آیا ماشین لباسشویی سامسونگ دارای دکمه تنظیم مجدد هستند؟

دکمه تنظیم مجدد

دوست عزیز به این مطلب رای دهید.

بعضی از نمونه های مستعد برنامه ریزی لباسشویی امکان ریست شدن را دارند. این توانایی تعویق در روشن شدن ماشین لباسشویی را رفع می کند. و پروگرام های خطایی که سد اعمال این سیستم می باشند را برطرف و مجددا آن را تنظیم و سازماندهی می کند.

شیوه ریست کردن ماشین لباسشویی در نمونه های مستعد برنامه ریزی مطابق نوع و مدل متمایز از همدیگر است.

ریست با دکمه Power

در بعضی از نمونه های لباسشویی تنها لازم است پس از تعیین پروگرام شستشوی دلخواه، دکمه Power را زده تا سیستم مجدد راه اندازی شود.

ریست کردن ماشین لباسشویی با دکمه Cancel

در نمونه های دیگر این کلید Cancel است که به یاری شما می آید. اگر این کلید را بر روی صفحه کنترل دستگاه مشاهده می کنید آن را فشار دهید تا خطاهایی ایجاد شده را پاک کند. بعد از آن بایستی برای سامان دهی و نصب دوباره سیستم کلید pause یا stop را انتخاب نمایید.

همانگونه که ذکر کردیم شیوه ریست کردن ماشین لباسشویی قابل برنامه ریزی به مدل و نوع آن وابسته است. در این صورت بهتر است برای دانستن شیوه خاص مدل این دستگاه به دفترچه راهنمای آن رجوع نمود.

در واقع ریست کردن ماشین لباسشویی به این معنا است که یک لباسشویی را به حالت کارخانه و یا اعمال تنظیمات پیش فرض آن بر می گردانیم. شما دوستان عزیز در مواقعی که لباسشویی سامسونگتان، با مشکل روبرو اساسی روبرو شده است و یا مشکل آن سخت افزاری و یا نرم افزاری نباشد از این فرایند می توانید برای برطرف کردن ارور رخ داده در ماشین لباسشویی استفاده نمایید.

نمایش دادن کدهای خطا روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی، تنها دلیل برای ریست لباسشویی سامسونگ نیست. شما دوستان عزیز می توانید در صورت بروز مشکلات مختلفی لباسشویی و تعمیر ماشین لباسشویی خود از متخصصین سامی تکنیک کمک بگیرید، مشکلاتی از جمله:

  • هنگامی که ماشین لباسشویی شما با نوسان جریان برق خاموش می شود.
  • در برخی از موارد لباسشویی در هنگام سیر شستشو متوقف می شود و هیچ کاری را شروع نمی کند و با فشار دادن دکمه های مختلف برای اعمال کردن برنامه ریزی، هیچ تاثیری ندارد.
  • در صورتی که تمامی قطعات در دسترس لباسشویی مانند شلنگ تخلیه و شیر آب ورودی را بررسی کردید و مشکل خاصی را در آن ها پیدا نکردید.
  • همچنین هنگامی که مطمئن هستید، لباسشویی را پر نکرده اید.

در این شرایط با درنظر گرفتن موارد گفته شده، تنها ریست لباسشویی سامسونگ می تواند روند لباسشویی سامسونگ را به روال عادی در بیاورد. در صورتی که بعد از چندبار ریست کردن، همچنان لباسشویی شما با مشکل قبلی روبرو است باید بدانید که مشکل لباسشویی تخصصی است و نیاز به تعمیر لباسشویی دارید. در بیشتر لباسشویی های جدید بازار، ویژگی ریست کردن لباسشویی را دارند و این امکان را برای شما فراهم می کند که بعد از دیدن ارور برای ریست لباسشویی خود اقدام نمایید.

در صورتی که مشکل دستگاه شما تخصصی نباشد، ریست لباسشویی سامسونگ میتواند در عیب یابی به شما کمک کند

امروزه بیشتر ماشین‌های لباسشویی دارای دکمه‌های ریست هستند تا در صورت بروز مشکل و ناتوانی در حل آن می‌توان با فشردن آن ماشین لباسشویی را ریست کرد و در ماشین لباسشویی‌هایی که دکمه ریست ندارد می‌توان با قطع از جریان برق این عمل را انجام داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *