تعویض فیلتر یخچال سامسونگ

تعویض فیلتر یخچال سامسونگ

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

تعویض فیلتر یخچال سامسونگ یکی از خدماتی که در نمایندگی مرکز فروش فیلتر سامسونگ انجام میشود. انجام خدمات تعویض و نصب در منزل و توسط مراکز معتبری که خدمات تعمیرات در محل دارند، ارائه می گردد. در صورتی که زمان عوض کردن فیلتر آب یخچال شما فرا رسیده است و چراغ قرمز رنگی بر روی یخچال شما ظاهر شده باشد این نشانه برای عوض کردن فیلتر یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ شما است که باید اقدام به خرید کنید شما می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا قیمت فیلتر یخچال سامسونگ را به شما اعلام کنند تا تکنسین های متخصص این مجموعه در مدت زمانی کوتاه برای عوض کردن فیلتر یخچال شما به محل مورد نظرتان مراجعه نمایند.

فیلتر یخچال سامسونگ

فیلتر یخچال سامسونگ بهترین گزینه برای رسیدن به آب آشامیدنی مطلوب و سالم در یخچال سامسونگ است. به طور کلی فیلترها به سه مدل در بازار عرضه میشود:

  • فیلتر موشکی ساید سامسونگ
  • فیلتر بیرونی یخچال سامسونگ 
  • فیلتر لیوانی یخچال ساید سامسونگ 

تعویض فیلتر ساید سامسونگ

تعویض قیلتر ساید سامسونگ یخچال شما هر 6 ماه باید انجام شود تا آب آشامیدنی سالم و مطلوب داشته باشید.

برای تعویض فیلتر یخچال ساید سامسونگ باید مدل یخچال خود را پیدا کنید و بر اساس مدل یخچال فیلتر مناسب تهیه کنید. در مرحله بعد منبع ورودی آب را ببندید! تا مشکلی پیش نیاید. در این مرحله فیلتر قدیمی را خارج میکنید و فیلتر نو را جایگزین میکنید.

فیلم آموزشی تعویض فیلتر یخچال و ساید بای ساید

هزینه تعویض فیلتر یخچال فریزر و ساید سامسونگ

هزینه عوض کردن فیلتر بستگی به مدل و نوع فیلتر دارد. به همین دلیل شما می توانید با مرکز فروش ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و هزینه فیلتر را به شما اعلام کنند. توجه داشته باشید برای جلوگیری ازخرابی یخچال، همیشه از فیلترهای اصلی سامسونگ یا مراکز معتبر فروش فیلتر استفاده کنید. علاوه بر این، اگر متوجه کاهش جریان یا کیفیت آب شدید، توصیه می شود فیلتر خود را هر 6 ماه یا زودتر تعویض کنید. همچنین شما میتوانید برای قیمت فیلتر یخچال سامسونگ با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

برای تعویض فیلتر یخچال خود با ما در تماس باش.

مراحل تعویض فیلتر سامسونگ

در مرحله اول ابتدا شیر آب ورودی را ببندید البته در صورت نبستن با باز شدن فیلتر یخچال، آب نیز قطع خواهد شد.

در مرحله بعدی فیلتر قدیمی یخچال را به سمت چپ بچرخانید با چرخش به چپ و کمی فشار بیرون خواهد آمد و فیلتر موشکی را درون محفظه قرار دهید و سپس به سمت راست بچرخانید تا در جای خود قرار بگیرد.

چرا باید فیلتر یخچال سامسونگ را تعویض کنیم؟

فیلتر یخچال یکی از قسمت‌های مهم در یخچال است چون روزانه از این قسمت استفاده میکنیم اما اگر این آبی که ما روزانه نوش جان می‌کنیم، آب کاملا تصفیه شده‌ای نباشد باعث ورود انواع بیماری‌ها به بدن خود میشویم به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده یخچال از جمله سامسونگ قسمتی را ایجاد کرده اند که فیلتری نصب باشد تا آب سالم را به ما ارایه دهد.

خرید فیلتر یخچال سامسونگ

برقراری تماس با نمایندگی فروش فیلتر سامسونگ

برای خرید فیلتر یخچال خود میتوانید با نمایندگی مجاز ما در ارتباط باشید تا قیمت ها را به شما اعلام کنند و درخواست اعزام تعمیرکار یا ارسال را نمایید.

در صورتی که یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما احتیاج به فیلتر دارد، شما میتوانید در یک مشاوره تلفنی درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای تعویض فیلتر در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.

مرکز فروش فیلتر یخچال

نمایندگی فروش فیلتر یخچال در شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 201 264

266 94 227

نمایندگی فروش فیلتر یخچال در غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی فروش فیلتر یخچال در مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی فروش فیلتر یخچال در شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

2 دیدگاه

  • سلام امکانش هست فیلمی از تعویض فیلتر یخچال ساید سامسونگ هم بگزارید.

    • دوست عزیز سلام
      در اسرع وقت فیلم تعویض فیلتر یخچال سامسونگ را در داخل سایت میگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *