تعويض موتور یخچال در شمال تهران

تعويض موتور یخچال در شمال تهران

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

تعويض موتور یخچال در شمال تهران یکی از خدمات شرکت سامی تکنیک در انواع و برند های تعمیر یخچال است. اگر شما ساکن منطقه شمال تهران هستید و به دنبال تعمیرکار یخچال در محله شمال تهران برای تعمیر موتور یخچال در شمال تهران هستید میتوانید با خیال راحت با ما در تماس باشید چون تکنسین های مجموعه ما در بازده زمانی کمتر از 1 ساعت در محل و منزل شما حاضر می شوند و به تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال شما با هر نوع مارک و برندی اقدام می کنند.

تعويض موتور یا کمپرسور یخچال بهترین راه برای موتور یخچال شما است. حتما موتور یخچال سوخته و یا از کار افتاده است و یا موتور یا کمپرسور کارایی خود را از دست داده در این شرایط بهتر است قبل از انجام بررسی توسط خودتان از تکنسین و تعمیرکاران ما برای حل مشکل یخچال خود استفاده کنید. تمام نیروهای ما با لوازم و تجهیزات کامل به تست موتور یخچال شما اقدام می کنند تا هرچه سریعتر مشکل را برطرف کنند. همچنین خیالتان را برای قیمت موتور یخچال راحت کنید چون ما منصفانه ترین قیمت را به شما ارائه میدهیم.

درخواست تعويض و نصب موتور یخچال در شمال تهران

تعمیر موتور یخچال در شمال تهران

یخچال ها معمولا با گذشت زمان و انجام ندادن سرویس دوره ای یخچال کارایی خود را از دست می دهند و موتور یخچال به خوبی یخچال را خنک نکند و یا ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند عواملی که باعث ایجاد خرابی و تعمیر یخچال میشود عبارتند از:

←لرزش یخچال در هنگام روشن شدن موتور

عدم خنک کنندگی یخچال یا فریزر

←نشتی آب از داخل و یا کف یخچال

←خرابی فن خنک‌کننده در یخچال

←یخ‌زدگی و برفک در داخل فریزر

←صدای زیاد موتور

در چنین شرایطی شما میتوانید با انتخاب مرکز معتبر در شمال تهران از خدمات تعمیر کمپرسور یخچال در شمال تهران ما استفاده کنید. سامی تکنیک یکی از شرکت‌های معتبر و باتجربه در زمینه تعمیرات انواع یخچال است. ما در این مجموعه با برخورداری از تکنسین‌ها و متخصصین ماهر در کمترین زمان تعمیرات یخچال شما را به بهترین شکل انجام می‌دهیم. شما میتوانید برای تعمیر موتور یخچال با گارانتی در تهران با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را برای خریدی بهتر و کم هزینه راهنمایی کنند.

شما میتوانید بدون محدودیت زمانی از ساعت 8صبح الی 2بامداد با شماره 09214104100 در تماس باشید تا شما را برای نصب و تعویض موتور یخچال راهنمایی کنند.

هزینه های تعویض موتور یخچال در شمال تهران

تمام هزینه هایی که برای تعویض موتور یخچال در شمال تهران در مرکز ما انجام می شود طبق مصوبه های اتحادیه می باشد البته خیال شما را برای تعویض کمپرسور یخچال در شمال راحت کرده ایم چون تمام خدماتی که ما ارائه می دهیم دارای ضمانت به شما هستند مثل:

←استفاده از نیروها و تکنسین های متخصص در منطقه شمال تهران

←هزینه مناسب و مقرون به صرفه نصبت به شرکت های خدماتی

←به کار گیری از قطعات اصل و اورجینال

←بالا بودن میزان رضایت در انجام کار 

←نصب موتور یخچال در محل و منزل 

خدمات تعويض و نصب موتور یخچال در شمال تهران

33 120 264

خدمات تعويض و نصب موتور یخچال در شمال تهران

266 94 227

علائم تعويض موتور یخچال

علایمی که نشان میدهد موتور یا همان کمپرسور یخچال شما باید تعمیر شود:

← موتور یخچال یکسره در حال کار کردن است

← یخچال به خوبی خنک نمیکند و سرمای خود رااز دست داده است

← در پشت یخچال مقدار زیادی گردو غبار و خاک انباشته شده است

تعويض موتور یخچال در شمال تهران در هر ساعت از شبانه روز توسط تکنسین های مجموعه سامی تکنیک انجام میشود. اگر موتور یخچال شما صدای غیر عادی داد و یا علائمی مشاهده کردید که موتور یخچال داغ شده و دمای یخچال تغیر کرده است شما میتوانید با برقراری تماس و درخواست تعمیرکار موتور یخچال در محدوده شمال تهران موتور یخچال خود را تعویض کنید.

تعمیر موتور اینورتر

6 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر من یخچال سامسونگ دارم و زمانی که روشن و خاموش میشه موتور یخچال صدای زیادی میده به نظرتون این صدا طبیعیه یا موتور خراب شده؟ ممنون میشم راهنماییم کنید من سمت زعفرانیه هستم تگر احتیاج به تعمیرکار هست بفرمایید چه کنم؟

    • دوست عزیز سلام
      بله موتور خراب شده چون به مرور زمان رینگ و پیستون مستهلک میشود و موتور صدا میدهد.

  • سلام و خسته نباشید معمولا تعویض موتور یخچال چقدر زمان میبره ؟

    • دوست عزیز سلام
      تعویض موتور یخچال در منزل و محل شما در بازده زمانی 1ساعت انجام می شود.

  • سلام به نظر شما تعویض موتور یخچال بهترین کاره یا موتور یخچال تعمیر کنم؟والا که قیمت موتور یخچال زیاده نمیدونم چی کار کنم ؟

    • دوست عزیز سلام
      تعویض موتور یخچال در این شرایط بهترین راه است شما میتوانید برای تعویض موتور یخچال خود در هر محله و منطقه ای که هستید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *