چگونه می توان از آب سردکن یخچال استفاده کرد ؟

چگونه می توان از آب سردکن یخچال استفاده کرد ؟

دوست عزیز به این مطلب رای دهید.

برای استفاده از آب سرد کن باید لیوان آب را در محل خروجی آب در پنل جلویی یخچال قرار داده و به کلید فشاری و یا اهرم خروجی آب فشاری وارد کرد . در این هنگام آب سرد از لوله خروجی آب سردکن وارد لیوان آب می شود . برای خروج یخ باید بر روی پنل اصلی یخچال گزینه یخ را انتخاب کنید و سپس مانند خروج آب کلید فشاری را فشار دهید 3 ثانیه صبر کنید تا یخ ها وارد لیوان شما شود .

اگر شما به تازگی اقدام به راه اندازی آبسردکن در منزل خود نموده اید، بهتر است با مطالعه این موارد که راهنمای نحوه استفاده از آبسردکن می باشد، برای بیان چگونه می توان از آب سردکن یخچال استفاده کرد ؟ به شروع کار با آبسردکن خود اقدام کنید:

  • نحوه استفاده از آبسردکن در مرحله اول ابتدا آبسرد کن را در محل دقیق خود قرار داده و دقت کنید که دستگاه در فاصله مشخصی از دیوار و یا اجسام اطرافش قرار داشته باشد.
  • سپس بهتر است برای دستگاهتان از یک محافظ برق استفاده نمایید تا با قطع و وصل شدن جریان برق به دستگاه شما آسیبی وارد نگردد.
  • در مرحله بعد اقدام پر کردن آب می نمایید که این مرحله با توجه به نوع آبسرد کن شما می تواند از آب لوله کشی باشد یا قرار دادن مخزن آب بر روی دستگاه.
  • در مرحله بعدی باید دستگاه آبسردکن خود را به برق متصل کنید.
  • همانطور که گفته شد حتما از محافظ برق استفاده کنید.
  • پس از زدن دستگاه به برق باید مدت زمانی را برای خنک شدن آب به دستگاه فرصت دهید.
  • بسته به نوع دستگاه شما می تواند فقط آب سرد کن یا مجهز به آب سرد کن و آب گرم کن باشد.
نحوه استفاده آب سرد کن

اقدامات اولیه برای نصب و فعال سازی آبریز یخچال

برای پاسخ به چگونه می توان از آب سردکن یخچال استفاده کرد ؟ بعد از نصب یخچال توسط نیروهای متخصص, از یخچال خود به مدت 12 ساعت استفاده نکنید. 

در این بازده زمانی فرایند خنک سازی یخچال شما شروع میشود همچنین آب موجود در آب سردکن هم خنک خواهد شد. اما برای نحوه استفاده از آبسردکن به گونه ای است که اگر عجله برای این کار دارید میتوانید دمای یخچال را روی دمایی کمتر از 4 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.تا با این کار آب موجود در مخزن آب سریع تر خنک شود و زمانی که دسترسی به آب خنک پیدا کردید دوباره تنظیمات دما را به حالت اولیه باز گردانید.

اگر نیاز به تعمیر و سرویس یخچال خود دارید میتوانید بدون محدودیت زمانی با مشاوران ما در ارتباط باشید تا برای شما تکنسین اعزام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *