نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو

دوست عزیز به این مطلب رای دهید.

دوو  نامی آشنا در صنعت ساخت لوازم خانگی می باشد که علاوه بر کیفیت بالا خدمات پس از فروش استثنایی نیز دارد و تعمیر ماشین لباسشویی دوو و تعمیر ماشین ظرفشویی دوو، تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو و جارو برقی، تعمیر کولر گازی اسپیلت، تعمیرات مایکروفر دوو و … در نمایندگی تعمیرات دوو و تعمیر گاه های مجاز مرکزی دوو در سراسر ایران انجام می شودر این نمایندگی لباسشویی دوو شما با خیال راحت مشکل دستگاهتان را به ما بسپارید .

در صورت بروز مشکل در لباسشویی دوو خود کافیست به نمایندگی تعمیرات دوو سامی تکنیک در ایران که یکی از مراکز مورد تایید و مجاز شرکت دوو برای تعمیر ماشین لباسشویی می باشد تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین های دوو سامی تکنیک در منزل شما حاضر باشند و با قیمت بسیار مناسب و با ضمانت نامه 36 ماهه تعمیرات لوازم خانگی دوو را با ارائه قطعات فابریک و اورجینال مخصوص مدل دستگاه شما انجام دهند.
رضایت مشتریان ما گواهی ضمانت انجام کار ماست.

تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی دوو سامی تکنیک

  •   شفاف سازی هزینه تعمیر لباسشویی دوو در تمام مدل هل
  •  ارسال پیش فاکتور
  • استفاده از قطعات اورجینال و فابریک Deawoo
  • اولویت با تعمیر قطعات خود ماشین لباسشویی برای پایین آوردن هزینه ها می باشد و در صورت امکان پذیر نبودن تعویض قطعات اورجینال ماشین لباسشویی دوو انجام می شود.
  •  مهم تر از همه تکنسین تعمیرگاه مجاز لباسشویی دوو که به محل شما اعزام می شود متخصص همان برند بوده و در تعمیرات تخصصی دوو ماهر و کارکشته می باشد
  • در کمتر از 2 ساعت تکنسین متخصص Deawoo به محل تعمیر ماشین لباسشویی در محل شما اعزام می شود
  • تعمیرات در 2 ساعت انجام میشود و در موارد کمی به روز بعد موکول می شود.
  • تنکنسین مجهز و با تمامی قطعات لازم به محل شما اعزام می شود تا سریعتر کارها پیش برود و در همان روز تعمیرات لباسشویی انجام شود.( با توجه به اینکه قبل از اعزام سوالاتی در خصوص خرابی لباسشویی پرسیده
  • شده و عیب یابی نسبی و تخمین قیمت و ایراد قطعات دخیل در عیب پیدا شده است(
  • هزنیه معقول و رقابتی برای راحتی مشتریان
  • ارائه ضمانت نامه کتنی 1 ساله برای تضمین تعمیرات لباسشویی دوو انجام گرفته.
  • عیب یابی سریع بدون آسیب به سایر قطعات.
  • بهره گیری از آخرین دانش عیب یابی مربوط به برند و نوع و مدل لباسشویی.
  •  متخصصان تعمیر لباسشویی دوو ما دائما در حال بروز رسانی اطلاعات و دانش خود در سطح جهانی و همسو با جدیدترین متد های تعمیرات لباسشویی کارخانه دوو می باشند.
  • دارای شعب مختلف در سراسر تهران

تعمیر ماشین لباسشویی دوو

اگر به دنبال خرید لوازم آشپزخانه از جمله ماشین لباسشویی بوده باشید ، حتما می دانید که یکی از معروف ترین و مرغوب ترین لباس شویی ها از نظر دوام و کارکرد ، ماشین لباش شویی دوو می باشد. در این مقاله سعی در این داریم برای شما عزیزان در رابطه با انواع ماشین لباس شویی دوو ، تعمیر ماشین لباس شویی دوو و همچنین قیمت های مدل های مختلف ماشیت لباس شویی، مطالبی را عنوان کنیم. علاوه بر این تعمیر ماشین لباسشویی بوش نیز از دیگر خدمات ما می باشد

روش های تعمیر ماشین لباس شویی دوو

بسته به نوع خرابی و مشکل ایجاد شده و همچنین مدل لباس شویی دوو راه حل ها و تکنیک های متفاوتی وجود دارد که در ادامه به طور دقیق هر یک را توضیح خواهیم داد.

نمایندگی های تعمیر ماشین لباسشویی دوو

اکثر برندهای معروف مانند دوو دارای نمایندگی در تمامی نقاط ایران هستند که شما میتوانید برای تعمیرات تخصصی انواع ماشین های لباس شویی دوو ، ابتدا با نماندگی مربوطه در شهر خود تماس حاصل فرمائید و نوع و کد خطای نشان داده شده را به کارشناس مربوطه اطلاع دهید تا کارشناسان در صورت امکان جهت رفع سریع تر مشکل و همچنین سهولت کار ، از راه دور عیب یابی سیستم را انجام داده و تعمیر لباس شویی دوو را انجام دهند. و یا نمایندگی در نهایت تکنسین های زبده خود را برای تعمیرات لباس شویی به محل دستگاه اعزام خواهند کرد. لازم به ذکر است که این نمایندگی های پس از فروش محصولات دوو در تمام طول شبانه روز فعال می باشند. برای راحتی شما مشتریان جهت تعمیر تخصصی لباس شویی دوو و دیگر محصولات این برند از نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو کمک بگیرید.

نحوه تشخیص ارور در ماشین لباس شویی دوو

در عیب یابی این نوع ار لباس شویی ها می توان از روی کد خطایی که در صفحه لباس شویی مشخص می گردد نسبت به تعمیر آن اقدام کرد. این نکته را مدنظر داشته باشید که تعمیر لباسشویی دوو نیازمند داشتن تخصص و مهارت و همچنین تجربه بالا می باشد. لذا دانستن کد ارور ها در این مقاله ، تنها شما را در عیب یابی و تشخیص مشکل در دستگاه خود و اینکه مربوط به کدام قطعه از دستگاه است ، کمک میکند . پس از خودسرانه تعمیر کردن ماشین لباس شویی دوو و یا هر دستگاه دیگری از دوو ، بدون داشتن تخصص و تجربه کافی جدا خودداری فرمایید و با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو تماس بگیرید.

برخی از کد های خطا ماشین لباس شویی دوو

IE : این کد به معنی خطای ورودی آب است. بدیم معنی که احتمالا ماشین لباس شویی شما از آب پر نمی شود. برای عیب یابی و رفع این مشکل می بایستی پمپ تخلیه ، دسته سیم های شیر برقی و یا میکرو سوییچ فشار را بررسی نمایید.

OE : معنی این ارور دقیقا مخالف معنی ارور قبلی است . یعنی آب از ماشین لباس شویی تخلیه نمی شود. برای تعمیر و رفع این ارور می بایستی سنسور سطح آب ، اتصالات شیر برقی و پمپ تخلیه و دسته سیم ها بررسی شوند.

UE : اگر شما با این کد خطا مواجه شدید کافیست لباس ها را داخل ماشین لباس شویی مرتب و متوازن قرار دهید و دوباره دستگاه را روشن کنید.

LE : در صورتی این خطا را مشاهده خواهید کرد که درب ماشین لباس شویی ، میکروسوییچ درب و یا گیره درب دار مشکل شده باشد و ماشین لباس شویی باز باشد.

E2 : این کد اصطلاحا به معنی سرریز شدن است. در صورت مشاهده این کد ، شیر برقی ورودی آب ، پمپ تخلیه سنسور فشار یا سطح آب حتما چک شود .

E3 : در شرایطی که موتور فن دچار مشکل باشد ای خطا رخ می دهد. در این صورت تکنسین موتور فن را بررسی خواهد کرد.

E5 : در شرایطی که ولتاژ بالا باشد شاهد بروز این مشکل خواهید بود.

E6 : خطای EMG

E7 : خطای جهت چرخش . برای تعمیر این مشکل سرعت سنج (سنسور هال) بررسی می شود.

E8 : در صورتی که موتور شستشو دچار مشکل شده باشد این ارور اتفاق می افتد. برای رفع این خطا اتصالات موتور و یا نا متوازن بودن بار را ک میکنند .

H1 : این کد برای تشخیص سنسور دمای خشک کن است. برای رفع این خطا اتصالات سنسور خشک کن و سنسور دما را بررسی می کنند .

H2 : این کد برای تشخیص سنسور دمای شستشو می باشد. برای رفع این خطا اتصالات سنسور شستشو و سنسور دما را بررسی می کنند .

H3 : اگر المنت خشک کن بیش از حد گرم شده باشد این خطا رخ می دهد. برای عیب یابی و رفع آن موتور فن ، دسته سیم های موتور فن ، سنسور گرمای خشک کن

H4 : اگر لباسشویی دوو بیش از حد گرم شده باشد شاهد این خطا خواهیم بود . می بایستی سنسور دما و سنسور سطح آب بررسی شود.

H6 : این کد برای تشخیص المنت حرارتی لباسشویی دوو استفاده می شود . برای تشخیص دقیق تر و تعمیر لباس شویی دوو ، ترمیستور ، دسته سیم ها و المنت حرارتی شستشو بررسی می شوند.

H7 : این کد برای تشخیص المنت خشک کن  لباسشویی دوو  استفاده می شود. برای تشخیص دقیق تر ایراد لباس شویی دوو ، ترمیستور ، دسته سیم ها و المنت حرارتی خشک کن بررسی می شوند.

H8 : اگر لباس شویی بیش از حد گرم شده باشد و یا آب در لباس شویی موجود نباشد کد h8 نمایش داده می شود که برای عیب یابی دقیق دسته سیم ها و سنسور سطح آب و ترمیستور بررسی می شود.

PEF : در صورت مسدود شدن فیلتر لباس شویی دوو این خطا رخ می دهد که نیاز هست حتما فیلتر تخلیه را چک کرد.

برخی از مدل های ماشین لباس شویی دوو

سامی تکنیک دارای تکنیک و تخصص کامل و گروه تکنسین های متبهر می باشد و همه مدل های ماشین لباسشویی دوو را تعمیر می کند در این نمایندگی لباسشویی دوو 7  عدد از نمونه تعمیر ماشین لباسشویی دوو صورت گرفته در  4 ماه اخیر توسط تعمیرات لوازم خانگی سامی تکنیک را عنوان می کنیم:
تعمیر لباسشویی دوو مدل  DWK – 8141S
تعمیر ماشین لباسشویی دوو مدل DWK – 8142C
تعمیر لباسشویی دوو مدل DWK – 8814S
تعمیر ماشین لباسشویی دوو مدل DWK – 9214S
تعمیر لباسشویی دوو مدل DWK – 9214C
 تعمیر ماشینن لباسشویی دوو مدل DWK – 8212CT
تعمیر لباسشویی دوو مدل DWK – 81141

قیمت ماشین لباس شویی دوو

فاکتورهای مهمی از جمله :
•    میزان ظرفیت ماشین لباس شویی
•    نوع موتور مورد استفاده در ماشین لباس شویی
•     میزان مصرف انرژی
•    تکنولوژی های شست و شو
•     نوع صفحه نمایش LED
•     لمسی و یا غیر لمسی بودن دکمه ها
•     مدت ضمانت دستگاه
در قیمت لباس شویی های دوو تائیر دارد . بسته به موارد ذکر شده و مدل دستگاه قیمت ها از دو میلیون و چهارصد هزار تومان تا سه میلیون و هشتصد هزار تومان متغیر است.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو Deawoo در سراسر تهران و کرج می باشد و در صورت بروز مشکل در لوازم خانگی خود می توانید با شعب ما تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما در خصوص عیب و نقص به وجود آمده توضیحات جامع و کامل را به شما داده و در صورت تمایل شما به محل شما با توجه به زمانبندی که شما دوست عزیز اعلام می کنید اعزام شوند. هزینه ها کاملا واضح به شما اعلام شده و هیچ هزینه اضافی و غیر منتظره ای در انتظار شما نخواهد بود.

امیدواریم که مطالب گفته شده در خصوص تعمیر ماشین لباس شویی دوو مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد . جهت هر گونه خرید و یا تعمیرات ماشین لباس شویی دوو به نمایندگی دوو سامی تکنیک مراجعه فرمائید . از دیگر خدمات تعمیرات لوازم خانگی سامی تکنیک  تعمیرات لوازم خانگی بکو در تهران است همچنین ما در تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک خیال شما را از بابت، تعمیرات لباسشویی بوش راحت کرده ایم، شما میتوانید با آسودگی خیال مشکلات تعمیراتی خود را در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ با ما تجربه کنید، و تعمیرات یخچال وایت هاوس می باشد.

 نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 120 264

266 94 227

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *