چگونه ماشین لباسشویی سامسونگ را شناسایی کنم؟

نحوه تشخیص ماشین لباسشویی سامسونگ

دوست عزیز به این مطلب رای دهید.

یکی از بزرگترین چالش‌ها برای خرید لوازم خانگی خصوصا ماشین ‌لباسشویی، شناسایی لباسشویی اصل است. این روزها متاسفانه اجناس فیکی که از هر لحاظ مشابه نمونه اصلی هستند ولی در تولید آنها از لوازم و قطعات بسیار بی‌کیفیت استفاده شده در بازار زیاد است. لباسشویی‌های فیک هم که بسیار بی‌کیفیت هستند و معمولا از مواد شیمیایی بسیار مضر و خطرناک ساخته شده‌اند هم از این قاعده مستثنی نیستند و دچار خرابی میشوند ومجبور به تعمیر ماشین لباسشویی خود میشوید . ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ  خیالتان را راحت کرده ایم تا با مشاوران ما که به صورت رایگان در خدمت شما هستند مشکل دستگاه شما را بیان کنند و در کنار شما باشند .

راه اصلی شناسایی لباسشویی

تنها یک راه برای شناسایی لباسشویی اصلی از فیک یا تقلبی وجود دارد . با این همه کارهایی که برای جلوه دادن یک لباسشویی فیک به جای اصلی مانند تعویض بسته بندی و تعویض لوگو و برند می دهند فقط یک راه برای تشخیص باقی می مانند .اینکه شما میتوانید با سرچ برند و مدل دقیق لباسشویی در گوگل لباسشویی مورد نظرتان را پیدا کنید.حتما به لاتین (انگلیسی) سرچ کنید.

با سرچ مدل و برند لباسشویی به لاتین معمولا اولین گزینه هایی که گوگل پیشنهاد میکند سایت اصلی همان برند است که شما میتوانید با باز کردن و مشاهده عکس اصلی آن مدل متوجه بشوید که لباسشویی را که شما انتخاب کرده اید آیا اصلی است یا تقلبی .

اگر با سرچ مدل ماشین لباسشویی در برند مورد نظر ، آن مدل را در سایت اصلی پیدا نکردید فورا انتخابتان را عوض کنید و از آن مغازه خارج شوید .اگر با سرچ مدل آن را پیدا کردید عکس مدل اصلی ماشین لباسشویی را با مدل داخل مغازه کاملا چک کنید از پایین ترین نقطه لباسشویی تا مدل درب برنامه ها تایمر و کلیدها را مطابقت دهید.

در کل تمام مشخصات را با مدل انتخابی تان مقایسه کنید اگر دقیقا همان مدل است خریدتان را انجام دهید

 

بارکد لباسشویی

نحوه تشخیص لباسشویی سامسونگ اصل با استفاده از کد

علاوه بر شماره سریال هر کالا از جمله ماشین لباسشویی، کد مربوط به مدل آن نیز می‌تواند یک راه برای تشخیص اصلی یا تقلبی بودن آن کالا به حساب بیاید.

کدهای مدل ماشین‌های لباسشویی برند سامسونگ را می‌توانید با داشتن یکسری اطلاعات که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، بخوانید و اصلی یا تقلبی بودن کالای خود را از روی آن تشخیص دهید.

کد مربوط به مدل‌های ماشین لباسشویی برند سامسونگ با حرف W شروع می‌شود که در واقع حرف ابتدایی کلمه Washing machine یعنی ماشین لباسشویی هستند. حرف دوم نوه دستگاه را نشان می‌دهد.

اگر حرف دوم کاراکتر W باشد به این معنی است که ماشین لباسشویی درب از جلو است و اگر حرف D به عنوان کاراکتر دوم ثبت شده باشد به این معنی است که دستگاه دارای قابلیت خشک کن است.

عدد بعدی که یک عدد دو رقمی است نشان‌دهنده ظرفیت دیگ دستگاه لباسشویی است. عدد ۶۰ برای ظرفیت ۶ کیلوگرم، عدد ۷۰ برای ظرفیت ۷ کیلوگرم، عدد ۸۰ برای ظرفیت ۸ کیلوگرم، عدد ۹۰ برای ۹ کیلوگرم و عدد ۱۰ برای ۱۰ کیلو و عدد ۱۲ نیز برای ماشین‌های لباسشویی با ظرفیت ۱۲ کیلوگرم در نظر گرفته می‌شود.

بعد از کاراکتر دو رقمی مربوط به ظرفیت نوبت به کاراکتر مشخص کننده سال تولید دستگاه می‌رسد که در آن برای مثال حرف f برای سال ۲۰۱۳، حرف H برای سال ۲۰۱۴، حرف J برای سال ۲۰۱۵، حرف K برای سال ۲۰۱۶، حرف M برای سال ۲۰۱۷  و حرف N برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.

عدد بعدی که در کنار کاراکتر مربوط به سال تولید دستگاه قرار می‌گیرد نشان دهنده سری دستگاه است. عدد بعدی که از اعداد، ۸، ۰ ، ۲ ، ۴ و هستند نشان دهنده دور موتور دستگاه در دقیقه است که به ترتیب نشان دهنده ۸۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰ دور در دقیقه هستند.

کاراکتر بعدی نیز نشان دهنده حالت دستگاه است. حرف E برای دستگاه‌های باریک، حرف K و L نیز برای دستگاه‌های با حالت استاندارد هستند.

بعد از کاراکتر مربوط به حالت دستگاه، مدل کنترل برقی دستگاه و بعد از آن دو کاراکتر برای نمایش طرح ظاهری و رنگ دستگاه هستند. در برخی از مدل‌ها اگر دستگاه در کشوری به غیر از کشور کره جنوبی مونتاژ شده باشد، دو کاراکتر بعد از علامت / درج می‌شود که در جدول زیر این حروف نمایش داده شده‌اند.

روش های تشخیص لباسشویی تقلبی سامسونگ

به منظور خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه و یا هر لوازم خانگی دیگری نیاز به رعایت و بررسی دستور العمل هایی می باشد که با استفاده از آن ها می توان از ضرر احتمالی جلوگیری نمود. اولین و مهم ترین نکته درباره تشخیص لباسشویی اصل و تقلبی سامسونگ استفاده از وبسایت این برند می باشد. تمامی مشخصات و عکس های مرتبط با محصول مورد نشر شما در وبسایت موجود می باشد که می توان پیش از خرید لباسشویی از بانه آن ها را با یکدیگر تطابق داد. سایت Samsung.com تمامی مدل های ماشین لباسشویی با این برند را در خود قرار داده است و با جستجو مدل مورد نظر خود می توانید اطلاعات کامل این محصول را در سایت پیدا نمایید.

برای شناسایی ماشین لباسشویی سامسونگ خود می‌توان از سریالی که در پشت ماشین لباسشویی یا در داخل درب آن درج‌شده است استفاده کرد.

موردی که حتما باید توجه داشته باشید این است که در صورت خرابی دستگاه به هیچ وجه آن را جا به جا نکنید زیرا ممکن است نقص آن جدی تر شود. شما فورا با نمایندگی تعمیرات سامی تکنیک تماس بگیرید زیرا از مهم ترین خدمات نمایندگی ما تعمیر یخچال , تعمیر لباسشویی و تعمیر ظرفشویی می باشد. به این صورت که پس از تماس شما و گزارش خرابی دستگاه ، ما کارآزموده ترین و مناسب ترین تعمیرکار را خیلی سریع به محل شما اعزام می کنیم. نگران نباشید. هر آنچه که تعمیرکار برای تعمیر نیاز دارد را به همراه خود می آورد

 نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

133 20 264 021

266 94 227 021

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443 021

175 70 440 021

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88 021

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77 021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *