هزینه‌ی تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟

هزینه تعمیر

دوست عزیز به این مطلب رای دهید.

مجموعه سامی تکنیک خیال شما را برای تمام هزینه‌ تعمیر ماشین لباسشویی راحت کرده است شما میتوانید با برقراری تماس و ارتباط با مشاوران ما از خدمات نصب و تعمیر ما استفاده کنید.

همانطور که می دانید ماشین لباسشویی ممکن است به خاطر دلایل مختلف و متعددی با مشکلاتی مواجه شود و یا خرابی پیدا کند و نیاز به تعمیر داشته باشد .

اما مسئله مهم این است که هزینه های تعمیرماشین لباسشویی چقدر است ؟

اگرشما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید پس با ما همراه باشید همچنین میتوانید برای دریافت هزینه های تعمیرات ماشین لباسشویی با ما در ارتباط باشید تا شما از رنج قیمت ها و هزینه تعمیرات لباسشویی اطلاع داشته باشید .

خدمات سامی تکنیکهزینه خدمات
نصب ماشین لباسشویی
۴۰۰،۰۰۰ تومان
سرویس ماشین لباسشویی
۴۰۰،۰۰۰ تومان
تعمیر ماشین لباسشویی
۵۰۰،۰۰۰ تومان

علاوه بر هزینه‌ تعمیر ماشین لباسشویی نکاتی ذکر خواهیم کرد تا با رعایت آنها خرج ها و هزینه های ناشی از تعمیرات ماشین لباسشویی را تا حدودی کاهش دهید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

نمایندگی تعمیرات و عیب یابی و سرویس ماشین لباسشویی در تهران ، شرکت خدمات سامی تکنیک می باشد

که با داشتن بیشترین شعبه نسبت به سایر شرکت های خدماتی در شهر تهران ، کار تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی را بدون عیب و نقص و در در کمترین زمان برای شما انجام می دهد.

تا در صورت نیاز به یک تعمیر کار ماشین لباسشویی با نزدیکترین شعبه سامی تکنیک که در تمام مناطق تهران شعبه دارند تماس بگیرید.

که بعد از برقراری تماس شما با نزدیکترین شعبه شرکت سامی تکنیک ، تعمیرکار ماشین لباسشویی در کمتر از 20 دقیقه به آدرس مورد نظر مراجعه می کند، و کار تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی را برای شما انجام می دهد.

از جمله مهمترین شعبات شرکت سامی تکنیک که به صورت 24 ساعته فعال هستند، شعبات غرب تهران از جمله صادقیه، ستارخان، توحید، گیشا، انقلاب، سعادت آباد و غیره می توان اشاره کرد.

تعمیر لباسشویی

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

از جمله خدمات منحصر به فرد نمایندگی تعمیرات و سرویس لباسشویی در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حضور به موقع تعمیرکار ماشین لباسشویی

کمتر از 1 ساعت بعد از تماس شما با مرکز تعمیرات لباسشویی ما یک تعمیرکار حرفه ای و دوره دیده ماشین لباسشویی را به محل شما اعزام می کنیم.

حضور به موقع تعمیرکار ماشین لباسشویی در محل مورد نظر یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت محسوب می شود.

و با پوشش کامل شهر تهران بعد از از اینکه مشتریان در مناطق مختلف با این شرکت تماس می‌گیرند

و در کمترین زمان ممکن تعمیرکار ماشین لباسشویی به محل اعزام شده و به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کنند.

  • تعمیرکاران حرفه ای ماشین لباسشویی

تمامی تعمیرکاران ماشین لباسشویی در شرکت سامی تکنیک دوره های تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی را گذرانده و دارای سال ها تجربه در تعمیرات قطعات مختلف لباسشویی می باشند.

ضمن اینکه تعمیرکاران حرفه‌ای لباسشویی همیشه بعد از اتمام کار خود محل مورد نظر را به خوبی نظافت کرده و کار خود را تمیز و سالم به مشتری تحویل می دهند.

لباسشویی

فاکتور مهم در محاسبه هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

قطعه یا قطعات

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی هزینه تعمیرات ، آن قطعه یا قطعات یا قسمتی از ماشین لباسشویی می باشد که دچار خرابی یا مشکل شده است که هزینه ها نسبت به آنها متغیر است.

برند و مارک ماشین لباسشویی

برند و مارک ماشین لباسشویی عامل دیگر مهم در محاسبه هزینه تعمیرات می باشد. نوع قطعاتی که در برند های مختلف ماشین لباسشویی به کاربرده شده و همچنین کارایی و کیفیت آنها با هم متفاوت است. بنابراین برحسب قیمت و کیفیت قطعات هزینه تعمیرات آنها نیز با هم فرق می کند.

محل سکونت

عامل دیگر فاصله محل سکونت شما تا مرکز خدمات و تعمیرات می باشد که هزینه ایاب و ذهاب نیز بر اساس آن محاسبه می شود.

هزینه تشخیص و عیب یابی ماشین لباسشویی

عامل دیگری که در هنگام محاسبه هزینه ها برآورد می شود هزینه تشخیص و پیدا کردن مشکل و عیب ماشین لباسشویی هست که جدا از هزینه تعمیر هزینه ای برای آن در نظر گرفته می شود.

 

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی برای قطعه های مختلف

همانطور که قبلا نیز گفتیم شما میتوانید با تماس با شرکت سامی تکنیک هزینه های تعمیر لباسشویی خود را دریافت کنید. در ادامه به چند مورد از هزینه های تعمیر قطعه های مختلف اشاره کرده ایم که شما با نحوه محاسبه آشنا شوید.

تعرفه و هزینه تعمیر پمپ تخلیه

  • تعرفه ایاب و ذهاب
  • هزینه تعویض قطعه
  • اجرت نصب پمپ تخلیه

هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی

  • هزینه باز و بست برد و سیم کشی های مربوطه
  • تعرفه ایاب و ذهاب
  • هزینه عیب یابی

تعرفه و هزینه تعمیر بلبرینگ لباسشویی

  • هزینه ایاب و ذهاب
  • تعرفه عیب یابی بلبرینگ
  • هزینه تعویض بلبرینگ

هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی

این قطعه به صورت اتوماتیک کار می کند و 2 نوع مکانیکی و لکترونیکی دارد. عمدتا قابل تعمیر است و نیازی به تعویض آن نیست. برای برآورد هزینه تعمیر ماشین لباسشویی برای این قطعه موارد زیر را باید در نظر بگیرید.

  • هزینه تعمیر تایمر مکانیکی
  • هزینه تعمیر تایمر الکترونیکی
  • اجرت باز کردن و نصب تایمر
  • هزینه ایاب و ذهاب

تعرفه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی

  • هزینه تعویض لاستیک
  • ایاب و ذهاب

در واقع هزینه‌ی تعمیر ماشین لباسشویی با توجه به مدل‌ها و مارک‌های مختلف متفاوت است و با توجه به اینکه کدام قطعه در کدام مارک تعمیر شده متفاوت خواهند بود و به قیمت قطعه‌ها بستگی دارد.

تعمیرکار لباسشویی

در صورت خرابی دستگاه به هیچ وجه آن را جا به جا نکنید زیرا ممکن است نقص آن جدی تر شود. شما فورا با نمایندگی تعمیرات سامی تکنیک تماس بگیرید زیرا از مهم ترین خدمات نمایندگی ما تعمیر یخچال در محل و تعمیر لباسشویی در تهران و تعمیر ظرفشویی می باشد. به این صورت که پس از تماس شما و گزارش خرابی دستگاه ، ما کارآزموده ترین و مناسب ترین تعمیرکار را خیلی سریع به محل شما اعزام می کنیم. نگران نباشید. هر آنچه که تعمیرکار برای تعمیر نیاز دارد را به همراه خود می آورد

پس از معاینه و عیب یابی، دستگاه شما همان جا به گونه ای تعمیر می شود که دیگر دچار همچین نقصی نشود و مثل روز اول کار کند. پس اگر یخچال شما دچار خرابی شده است تا دیر نشده با نمایندگی ما تماس گرفته، با تکنسین های ما مشورت کنید و بهترین راه را انتخاب کنید

چه کار کنیم نیاز به تعمیر لوازم خانگی خود نداشته باشیم؟

عمرلوازم برقی بستگی به نحوه استفاده شما دارد.اگر می خواهید که اقدام به بالا بردن عمر لوازم خانگی کنید،می بایست از همین حالا دست به کار شوید.به هر حال لوازم برقی اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرند،دچار خرابی می شوند و هزینه‌ تعمیر ماشین لباسشویی زیادی را برای شما ایجاد می کنند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

133 20 264 021

266 94 227 021

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443 021

175 70 440 021

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88 021

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77 021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *