کمپرسور یخچال ال جی مدل FLC150N

کمپرسور یخچال ال جی مدل FLC150N

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

کمپرسور یخچال ال جی مدل FLC150N از نوع موتور اینورتر 1/3 ال جی است که در فرکانس کاری 50 هرتز و ولتاژ ورودی 240-220 ولت کار میکند. گاز مصرفی موتور ال جی مدل flc150 از نوع R600a میباشد. این کمپرسور یکی از مناسب ترین کمپرسور های اینورتر موجود در بازار است. برای دریافت قیمت کمپرسور یخچال ال جی مدل FLC150N و خرید و نصب این موتور میتوانید با مجموعه سامی تکنیک در ارتباط باشید تا برای تعمیر موتور یخچال ال جی و نصب موتور یخچال در منزل و محل شما, شما را راهنمایی کنند.

درخواست کمپرسور یخچال ال جی مدل FLC150N

موتور یخچال ال جی مدل FLC150N یکی از قطعات اصلی و مهم یخچال است که برای تولید سرما و گردش گاز یخچال قرار دارد. این موتور با استفاده از برق، گاز مبرد را فشرده می‌کند و به کندانسور می‌فرستد. در کندانسور، گاز مبرد خنک شده و به مایع تبدیل می‌شود. سپس مایع مبرد به اواپراتور می‌رسد و با تبخیر شدن، سرما را تولید می‌کند. این سرما با کمک فن‌ها در داخل یخچال پخش می‌شود. این روند به صورت مداوم تکرار می‌شود تا دمای یخچال در حد مطلوب بماند. اما اگر به هر دلیلی این چرخه درست کار نکند فرایند سرما رسانی انجام نمیشود و در این حالت احتیاج به تعمیر یخچال ال جی خود میشوید.
اما جای نگرانی نیست مشاوران و تکنسین های ما از ساعت 8صبح الی 2بامداد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.
روند کار تکنسین های ما به گونه ای است که دلیل سوختن موتور یخچال شما را شناسایی میکنند تا علائمی نظیر کیپی یا نشتی گاز وجود نداشته باشد و بعد اقدام به تعویض موتور یخچال شما می کنند.

موتور ال جی مدل flc150

گارانتی و نصب موتور یخچال ال جی مدل FLC150N

ما در این مجموعه کمپرسور FLC150N را برای یخچال شما نصب میکنیم تکنسین های ما در وهله اول شستشوی مدار انجام میدهند تا عمر موتور یخچال شما بیشتر شود.

همچنین برای شما سرویس دوره ای هم انجام میدهند شما میتوانید با خیال راحت موتور یخچال را از ما تهیه کنید و برای نصب نگران نباشید تکنسین های سامی تکنیک در سریعترین زمان ممکن در منزل و محل شما حضور پیدا میکنند همچنین برای اینکه خیال شما را راحت کنیم  گارانتی 6ماه تا 1سال ضمانت موتور را هم انجام می دهیم.

قیمت کمپرسور یخچال ال جی مدل FLC150N

قیمت کمپرسور یخچال ال جی مدل FLC150N

کمپرسور اینورتر 1/3 ال جی مدل FLC150NAMA با گازR600a را میتوانید از مجموعه سامی تکنیک با قیمت ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان دریافت کنید.
ما در این مجموعه فروش انواع موتور یخچال ال جی را برای شما فراهم کرده ایم تا با خیال راحت مشاوره رایگان شوید و برای نصب مشکلی نداشته باشید متخصصین و تکنسین های ما آماده خدمت زسانی به شما در تمام مناطق تهران و کرج هستند.
همچنین اگر خارج از تهران هستید برای خرید موتور ال جی مدل flc150 نگران نباشید شما میتوانید با خط مستقیم 09214104100 مشاور در ارتباط باشید تا برای ارسال موتور یخچال شما را راهنمایی کنند و بسته را برای شما تیباکس کنند.

لیست مناطق فروش و نصب موتور یخچال ال جی

نمایندگی فروش موتور یخچال ال جی در شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرا نیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 120 264

266 94 227

نمایندگی فروش موتور یخچال ال جی در غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی فروش موتور یخچال ال جی در مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی فروش موتور یخچال ال جی در شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

2 دیدگاه

    • دوست عزیز سلام
      شما هر کجای ایران عزیزمان باشید ما با ارسال پستی و تیپاکس موتور ال جی مدل FLC150N را برای شما ارسال میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *