نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک شمال تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک شمال تهران

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

در نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک شمال تهران توانسته ایم با استفاده از تجهیزات جدید، به صورت کاملاً تخصصی و به استانداردهای جهانی عیب‌یابی یخچال‌ها را انجام دهیم. این تلاش‌های مداوم و برنامه‌ریزی دقیق در این مدت به ما این امکان را می‌دهد که به شما خدمات تعمیری با کیفیت و اعتمادپذیر ارائه دهیم.

تماس با ما در نمایندگی شمال تهران:

 133 20 264 021

تماس با ما در نمایندگی شمال تهران:

 266 94 227 021

 

نمایندگی تعمیرات سامی تکنیک

اگر به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک شمال تهران می گردید، انتخاب نمایندگی تعمیرات سامی تکنیک بهترین انتخاب شما می باشد. زیرا تمامی تکنسین های این مرکز خدمات پس از فروش تخصص کامل در زمینه ی تعمیرات یخچال در کنار شما هستیم همچنین شما میتوانید مشکلات مربوط به تعمیرات لباسشویی و سوالات و مشکلات خود را در ضمینه تعمیرات ظرفشویی با ما در میان بگذارید و در کوتاهترین زمان ممکن ایراد دستگاهتان را تشخیص می دهند و به راحتی می توانند مشکل را بر طرف کنند.

شما می توانید جهت خدمات نصب، تعمیرات و سرویس دستگاهتان از خدمات تعمیرات ما استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات فقط کافیست تا با شماره تلفن های موجود در این سایت تماس بگیرید و همچنین می توانید از مشاوره ی تخصصی کارشناسان ما نیز استفاده کنید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

هزینه ی تعمیرات در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامی تکنیک

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از هزینه ی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید  با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان کارشناسان ما نیز بهره مند شوید. همچنین لازم به ذکر است که تمامی قیمت ها در این نمایندگی مجاز بر اساس نرخ های مصوب اتحادیه می باشند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *