کمپرسور اینورتر یخچال سامسونگ مدل ENV4A5G-L2J

کمپرسور اینورتر سامسونگ مدل ENV4A5G-L2J

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

کمپرسور اینورتر یخچال سامسونگ مدل ENV4A5G-L2J یک قسمت اساسی از سیستم یخچال سامسونگ است و وظیفه اصلی آن ایجاد و حفظ دمای پایین داخل یخچال سامسونگ را دارد. این موتور برق مصرفی را به انرژی مکانیکی تبدیل کرده و از طریق یک چرخ دنده و سیستم کمپرسور یخچال، گاز یا فرآیند تخلیه را به کار می‌گیرد. قیمت کمپرسور اینورتر سامسونگ مدل ENV4A5G-L2J در بازار متفاوت است. اما در مجموعه ما مناسب ترین قیمت موتور سامسونگ به شما ارائه میشود. شما میتوانید برای نصب موتور یخچال در منزل و محل شما, با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نصب کمپرسور اینورتر یخچال سامسونگ مدل ENV4A5G-L2J در سریعترین زمان ممکن در منزل و محل شما

روند کار تکنسین های ما به گونه ای است که دلیل سوختن موتور یخچال شما را شناسایی میکنند تا علائمی نظیر کیپی یا نشتی گاز وجود نداشته باشد و بعد اقدام به تعویض موتور یخچال شما می کنند.

وظیفه اصلی موتور یخچال سامسونگ مدل ENV4A5G-L2J عبارتند از:

1. فراهم کردن سرمای مورد نیاز: موتور یخچال سامسونگ با انجام فرآیند تراکم گاز یخچال، گاز را فشرده کرده و حرارت آن را از بین می‌برد. این اقدام باعث خنک شدن درون یخچال می‌شود.

2. ساخت یخ: بخشی از موتور یخچال سامسونگ به تولید یخ هم مشغول است. آب در بخش خنک‌کننده یخچال تجمع می‌یابد و با کمک موتور یخچال، به تدریج به یخ تبدیل می‌شود.

3. حفظ دما: موتور یخچال سامسونگ با پایدار نگه داشتن دمای درون یخچال، مواد غذایی را در شرایط خنک نگه می‌دارد تا از فساد جلوگیری شود.

به طور کلی، موتور یخچال سامسونگ مدل ENV4A5G-L2J برای حفظ مواد غذایی در شرایط خنک و مناسب، تولید یخ، و کنترل دمای درون یخچال اساسی است.

درخواست کمپرسور اینورتر یخچال سامسونگ مدل ENV4A5G-L2J

گارانتی و نصب موتور یخچال سامسونگ مدل ENV4A5G-L2J

ما در این مجموعه کمپرسور ENV4A5G-L2J را برای یخچال شما نصب میکنیم تکنسین های ما در وهله اول شستشوی مدار انجام میدهند تا عمر موتور یخچال شما بیشتر شود.

همچنین برای شما سرویس دوره ای هم انجام میدهند شما میتوانید با خیال راحت موتور یخچال را از ما تهیه کنید و برای نصب نگران نباشید تکنسین های سامی تکنیک در سریعترین زمان ممکن در منزل و محل شما حضور پیدا میکنند همچنین برای اینکه خیال شما را راحت کنیم  گارانتی 6ماه تا 1سال ضمانت موتور را هم انجام می دهیم.

فروش کمپرسور اینورتر سامسونگ مدل ENV4A5G-L2J

قیمت موتور اینورتر یخچال سامسونگ ENV4A5G-L2J

قیمت کمپرسور اینورتر سامسونگ ENV4A5G به چندین عامل در تعمیر یخچال سامسونگ مربوط است و ممکن است متغیر باشد. در زیر، عواملی که ممکن است بر قیمت موتور یخچال تأثیر بگذارند ذکر شده‌اند:

1. نوع موتور: نوع موتور (کمپرسور) می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشد. مثلاً، موتورهای اینورتر (Inverter) که به بهینه‌ترین نحو انرژی مصرف می‌کنند، ممکن است گران‌تر باشند نسبت به موتورهای معمولی.

2. برند: برند تأثیر زیادی بر قیمت دارد. برندهای معروف مثل برند سامسونگ و با کیفیت بالا ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

3. ظرفیت: ظرفیت موتور یخچال نیز مهم است. موتورهای با ظرفیت بیشتر ممکن است گران‌تر باشند.

4. تکنولوژی: استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مثل سیستم‌های خنک‌کننده بهینه‌تر می‌تواند به افزایش قیمت منجر شود.

5. مواد ساخت: نوع مواد استفاده شده در ساخت موتور نیز تأثیرگذار است. موتورهای با استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم معمولاً گران‌تر هستند.

حدود قیمت کمپرسور اینورتر یخچال سامسونگ مدل ENV4A5G-L2J ۹٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان است. که برای دریافت به روز قیمت موتور سامسونگ بهتر است با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را برای خرید شما را راهنمایی کنند.

قیمت کمپرسور سامسونگ ENV4A5G

فروش و نصب موتور اینورتر سامسونگ ENV4A5G

همشهریان تهرانی و عزیزانی که خارج از تهران ساکن هستید برای نصب و خرید موتور یخچال سامسونگ خود میتوانید تلفن را بردارید و با نمایندگی ما تماس بگیرید و مشاوران ما شما را راهنمایی کنند تا خرید مناسبی را با راهنمایی متخصصان انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما : مطالعه شارژ گاز یخچال سامسونگ

نمایندگی فروش موتور یخچال سامسونگ

نمایندگی فروش موتور یخچال سامسونگ در شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرا نیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 120 264

266 94 227

نمایندگی فروش موتور یخچال سامسونگ در غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی فروش موتور یخچال سامسونگ در مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی فروش موتور یخچال سامسونگ در شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *