چگونه ماشین لباسشویی سامسونگ را ریست کنیم؟

نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

دوست عزیز به این مطلب رای دهید.

اکثر ماشین های لباسشویی جدید دارای ویژگی ای هستند که به شما امکان می دهد پس از تجربه دیدن یک کد خطا یا کار نکردن دستگاه، دوباره لباسشویی خود را راه اندازی کنید تا مشکل لباسشویی تان برطرف شود.

از جمله دلایلی که منجر به بروز مشکل برای لباسشویی می شود: نوسان برق، قطعی برق و یا ورود ولتاژ زیاد برق به یکباره به دستگاه شما می باشد. اغلب ماشین های لباسشویی برای ریست کردن دارای یک دکمه هستند و به این ترتیب می توانید برخی از مشکلات بوجود آمده برای لباسشویی را برطرف نمایید.

شما میتوانید برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود با ما در تماس باشید ارائه خدمات تعمیرات با استفاده از قطعات اورجینال ماشین لباسشویی در نمایندگی تعمیرات سامسونگ بصورت شبانه روزی بوده همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما در ضمینه تعمیرات لوازم خانگی خود بهره مند شوید.

در لباسشویی های بدون دکمه ریست، در اغلب موارد از برق کشیدن لباسشویی و مجدداً وصل کردن آن به پریز برق به عنوان ابزاری برای ریست لباسشویی استفاده می شود. معمولاً ماشین‌های لباسشویی قابل برنامه ریزی، قابلیت ریست برای پاک کردن برنامه ای که مشکل پیدا کرده است را دارند.

توجه کنید که ممکن است برخی از مشکلات ماشین لباسشویی مانند مواقعی که قطعه ای سوخته یا معیوب شده باشد، تنها با ریست ماشین لباسشویی برطرف نشوند. در چنین مواقعی نیاز است از خدمات تکنسین های حرفه ای و با تجربه تعمیر ماشین لباسشویی استفاده کنید.

ریست دستی و با دکمه لباسشویی‌ های سامسونگ

نحوه ی ریست کردن لباسشویی سامسونگ به‌صورت دستی، مطابق مراحل زیر انجام می‌شود:

  •  ابتدا دستگاه را از برق بکشید، بین 30 ثانیه تا 1 دقیقه کافی است.
  •  اگر لباسشویی سامسونگ شما دارای کنترل دکمه‌ای چرخنده است، می‌توانید ولوم را به‌صورت ساعتگرد بچرخانید.
  •  توجه داشته باشید که هیچ گاه نباید دکمه چرخنده را روی حالت Final Spin یا نهایت چرخش قرار دهید.
  •  سپس با استفاده از دکمه‌های کنترل لباسشویی، چرخه شست‌وشو را روی هر حالتی به جز حالت Spin می‌توانید قرار دهید.
  •  سپس اطمینان حاصل کنید که آب وارد دستگاه می‌شود. اکنون می‌توانید برق را وصل کنید و ماشین لباسشویی سامسونگ را روشن کنید. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی لازم است یک متخصص دستگاه را بررسی کند.

اگر دکمه ریست لباسشویی کار نکرد چه کنیم؟

گاهی اوقات، حتی بعد از فشردن دکمه ریست و یا انجام ریست دستی، مشکل رفع نمی‌شود. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، ریست در صورتی می‌تواند مفید واقع شود که دستگاه شما مشکلات جدی نداشته باشد. اگر ماشین لباسشویی ایرادی نرم افزاری و یا نقص فنی در قطعه خود داشته باشد، ریست دستگاه نمی‌تواند کمکی به حل آن کند. در چنین شرایطی، اگر دکمه ریست لباسشویی کار نکرد، باید برای تعمیر ماشین لباسشویی اقدام کرده تا دستگاه به سرعت عیب یابی و تعمیر شود.

چه زمانی ماشین سامسونگ را ریست کنیم؟

راه اندازی مجدد ماشین لباسشویی به معنای برگرداندن ماشین به تنظیمات کارخانه یا استفاده از تنظیمات پیش فرض است. وقتی مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری جدی در ماشین لباسشویی سامسونگ شما وجود ندارد، می توانید از این فرآیند برای رفع خطا استفاده کنید. کد خطا روی صفحه دلیلی برای ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ نیست. این فرآیند بر اساس عوامل بسیاری است، به عنوان مثال:

  • هنگامی که دستگاه از نوسان جریان الکتریکی ماشین لباسشویی جدا می شود.
  • گاهی اوقات دستگاه در وسط چرخه متوقف می شود و روشن نمی شود، فشار دادن دکمه های مختلف برای استفاده از برنامه نیز کار نمی کند.
  • اگر قطعات موجود دستگاه مانند شلنگ تخلیه و دریچه ورودی آب را چک کرده باشید و با مشکل خاصی مواجه نشده اند و همچنان مشکل وجود دارد.
  • در صورت مشکل مطمئن شوید که ماشین لباسشویی خود را بیش از حد پر نکرده اید.

 

چرا سامی تکنیک را برای تعمیر لوازم خانگی خود انتخاب کنیم؟

سامی تکنیک خدماتی مطمئن در ضمینه تعمیر یخچال . تعمیر لباسشویی . تعمیر ظرفشویی  ارائه می دهد ، در سرعت و حرفه ای بودن بی نظیر است. از اهمیت تعمیر و خرابی لوازم خانگی اطلاع داریم به همین دلیل است که بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی آنها به سرعت خدمات با کیفیت را ارائه می دهیم .

سامی تکنیک خدماتی سریع ، قابل اعتماد و ماندگار را ارائه می دهد که در صورت خرابی لوازم خانگی به آن نیاز دارید. سرعت از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است ، به همین دلیل میتوانید با ما تماس بگیرید تا برایتان تکنسین متخصص لوازم خانگیتان که دچار مشکل شده را اعزام کنیم فقط شما تاریخ و ساعتی که برای شما مناسب است را بیان کنید تا برای تعمیر لوازم خانگی شما در خدمت باشیم.

ما با احترام و توجه واقعی که نسبت به مشتریان داریم ، از رقبای خود سبقت می گیریم. هدف ما ارائه خدمات در تمام برندهای لوازم خانگی است. برای احترام به این امر ، نمایندگی تعمیرات در تمام مناطق آماده ارایه خدمات به شما هستند .

 

در ماشین لباسشویی سامسونگ تنها با قطع کردن برق ماشین لباسشویی به مدت 5 الی 10 دقیقه می‌توان آن را ریست کرد.

 نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

133 20 264 021

266 94 227 021

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443 021

175 70 440 021

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88 021

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77 021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *