آیا یخچال سامسونگ من گارانتی دارد ؟

آیا یخچال سامسونگ من گارانتی دارد ؟

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

حتما از خودتان پرسیده اید که آیا یخچال سامسونگ من گارانتی دارد ؟ یا نه, در جواب سوال شما میتوان اینگونه بیان کرد که استعلام گارانتی یخچال سامسونگ شما و یا محصولات شرکت سامسونگ بر اساس قوانین کارخانه سازنده، شامل ارائه خدمات بوده و تمامی دستگاه­ ها از جمله لوازم خانگی، صوتی تصويری، تجهيزات جانبی کامپيوتری و تلفن های همراه شامل 18 ماه گارانتی شرکتی می باشند. شرکت سازنده یخچال های سامسونگ را برای مدت حداکثر 2 سال از تاریخ فروش و نصب گارانتی می کند . همچنین کمپرسور یخچال شما بر اساس نوع و مدل خود از 5 تا 10 سال شامل گارانتی می شود .جهت بررسی گارانتی خود می توانید با تعمیرگاه مرکزی یخچال ساید بای ساید سامسونگ و یا نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در محل زندگی خود تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد ما به شما :مطالعه سوالات یخچال سامسونگ

نمونه گارانتی یخچال سامسونگ

گارانتی یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ زمانی مشمول گارانتی نمی شود که مشکل به وجود آمده بر اثر صدمات ناشی از حمل و نقل باشد. از همین رو، کارشناسان سامی تکنیک معتقدند سرویس برای آن دسته از مشتریانی است که از محصولات سامسونگ به نحو شایسته ای استفاده می کنند. روشن است ضمانت نامه کیفی محصولات سامسونگ از جمله یخچال در برگیرنده محصولات تقلبی نمی شود. لذا اگر می خواهید گارانتی یخچال سامسونگ و دیگر محصولات این شرکت را از دست ندهید، از محصولی که خریداری کرده اید، به دقت مراقبت کنید. به عنوان مثال، یخچال سامسونگ در حین جابه‌جایی‌ها هرگز نباید دچار ضربه یا سقوط شود. اگر یخچال در اثر شستشوی زیاد دچار خرابی گردید، دیگر نمی توانید از ضمانت نامه یخچال استفاده کنید. قرارگرفتن یخچال در مجاورت آتش و حرارت زیاد نیز باعث می‌شود تا راندمان آن افت کرده و گاه قطعه یا قطعاتی از آن دچار خرابی شود.

یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود از خودتان بپرسید که آیا یخچال سامسونگ من گارانتی دارد ؟ میتوان اینگونه بیان کرد که زمانی متوجه خرابی یخچال خود شده اید چک کنید ایا مشمول گارانتی میشوید اگر مشکل از، نفوذ گرد و غبار به قطعات داخلی آن باشد یا نوسانات برق چه به خاطر رعد و برق باشد و چه بر اثر سیستم برق کشی معیوب، می‌تواند یخچال را دچار صدمات بسیاری کند. این صدمات نیز شامل گارانتی نمی‌شود.

استفاده از محافظ دستگاه های برقی می تواند یک راهکار مناسب در این زمینه باشد. یکی دیگر از مواردی که گارانتی یخچال را از بین می‌برد، کهنه شدن محصول بر اثر گذر زمان است. هر گونه استهلاک که بر اثر سایش صورت گرفته باشد، محصول را از فهرست موارد گارانتی شده خارج می کند. رنگ رفتگی بدنه محصول نیز می تواند در شمار استهلاک و استعمال تدریجی قرار گرفته و محصول را از ضمانت نامه کیفی خود خارج سازد.

استعلام گارانتی یخچال سامسونگ

شما دوست عزیز که محصولات سامسونگ را خریداری کرده اید با استعلام از سایت جامع گارانتی کد و سریال لوازم خانگی خود را وارد کنید تا به صورت دقیق اطلاعات مورد نظر دستگاه و گارانتی یخچال را برای شما ارسال کنند.

در صورت بروز هر گونه راهنمایی و رفع مشکل در خصوص یخچال سامسونگ میتوانید با شماره های شرکت تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی موفق به برقراری تماس با دفاتر ما نشدید می توانید به صورت مستقیم با شماره 09126973783 تماس بگیرید

ریست کردن یخچال سامسونگ

به طور کلی در شرایط عادی نیازی به ریست کردن یخچال سامسونگ نخواهید داشت. تنها در برخی شرایط خاص می توانید اقدام به انجام این کار نمایید. همچنین در صورتی که با کد خطا یا ارور یخچال فریزر سامسونگ خود مواجه شدید، پیش از بازنشانی کردن دستگاه ابتدا مفهوم ارور را بررسی نموده و سپس بررسی کنید که دستگاه شما نیازمند آن است یا خیر. در ادامه شرایطی که نیاز به بازنشانی تنظیمات یخچال سامسونگ می باشد را بیان خواهیم کرد:

مشاهده دمای غیرطبیعی یخچال فریزر و ساید سامسونگ

قطع شدن برق دستگاه

چشمک زدن درجه دمای یخچال

باز گذاشتن بیش از حد درب یخچال

مشاهده ارور یا کد خطا بر روی نمایشگر یخچال سامسونگ

تشخیص علایم و  تماس با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

  • اگر در یخچال سامسونگ خود صدای عجیبی شنیدید، اگر کمپرسور اتومات نکرده و یخچال به صورت یکسره کار می کند باید بدانید یخچال شما دچار نقص در عملکرد شده است. اگر داخل کابین یخچال تان گرم است و مواد غذایی را سرد نمی کند دچار مشکل افت سرما شده که باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در تهران تماس بگیرید.
  • چنانچه یخچال پر از یخ زدگی و تشکیل برفک شده باشد باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه یخچال سامسونگ تماس حاصل فرمایید.
  • اگر در طبقات یا زیر جا میوه ای آب مشاهده کردید یا زمانی که بدنه یخچال را لمس کردید و دچار برق گرفتگی شده یا اینکه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق یخچال روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد باید باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ در تهران تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *