علت آب دادن یخچال ال جی

علت آب دادن یخچال ال جی

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

آب دادن یخچال الجی یکی از دغدغه های خانم ها می یاشد. شاید تصور خراب شدن یخچال هم برای ما سخت باشد اما یخچال نیز مثل هر وسیله ی دیگری  گاهی با اختلال در عملکرد و یا خرابی قطعات مواجه می شود. یکی از مشکلاتی که میتواند برای یخچال های ال جی بوجود بیاید جمع شدن آب در کف یخچال است. آب دادن یخچال ال جی، مشکلی است که اگر به موقع رفع نشود علاوه بر ایجاد رطوبت در اطراف دستگاه و کابینت های آشپزخانه می تواند مشکلاتی برای موتور یخچال نیز ایجاد کند. پس برای رفع علت آب شدن فریزر ال جی با ما همراه باشید تا نکات مهمی را در اختیار شما قرار دهیم.

برای تعمیر یخچال ال جی احتیاج به تکنسین داری؟

حتما لازم است برای رفع ایراد دستگاه پیچیده ای مثل یخچال ال جی با کارشناسان متخصص و با تجربه در زمینه تعمیرات یخچال ال جی تماس بگیرید و توصیه می شود به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر وسیله ای مثل یخچال نکنید. کارشناسان نمایندگی ما با حضور در محل در کمترین زمان ممکن نگرانی شما را رفع خواهد کرد.

علت نشتی آب از یخچال ال جی

علت جمع شدن آب در یخچال ال جی

زمانی که متوجه می شوید داخل فریزر به خوبی خنک نمی کند و مواد غذایی از حالت انجماد خارج می شود به دنبال علت آب شدن فریزر ال جی هستیم.
از مشکلات علت جمع شدن آب در یخچال ال جی میتوان به قسمت های مکانیکی و الکترونیکی یخچال اشاره کرد که دچار مشکل شده اند و احتیاج به متخصص و تعمیرکار یخچال ال جی هست تا شما را برای رفع این مشکل راهنمایی کند.

ما در کنار شما هستیم تا مشکل آب دادن یخچال الجی شما را در سریعترین زمان ممکن رفع نماییم.

علت آب شدن فریزر ال جی

برخی از عواملی که باعث علت آب شدن فریزر ال جی می شوند را در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد.

← لاستیک درب یخچال فاسد شده است

از موارد رایجی که باعث آب دادن یخچال ال جی می شوند می توان به خراب شدن لاستیک درب یخچال اشاره کرد. درزگیرلاستیک دور درب یخچال با گذر زمان کیفیت اولیه خود را از دست داده و فرسوده می­شود. ورود هوا به فضای داخل یخچال رطوبت فریزر را بالا میبرد و باعث سرازیر شدن آب اضافی، دررون سینی دستگاه می شود. در نتیجه آب اضافه ی جمع شده به خارج از یخچال سرازیر می شود. برای حل این مشکل فقط کافی است کارشناسان مربوطه لاستیک درب یخچال را تعویض  کنند.

← لوله تخلیه مسدود شود

یکی دیگر از دلایلی که باعث آب دادن یخچال های ال جی می شود، گرفتگی لوله ی تخلیه است. یخچال فریز­هایی که مجهزبه سیستم بدون برفک هستند  از طریق لوله ای که درپشت یخچال تعبیه شده آب باقی مانده از فرایند یخ زدایی در فریزهای بدون برفک را تخلیه می­کنند. در برخی موارد این لوله به دلیل رسوبات باقی مانده و یا یخ زدگی فضای داخل لوله، مسدود می شود. در نتیجه مسدود شدن این لوله، برای تخلیه آب مشکل ایجاد می­شود وآب ناشی از ذوب شدن برفک­ها به بیرون از یخچال سرریز می­شود. برای رفع این مشکل نیز کارشناسان مربوطه با حضور در محل می توانند برای رفع انسداد لوله اقدامات لازم را انجام دهند.

← یخ زدن اواپراتوریخچال

اگر فضای داخل یخچال به اندازه ی کافی سرد نمی شود و یا اینکه سرو صدایی مانند وزوز از یخچال شنیده می شود. اواپراتور یخچال دچار برفک شده و گردش هوا با مشکل مواجه شده است. یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث یخ زدن اپراتور یخچال شود خراب شدن تر­موستات و خرابی فن پشت اوپراتوراست. اگر تایمر دیفر­است دستگاه نیز دچار شده باشد؛ بازهم اپراتور دستگاه دچار یخ زدگی می شود. به دلیل پیچیدگی سیستم اپراتور یخچال ال جی برای رفع مشکل یخ زدایی اپراتور بهتر است حتما از تعمیرکاران با تجربه کمک بگیرید و یا علت آب دادن یخچال ال جی را جویا شوید.

← سینی یخچال ایراد داشته باشد

در زیر یخچال­ها یک سینی تعبیه شده که آب تولید شده از فرایند یخ زدایی و آب شدن برفک ها در آن جمع می شود و در نهایت گرمای تولید شده توسط کمپرسور به مرور باعث تبخیر آب جمع شده در سینی یخچال می شود. اگر سینی شکسته شده باشد و یا بر اثر وارد شدن ضربه ای جا به جا شده باشد، آب جمع شده سرازیر شده و باعث علت آب دادن یخچال ال جی می شود.

← آبسرد کن ویخساز یخچال ال جی خراب شده باشد

یکی از علل نشت آب یخچال به دلیل فرسودگی لوله اتصال آبسردکن و یا درست بسته نشدن لوله­های آب به یخساز است.اگر لوله های انتقال آب یخ بزنند عملکرد یخساز دچار اختلال شده و باعث جمع شدن آب در یخچال الجی می شود.

← تراز نبودن یخچال ال جی

تراز نبودن دستگاه یخچال ال جی نیز گاهی دچار آب دادن دستگاه می شود. بهتراست که سطح یخچال ال جی در قسمت جلوی یخچال بالاتر باشد. راه حل این مورد استفاده از پایه های چرخ دار برای تنظیم کردن یخچال ال جی می باشد.

← معیوب شدن فیلتر

معمولا برخی از مدل های یخچال که دارای فیلتر می­باشند به مرور زمان با مشکل کثیفی و گرفتگی فیلتر مواجه می شوند. فضای فیلتر با رسوب های ایجاد شده به مرور زمان مسدود می شود. مشکل آب دادن یخچال الجی نیز در برخی موارد باعث ایجاد اختلال در فرایند خروج آب از یخچال و در نتیجه جمع شدن آب در یخچال الجی می شود.

علت جمع شدن آب در کف یخچال ال جی

میتوان گفت که علت آب دادن یخچال ال جی به صورتی است که در یخچال بدون برفک اگرلوله تخلیه آب گرفته شده باشد لازم است ناودانی که در پشت جا میوه ای قرار دارد را بررسی کنید. مسدود شدن لوله به دلیل یخ زدگی باعث می شود تا آب به درستی از دستگاه خارج نشده و در کف یخچال جمع شود.

در صورتی که مواد غذایی گرم را در یخچال قرار داده باشید، حرارت غذا باعث ایجاد رطوبت در دستگاه می شود و رطوبت به سمت پایین دستگاه حرکت می کند. در نتیجه موجب جمع شدن آب درکف یخچال ال جی شما می­شود.حتما میوه ها را بعد از شستن خشک کنید و سپس در یخچال قرار دهید. آب خارج شده از سبد میوه ها نیز می تواند در کف یخچال شما جمع شودو مشکل آب دادن یخچال الجی ایجاد می شود.

اگر قطعات یخچال مانند ترموفیوز یا المنت یخچال ال جی نیز دچار اختلال شده باشند باز هم فرایند یخ زدایی و خروج آب از یخچال ال جی شما دچار مشکل میشود و آب کف یخچال شما جمع می شود.

سوراخ شدن مخزن آب ریز یخچال نیز میتواند یکی از عوامل بسیار ساده ای باشد نشت آب و جمع شدن آب در یخچال الجی را به دنبال داشته باشد.

اگر سوالی در مورد جمع شدن آب در یخچال الجی دارید و یا احتیاج به اعرام تکنسین برای تعمیر مشکل آب دادن یخچال الجی داشتید میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

لیست مناطق خدمات تعمیر یخچال ال جی

نمایندگی تعمیر یخچال در شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 201 264

266 94 227

نمایندگی تعمیر یخچال در غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی تعمیر یخچال در مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی تعمیر یخچال در شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *