تنظیم درجه دمای ساید بای ساید

تنظیم درجه دمای ساید بای ساید

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

تنظیم درجه دمای ساید بای ساید ساید از طریق صفحه نمایشگر یخچال انچام میشود. توجه داشته باشید که دکمه‌هایی که بروی نمایشگر وجود دارد هر کدام مریوط به یک تنطیم است و تنظیم دما برای یخچال و فریزر جدا از یکدیگر هستند. دکمه تنظیم دمای یخچال در سمت چپ پنل تنظیمات نمایشگر قرار دارد، در صورتی که دکمه تنظیم دمای فریزر در سمت راست قرار دارد. برای آموزش تنظیم دمای یخچال با ما همراه باشید.

پیشنهاد ما به شما : مطالعه بهترین دمای یخچال چه دمایی است؟

در این قسمت همکاران مجموعه ما برای شما نحوه تنظیم دمای ساید بای ساید را نشان داده اند تا بتوانید بدون مشکل و سوالی درجه دما یخچال را تنظیم کنید.

 

اگر مشکلی در تنظیم درجه یخچال خود ایجاد شد و یا سوالی در این رابطه داشتید میتوانید بدون محدودیت زمانی با مشاوران ما در ارتباط باشید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

نحوه تنظیم درجه یخچال

برای تنظیم درجه یخچال فریزر و ساید بای ساید، ابتدا باید دستگاه را روشن کنید. سپس معمولاً دکمه های تنظیم درجه بر روی درب یخچال یا فریزر وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید درجه را تغییر دهید. برخی از مدل های ساید بای ساید دارای صفحه نمایش LCD هستند که این امکان را فراهم می کنند تا درجه را به صورت دقیق تر تنظیم کنید.

برای تنظیم درجه دمای ساید بای ساید احتیاج به راهنمایی داری؟

تنظیم دمای یخچال های قدیمی و معمولی

برای انجام تنظیم دمای یخچال فریزرهای قدیمی در داخل دستگاه دکمه چرخشی وجود دارد، که کافیست شما این دکمه را بچرخانید تا دما را تنظیم کنید. دمایی که برای این مدل یخچال ها استفاده میشود از صفر تا MAX می باشد که بهتر است شما عدد 3 را برای دمای استاندارد یخچال انتخاب کنید.

نحوه تنظیم دمای یخچال فریزر معمولی و قدیمی

درجه دمای مناسب یخچال

آموزش درجه یخچال خیلی کاربردی و آسان است. برای تنظیم درجه دمای ساید بای ساید درجه مناسب بین 1-4 درجه سانتیگراد است. این درجه مناسب برای نگهداری مواد غذایی تازه و سالم است. برای فریزر، درجه مناسب بین -18 تا -15 درجه سانتیگراد است. این درجه مناسب برای نگهداری مواد غذایی منجمد است. با توجه به نوع مواد غذایی خود و نحوه استفاده از یخچال و فریزر، ممکن است نیاز به تنظیمات مختلف داشته باشید. به عنوان مثال، اگر مواد غذایی خود را بصورت منظم منجمد و نگهداری می کنید، ممکن است نیاز به تنظیم درجه فریزر به صورت پایدار داشته باشید. با توجه به اینکه تنظیمات دقیق برای هر نوع یخچال و فریزر ممکن است متفاوت باشد، بهتر است قبل از استفاده از دستگاه، دفترچه راهنمای استفاده را مطالعه کنید و نحوه تنظیم درجه را به دقت برسی کنید و یا برای آموزش تنظیم دمای یخچال با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تنظیم درجه دما

تعمیر یخچال در منزل یکی از جمله خدمات ویژه ای است که تعمیرگاه مجاز یخچال سامی تکنیک به مشتریان خود ارائه می دهد. شما میتوانید با آسودگی خیال تعمیرات انواع برند یخچال خود را به ما بسپارید, و یا هر گونه سوال در مورد تنظیم درجه دمای ساید بای ساید را از ما جویا شوید در نظر داشته باشید سایر برندها توسط کارشناسان سامی تکنیک در سریعترین زمان ممکن انجام میپذیرد.

ما در این مجموعه، به لطف داشتن نمایندگی های فعال در سطح کشور عزیزمان، در صورت نیاز شما بزرگوارن در هر شهر و استان و هر روزی، تنها بعد از گذشت پانزده دقیقه از تماستان، جهت مراجعه سریع حضوری با شما تماس گرفته و در هر نقطه‌ای از کشور که باشید، برای خدمت رسانی در کمترین زمان ممکن در کنارتان حاضر خواهیم شد.

دمای مناسب برای یخچال و ساید در فصول گرم و سرد; تابستان و زمستان کمی با هم متفاوت می باشد. اما بهتر است:

دمای یخچال در تابستان: بین 2 تا 3 درجه سانتیگراد و فریزر -18 تا -20

دمای یخچال در زمستان: یخچال روی 4 تا 5 درجه سانتیگراد و فریزر روی -16 تا -19 

نمایندگی خدمات تعمیر یخچال و ساید بای ساید

 نمایندگی تعمیرات در شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 201 264

266 94 227

نمایندگی تعمیرات لوازم در غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی تعمیرات لوازم در مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی تعمیرات در شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

6 دیدگاه

    • دوست عزیز سلام
      بهترین دمای یخچال 3تا 5درجه و برای فریزر هم -18 تا -20 درجه است.

    • دوست عزیز سلام
      تنها هدف ما رضایت شماست خوشحالیم که مطالب سایت برای شما مفید بوده.

  • سلام خواستم تشکر کنم از اینکه تنظیم درجه دمای ساید بای ساید خوب بیان کردید والا که همش بچم دست میزنه من هی باید دوباره تنطیم کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *