آیا امکان دارد یخچال کار کند و لامپ آن کار نکند ؟

آیا امکان دارد یخچال کار کند و لامپ آن کار نکند ؟

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

در بعضی مواقع ممکن است شما شاهد این موضوع باشید که یخچال و فریزر به درستی کار می کنند. فرآیند یخ سازی به خوبی انجام می شود.حتی سنسور و های یخچال نیز به خوبی کار می کند اما لامپ یخچال روشن نمی شود تنها چیزی که دهنتان را درگیر می کند سوختن لامپ یخچال است و از خودتان بپرسید آیا امکان دارد یخچال کار کند و لامپ آن کار نکند ؟ در این حالت میتوان اینگونه بیان کرد که لامپ یخچال سوخته است و احتیاج به تعمیر بخچال خود دارید و باید علت سوختن لامپ یخچال چیست؟ را بیابید.
شما می توانید با تعویض لامپ سوخته با یک لامپ جدید و سالم این مشکل را برطرف کنید. در موارد حاد تر ممکن است سیم کشی مربوط به لامپ یخچال دچار نقص شده باشد که در این موارد باید از یک تعمیرکار مجاز سامسونگ برای تعمیر یخچال سامسونگ کمک بخواهید .

4 علت روشن نشدن لامپ یخچال

در اینجا به چند دلیل که میتوان به روشن نشدن لامپ یخچال منجر شود را بیان میکنیم روشن نشدن لامپ یخچال یا ساید بای ساید شما دلایل مختلفی دارد اما در اینجا به صورت خلاصه به 4 مورد اشاره می کنیم :

  1. سوختن لامپ
  2. مشکل در سوئیچ درب
  3. خرابی سوکت یا سرپیچ لامپ یا اتصالی در سیم های لامپ
  4. خراب برد الکترونیکی

نحوه تعویض لامپ یخچال

زمانی که توانستیدجواب علت سوختن لامپ یخچال چیست؟ را بیابید میتوانید به تعویض لامپ یخچال خود اقدام کنید. ابتدا باید دقت کنید محل قرار گیری لامپ یخچال خود کجاست که معمولا در بالای یخچال قرار دارد یا در مدل‌های قدیمی در کنار ترموستات در گوشه قرار گرفته است.

اگر لامپ را پیدا نمی‌کنید به سراغ دفترچه راهنمای یخچال بروید معمولا یک محافظ پلاستیکی یا حباب روی لامپ قرار می‌گیرد تا پخش نور را بیشتر کند.

این محافظ به کمک یک پیچ و یا پین‌های فشاری در جای خود محکم شده است با باز کردن پیچ یا کمی فشار به پین‌ها قادر به باز کردن و درآوردن محافظ خواهید بود.

دقت داشته باشید در سوختن لامپ یخچال و اطمینان حاصل کنید که یخچال به برق متصل نباشد بعد از چک کردن حالا نوبت لامپ قدیمی است که با پیچ دادن آن از سرپیچ جدا کنید سپس لامپ جدید را که مشابه لامپ قبلی خریداری کرده اید، در سرپیچ محکم کنید دوشاخه را به برق متصل کرده و لامپ جدید را تست کنید.

امیدواریم توانسته باشیم سوال شما را که درباره سوختن لامپ یخچال و یا آیا امکان دارد یخچال کار کند و لامپ آن کار نکند ؟ را پاسخ داده باشیم شرکت سامی تکنیک با بیش از نیم قرن تجربه و دارای نمایندگی های معتبر تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی و تکنسینهای مجرب، متعهد و کارآمد مفتخر است؛ تعمیر انواع برندهای لوازم خانگی را در منزل را با ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه رسمی تعمیر نمایداگر به هر دلیلی موفق به برقراری تماس با دفاتر ما نشدید می توانید به صورت مستقیم با شماره 09126973783 تماس بگیرید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *