن روشن می شود. ارور HRS در یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک یکی از بدترین و پر هزینه ترین ارورهای این یخچال می باشد.

علت ارور HRS یخچال جنرال الکتریک (GE)

ارور HRS در یخچال جنرال الکتریک حاکی از این است که برد الکترونیکی اصلی یخچال (Main Board) دچار مشکل شده است. در 90% موارد برد الکتریکی اصلی دچار سوختگی می شود. وقتی برد اصلی دچار مشکل گردد ارور HRS بر روی نمایشگر نمایش داده می شود. برای تعمیر برد یخچال می توانید با شرکت سامی تکنیک تماس بگیرید.

ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک

راه حل جلوگیری از بروز ارور HRS

دلیل اصلی بروز مشکل برای برد الکتریکی اصلی یخچال جنرال الکتریک(GE)، نوسانات پی در پی و شدید برق می باشد. ممکن است برق ضعیف باشد و یا جریان برق ورودی بیشتر از حد مجاز باشد. در هر صورت آسیب جدی به برد اصلی یخچال می زند.

از محافظ برق استفاده کنید. چون محافظ برق جریان برق کمتر یا بیشتر از حد مجاز را قطع می نماید. در نتیجه طول عمر برد الکتریکی یخچال جنرال الکتریک افزایش می یابد.

تعمیر ارور HRS در یخچال جنرال الکتریک

دوستان عزیز به دلیلی اینکه مشکل از برد الکتریکی اصلی یخچال می باشد تعمیر یا تعویض آن کار تکنیسین تعمیر یخچال می باشد. ولی در صورتی که ارور HRS را بر روی نمایشگر مشاهده نمودید، هرچه سریع تر یخچال را از برق بیرون بکشید و با تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال فریزر تماس بگیرید.

قیمت موتور یخچال جنرال الکتریک

همانطور که گفته شد قیمت موتور یخچال جنرال الکتریک ممکن است برای شما زیاد باشد اما در مقایسه با تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک، مناسب تر به نظر می‌رسد. عمر مفیدی که برای موتور یخچال جنرال الکتریک در نظر گرفته شده برابر با 15 تا 20 سال است و بعد از این مدت مشکلات بسیاری برای این قطعه دیده خواهد شد که شما را مجاب به تعویض موتور یخچال جنرال الکتریک می‌کند.

موتورهایی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند، دو نوع متفاوت دارند که این دو نوع را می‌توان اینورتری و غیر اینورتری دانست. هر یک از این انواع با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، از قیمت متفاوتی برخوردار هستند و با توجه به اینکه امروزه قیمت‌ها ثبات ندارند، شما میتوانید برای استعلام قیمت موتور یخچال جنرال الکتریک با شرکت سامی تکنیک در ارتباط باشید .

General Electric refrigerator HRS error

ارور HRS ساید بای ساید جنرال الکتریک

ارور HRS ساید بای ساید جنرال الکتریک و یخچال پروفایل، نشان دهنده وجود یک مشکل از سمت برد الکترونیکی اصلی یخچال می باشد.

زمانی که ارور ساید GE ظاهر میشود یعنی قطعات الکترونیکی برد اصلی یخچال معیوب می شوند و دیگر کارایی سابق خود را ندارد، بر روی نمایشگر یا مانیتور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک (General Electric) ارور یا کد خطا چشمک زن hrs نمایش داده می شود.

ارو hrs به صورت خود به خود حل نمی شود زیرا مشکل از سمت برد الکترونیکی اصلی یخچال می باشد و باید مشکل به صورت کامل بازبینی و برطرف گردد.

تاثیر نوسانات برق در بروز کد خطا HRS

یکی از اصلی ترین دلایلی که می توان برای اتفاق افتادن و به وجود آمدن ارور یا کد خطا HRS در انواع مدل های یخچال فریزر و ساید بای سایدهای آمریکایی General Electric در نظر داشت، وجود نوسانات شدید برق می باشد.

زمانی که یخچال به صورت مستقیم و بدون محافظ به برق متصل شود دیگر راهی برای از بین بردن نوسانات وجود ندارد و خیلی راحت منجربه سوختن برد الکترونیکی اصلی یخچال جنرال الکتریک می گردد.

تعمیر یا تعویض برد یخچال جنرال الکتریک

زمانی که ارور یا کد خطا HRS رخ می دهد در کل 2 حالت وجود دارد:

  • تعمیر برد الکترونیکی
  • تعویض برد الکترونیکی

ارور ساید GE قابل تعمیر می باشد و نیازی به تعویض برد اصلی یخچال نخواهید داشت. به همین دلیل همیشه پیشنهاد می شود اول اقدام به تعمیرات برد نمایید سپس در صورتی که این امر امکان پذیر نبود و برد الکترونیکی خیلی آسیب دیده باشد اقدام به تعویض برد اصلی نمایید.

تعویض کامل برد اصلی یخچال جنرال الکتریک دارای هزینه زیادی می باشد. البته باید اول دعا کرد که برد متناسب با یخچال شما در بازار پیدا شود.

زیرا یخچال جنرال الکتریک یک برند آمریکایی است و به خاطر تحریم ها قطعات زیادی از این یخچال به فراوانی در بازار یافت نمی شوند.

این دلیل خود باعث می شود که اغلب مشتریان اول به فکر تعمیرات برد یخچال باشند تا تعویض کامل برد الکترونیکی.

ارور hrs

رفع خطا HRS بدون تعویض و تعمیر برد الکترونیکی

زمانی که خطای HRS  یا همان ارور ساید GE بر روی نمایشگر نشان داده می شود تمام دکمه های پنل نمایشگر یخچال قفل می شوند و کار نمی کنند.

ابتدا سیم اصلی برق یخچال را به مدت 30 دقیقه از برق بیرون بکشید.

بعد از گذشت 30 دقیقه یخچال را به برق بزنید.

در صورتی که مجددا ارور یا کد خطا HRS بر روی نمایشگر ظاهر شد راهی جز تعمیر فیزیکی یا تعویض برد نخواهید داشت.

در غیر این صورت برنامه اصلی برد الکتریونیکی مجددا ریستارت می شود و یخچال همانند قبل کار خواهد کرد.

کد خطا HRS در کدام یخچال ها وجود دارد؟

در برندهای آمریکایی مخصوصا:

  • جنرال الکتریک
  • پروفایل
  • کنمور
  • هات پوینت

این ارور یا کد خطا به وفور نمایش داده می شود. در تمامی برندها نیز کد خطا فوق فقط به خرابی برد الکترونیکی اصلی یخچال اشاره دارد.

هزینه موتور یخچال

یکی دیگر از خدمات اصلی شرکت سامی تکنیک ، تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک می‌باشد . تکنسین ما برای کاهش هزینه های شما عزیزان، سعی در تعمیر قطعات به جای تعویض آنها دارند و پایین ترین قیمت برد یخچال جنرال الکتریک را برای شما به ارمغان میاورد.

با این کار علاوه بر کاهش هزینه های تعمیرات، کیفیت کار نیز افزایش پیدا می‌کند.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم، برای استعلام قیمت برد یخچال جنرال الکتریک با ما در تماس باشید .

در صورت بروز ارور ساید GE و رفع مشکل در خصوص دستگاهتان میتوانید با شماره های شرکت تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی موفق به برقراری تماس با دفاتر ما نشدید می توانید به صورت مستقیم با شماره 09126973783 تماس بگیرید

يخچال جنرال الكتريك

نمایندگی تعمیر یخچال در نواحی مختلف تهران

 نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 201 264

266 94 227

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

16 دیدگاه

  • سلام راهنمایی میخواستم تو چه مواقعی ارور hrs ظاهر میشود؟

    • سلام دوست عزیز
      در زمانی که نوسان برق داشته باشید و یا یکی از قطعات و یا برد الکترونیکی دستگاه دچار مشکل شود ارور hrs ظاهر می شود

    • سلام دوست عزیز
      ارور hrs در یخچال های پروفایل فریجیدر هم ظاهر میشود

  • سلام سایت جنرال الکتریک دارم که ارور hrs میده برای تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک شما در نمک آبرود همه شعبه دارید یا اینکه میشه ارسال کرد تهران شما تعمیر کنید

    • دوست عزیز سلام
      شما میتوانید با آموزش هایی که در سایت است برد زا جداکنید و برای ما ارسال کنید تا ظرف مدت 1روز برای شما برد تعمیر شده را ارسال کنیم برای این منظور با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

  • سلام ممنون میشم راهنمایی کنید بر روی یخچال من ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک ظاهر شده میشه بفرمایید درست میشه یا خطایی رخ داه?

    • دوست عزیز سلام
      علت ارور HRS در یخچال جنرال الکتریک میتواند از نوسانات برق باشد در غیر این صورت برای رفع خطای hrs برد یخچال جنرال الکتریک باید تعمیر شود.

  • سلام ارورHRS چه کوفته من ۲ بار تا حالا یخچال جنرال الکتریک اینجوری شده که هر دوبار برد رو بردن تعمیر کردن ولی باز دوباره اینجوری شده خسته شدم بخدا البته ز طرف شما نبودن ولی تو رو خدا یه راهکاری برای این خطا بهم بگید

    • دوست عزیز سلام
      وجه تمایز ما با همکاران و رقبا تعمیر اصولی و شناخت کامل به برد و یخچال جنرال الکتریک است شما میتوانید برای رفع مشکل خود با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  • سلام یخچال ساید جنرال الکتریک خطای HRS میزنه یه تعمیرکار آمد گفت بردش درست نمیشه و باید برد نو بخرم گفت بردش تعمیر نمیشه میخواستم بدونم درست گفتن لطفا راهنمایی بفرمایید

    • دوست عزیز سلام
      لطفا از تعمیرکاران مجاز کمک بگیرید برد یخچال جنرال الکتریک توسز متخصصین ما به راحتی تعمیر می شود.

  • یک تعمیرکار برای یخچالم از محل آوردم یخچال فریزر جنرال الکتریک دارم ارور hrsمیداد گفت بردش مشکل داره و یه قیمتی به من دادم مخم سوت کشید گفت ببرم تعمیر کنم بیار ۶ میلیون پول تعمیرش میشه من راستش ندادم بهش ولی آیا واقعا اینقدر قیمت تعمیر خطای hrs میشه؟

    • دوست عزیز سلام
      خیر تعمیر برد یخچال فریزر جنرال الکتریک با ارور hrs هزینه بین یک میلیون ششصد الی سه میلیون پانصد هزار تومان میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *