چگونه بعد از تعویض فیلتر تصفیه آب، یخچال خود را ریست کنم ؟

ریست کردن یخچال بعد از تعویض فیلتر تصفیه آب

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

تمام ساید بای ساید های موجود در بازار و یخچال ساید بای سایدی که شما در منزل دارید دارای آبسرد کن هستند و به راحتی آب تصویه شده و خنک را به شما ارایه می دهند. با داشتن آب سرد کن شما موظف به نگهداری و سرویس دوره ای آن هستید البته باید بدانید  که فیلترها ی نصب شده بر روی یخچال باید هر 6 ماه تعویض شوند تا آب گوارا و سالمی را به شما ارئه دهند. ما اینجا هستیم تا آموزش ریست کردن فیلتر یخچال در تمام مدل ها را برای شما بیان کنیم.

در صورتی که یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می‌توانند با تعمیرگاه مجاز سامی تکنیک که یک مرکز معتبر تعمیرات یخچال در تمام مناطق تهران است تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می کنند ایراد دستگاه را پیدا کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند

فیلتر تصفیه آب

آموزش ریست کردن فیلتر یخچال فریزر

در صورت تعویض نکردن به موقع فیلتر تصفیه آب مشکلاتی را هم برای آب آشامیدنی شما ایجاد می کند با ورود کثیفی و مواد آلاینده به آب باعث می شود سلامتی شما به خطر بی افتد. همچنین در صورت کثیف بودن فیلتر، چراغ تصفیه آب بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما روشن می شود. که شما باید فیلتر را تعویض کنید و سپس دستگاه را ریست کنید تا این علامت از روی صفحه نمایشگر دستگاه شما پاک شود.

بعد از اینکه فیلتر قدیمی را خارج و فیلتر جدید را وارد کردید چراغ هشدار تعویض فیلتر شما همچنان به رنگ قرمز خواهد بود. برای اینکه چراغ هشدار خاموش شود باید یخچال خود را ریست کنید . برای ریست یخچال باید کلید آلارم و یا کلید هشدار فیلتر آب را به مدت 3 الی 5 ثانیه نگه دارید . بعد از این کار رنگ چراغ فیلتر آب به یکی از رنگ های سبز و، آبی و یا زرد تبدیل می شود که نشان می‌دهد فیلتر آب به درستی تعویض شده است .

راهنمای ریست فیلتر آب یخچال برندهای مختلف

در اینجا ما به نحوه ریست کردن فیلتر تصفیه آب در مدل های مختلف یخچال ارشاره میکنیم اما در نظر داشته باشید که ریست کردن هر دستگاه با هم یکسان است اما بعد از هر بار تعویض فیلتر بیرونی یا داخلی یخچال باید اقدام به ریست فیلتر یخچال خود کنید. با ما همراه باشید تا نحوه ریست کردن هر برند را به شما آموزش دهیم.

فیلتر یخچال بکو

در این مرحله از آموزش نحوه ریست فیلتر یخچال بکو را در داخل این لینک گذاشته ایم با وارد شدن میتوانید تمام اطلاعات یخچال بکو را دریافت کنید:راهنمایی ریست کردن فیلتر ساید بای ساید بکو تمامی مدل ها

فیلتر ساید بکو

فیلتر یخچال ال جی

ما اینجا هستیم تا به شما آموزش ریست کردن فیلتر ساید بای ساید ال جی تمامی مدل ها را بیان کنیم تا بعد از تعویض فیلتر یخچال خود بتوانید از آب آشامیدنی تمیز لذت ببرید.

ریست یخچال

فیلتر یخچال جنرال الکتریک

اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه میتوانم فیلتر تصفیه آب را تعویض کنم نگران نباشید شما میتوانید برای ریست کردن فیلتر یخچال جنرال الکتریک از طریق لینک زیر وارد بخش نحوه ریست فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک بشوید.

نحوه ریست کردن فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک

شما می توانید از خدمات تعمیر یخچال تکنسین های ما برای تعویض فیلترهای آب یخچال خود استفاده کنید.

فیلتر یخچال بوش

همچنین میتوانید در آموزش نحوه ریست فیلتر یخچال بوش موارد زیر را از طریق لینک زیر دنبال نمایید. گاهی اوقات نور چراغ هشدار دهنده فیلتر آب به رنگ نارنجی درخشان در می آید، این نور می تواند آزاردهنده باشد. برای تنظیم مجدد یا ریست کردن وارد بخش روش ریست کردن فیلتر ساید بای ساید بوش تمامی مدل ها شوید.

فیلتر یخچال ویرپول

برای ریست کردن فیلتر آب یخچال ویرپول میتوانید وارد لینک طریقه ریست کردن فیلتر ساید بای ساید ویرپول تمامی مدل ها شوید و اطلاعات کاملی دریافت کنید.

فیلتر ساید بای ساید دوو

برای آموزش ریست کردن چراغ هشدار دهنده یا نشانگر فیلتر آب یخچال دوو میتوانید از طریق ریست کردن فیلتر ساید بای ساید دوو اقدام به تعویض فیلتر کنید.

فیلتر ساید بای ساید

فیلتر یخچال آمانا

در مدل های مختلف یخچال‌ های آمانا برای اینکه بتوانید اقدام به ریست فیلتر یخچال کنید، می توانید وارد راهنمایی ریست کردن فیلتر ساید بای ساید امانا تمامی مدل ها شوید تا فیلتر یخچال خود را تعویض کنید.

فیلتر یخچال فریجیدر

جهت ریست کردن فریجیدر میتوانید وارد بخش زمان ریست کردن فیلتر ساید بای ساید فریجیدر تمامی مدل ها شوید تا فیلتر یخچال فریجیدر را تعویض کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *