کشور سازنده کمپرسور امبراکو

کشور سازنده کمپرسور امبراکو

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

کشور سازنده کمپرسور امبراکو EMBRACO یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه خنک کننده ها و موتور های محفطه های خنک کننده است که ماموریت این شرکت ارائه کمپرسور یخچال امبراکو است که راه و روش های نویی را برای کیفیت زندگی بهتر ارائه داده است تا مردم جهان با آسایش و آرامش زندگی کنند. کمپرسور یخچال امبراکو برزیل یکی از بهترین و پر طرفدار ترین نوع از کمپرسور در جهان است. شما میتوانید برای خرید کمپرسور یخچال امبراکو برزیل و قیمت موتور یخچال امبراکو برزیل با ما در ارتباط باشید.

حتما برای شما  این سوال پیش آمده که موتور یخچال امبراکو ساخت کجاست؟

میتوان اینگونه بیان کرد که شرکت و کارخانه تولید موتور امبراکو در کشور برزیل است. اما در سراسر جهان و تمام کشورها این موتور را صادر می کنند.

در اینجا شما به مطالعه کشور سازنده کمپرسور امبراکو و نحوه خرید کمپرسور یخچال امبراکو برزیل بیان آشنا میکنیم.

زمان مطالعه شما: 5 دقیقه تخمین زده شده است.

با رای دادن به این مطلب ما را دلگرم کنید.

موتور یخچال امبراکو ساخت کجاست

به دلیل هزینه بالای تعمیر موتور یخچال و ضمانت نداشتن آن و گستردگی موتورها و کمپرسور های موجود در بازار کشور برزیل شرکت امبراکو به تولید قطعات الکتریکی و سیستم های خنک کننده خانگی می پرداخت که به کشور خودش برزیل و ایتالیا و چین و اسلواکی صادر میکرد  هدف این شرکت تولید قطعات الکترونیکی برای مصرف بهینه لوازم خانگی بود.

کشور سازنده موتور امبراکو در جنوب برزیل تأسیس شد و در ابتدا در سال 1971 شروع به تولید محصولات خود کرد تا بتواند صنعت یخچال خود کشورش را تأمین کند اما این در حالی بود که هنوز از کمپرسورهای کشورهای دیگر اکتفا میکرد اما در سال های بعد محصولات خود را به پنج قاره به فروش رساند.

شرکت سامی تکنیک با دارابودن نمایندگی یخچال در تمام مناطق تهران از نمایندگی‌ های رسمی امبراکو بوده است که برای خرید موتور امبراکو در تهران کافیست فقط با شماره تماس هایی که در زیر متن آمده در تماس باشید.

پیشنهاد ما به شما : مطالعه تست موتور یخچال

کمپرسور امبراکو

کمپرسور یا همان موتور یخچال امبراکو با انواع گازها سازگار است و از کیفیت بالایی برخوردار است به دلیل قیمت مناسب و طول عمر بالایی که این موتور دارد خیلی مورد استقبال قرار می گیرد این موتور در تمام یخچال ها مورد استفاده قرار میگیرد.

از برندهای یخچال میتوان به سامسونگ , جنرال الکتریک , ال جی , دوو و تمام یخچال های موجود در بازار اشاره کرد که از این کمپرسور استفاده میکنند.

کمپرسور امبراکو

ویژگی های کمپرسور امبراکو Embraco

موتوری هوشمند که به عنوان هوشمندترین کمپرسور شناخته می شود
کارآمد و مقرون به صرفه ترین موتور در بازار
نصب آسان، صرفه جویی در مصرف انرژی، کارایی و بی صدا بودن کمپرسور
طراحی هوشمندانه موتور
کشور سازنده موتور امبراکو و تولید شده در کشور چین (سرزمین اصلی) است و ساختاری متفکرانه دارد
دارای گواهینامه : TUV، CCC، UL، VDE، CE، CRAA، TIS، KC، CB، INMETRO

پیشنهاد ما به شما : مطالعه قیمت موتور یخچال

ویژگی کمپرسور

تکنسین های سامی تکنیک همیشه در تلاش هستند تا مشکل دستگاه شما را برطرف کنند ما یک شرکت قابل اعتماد هستیم که می توانیم برای تمام نیازهای تعمیر یخچال خود روی ما حساب کنید تیم کارشناسان ما سال ها تجربه دارند به همین دلیل است که ما خدمات سریع و کارآمدی را برای راه اندازی مجدد دستگاه شما ارائه می دهیم. رضایت مشتری در قلب هر کاری است که انجام می دهیم.

ما به ارائه خدمات با کیفیت بالا با قیمت منصفانه افتخار می کنیم. و برای تشخیص و رفع هر گونه مشکل در یخچال شما آموزش دیده ایم ما در درک می کنیم که خرابی یخچال می تواند استرس زا باشد.

کشور تولید کننده کمپرسور امبراکو

حتما برای تهیه موتور یخچال خود کمپرسور امبراکو را به شما پیشنهاد داده اند و احتمالا  میپرسید: کمپرسور امبراکو ساخت کجاست؟

در جواب و راهنمایی سوال شما میتوان اینگونه بیان کرد که کمپرسور یا همان موتور امبراکو در کشور برزیل تولید میشود ولی این کمپانی در تمام کشورها شعبه دارد برای راحتی شما عزیزان و برای تهیه این موتور پر کاربرد میتوانید با ما در تماس باشید تا مشاوران ما شما را برای تهیه این موتور راهنمایی کنند.

کمپرسور امبراکو ساخت کجاست

خرید کمپرسور یخچال امبراکو برزیل

در صورتی که یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما با مشکل کمپرسور یا موتور یخچال روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می‌توانند با تعمیرگاه مجاز ما در تماس باشید.

با اولین تماس با مرکز سامی تکنیک ، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می کنند ایراد دستگاه را پیدا کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند و به تعمیر موتور یخچال شما بپردازند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.

تعمیر یخچال کار هر تعمیرکاری نیست ولی سامی تکنیک تمام تعمیرکاران خود را با جدیدترین روش های روز دنیا برای تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید  آموزش داده ایم.
گفتنی است که تعویض موتور یخچال در تمام مناطق تهران انجام می شود و با توجه به همه گیری ویروس کرونا بسیاری از دوستان عزیزمان از ورود افراد به منزل شان نگرانی میکنند ولی تمام تکنسین های ما با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به تعمیر یخچال شما در منزل می کنند و البته کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد همچنین برای استعلام قیمت موتور یخچال امبراکو برزیل میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

شرکت سامی تکنیک با بیش از نیم قرن تجربه و دارای نمایندگی های مجاز تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید در خدمت شما عزیزان است ما ظرف کمتراز یک ساعت در محل شما حاضر میشویم.ما با داشتن تکنسینهای مجرب، متعهد و کارآمد مفتخر است تعمیر یخچال شما را با ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه رسمی تعمیر نماید.

شما میتوانید در صورت بروز هر گونه مشکل و راهنمایی و رفع یخچال فریزر و یا ساید بای ساید خود با شماره های شرکت تماس بگیرید اگر به هر دلیلی موفق به برقراری تماس با دفاتر ما نشدید می توانید به صورت مستقیم با شماره 09126973783 تماس بگیرید.

لیست نمایندگی فروش و نصب کمپرسور امبراکو برزیل

موتور یخچال امبراکو ساخت کجاست؟

نمایندگی فروش و نصب کمپرسور امبراکو برزیل در شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 201 264

266 94 227

نمایندگی فروش و نصب کمپرسور امبراکو برزیل در غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی فروش و نصب کمپرسور امبراکو برزیل در مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی فروش و نصب کمپرسور امبراکو برزیل در شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

 

11 دیدگاه

    • دوست عزیز سلام
      موتور امبراکو حدود 15 سال است و برای مطالعه کشور سازنده و اطلاع دقیق تر متن مقاله را مطالعه کنید جواب سوال شما در متن وجود دارد.

    • سلام دوست عزیز
      طول عمر موتور یخچال امبراکو به شرایط نگهداری حدود 10تا 15 سال عمر مفید موتور است و برای اطلاعات بهتر و بیشتر شما مقاله را مطالعه کنید.

  • من در مقالتون فهمیدم موتور یخچال امبراکو ساخت برزیل است اما بفرمایید موتور خوبی هست یا نه؟

    • دوست عزیز سلام
      بله با توضیحاتی که در مقاله گفته شده است بهترین موتوری که در بازار موجود است موتور یخچال امبراکو است.

  • سلام قیمت الان موتور امبراکو چقدر است موتور خوبی است؟

    • دوست عزیز سلام
      موتور های امبراکو یکی از بهترین موتورهای موجود در بازار است و برای استعلام به روز قیمت موتور یخچال امبراکو با مشاوران ما در تماس یاشید.

  • سلام من از سایت شما موتور یخچال embraco سفارش دادم برای اصفهان .میخواستم تشکر کنم که نیروهای خوبی دارید که درست منو راهنمایی کردند و برام ارسال کردید.

    • دوست عزیز سلام
      تنها هدف مجموعه ما خدمت رسانی به شماست.

  • سلام یک سوال داشتم کمپرسور embrace بهتراست یا کمپرسور سامسونگ که روی ساید سام نصب شده است لطفا راهنمائی بفرمایید ممنون میشوم

    • دوست عزیز سلام
      هر دو در یک سطح قرار دارند بهتر است برای مشاوره با متخصصین ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *