چرا یخچال چشمک می زند؟

علت چشمک زدن درجه یخچال

دوست عزیز به این مطلب رای دهید.

علت چشمک زدن درجه یخچال زمانی است که حتما شما به این مشکل برخورد کرده اید که چرا یخچال چشمک می زند؟ و یا علت روشن شدن چراغ قرمز یخچال فریزر در جواب این سوال میتوان اینگونه بیان کرد که به علت تغییرات در دمای دستگاه ایجاد می شود که این آلارم یا چشمک زدن نشان دهنده آن است که یخچال فریزر و یا ساید بای ساید شما دچار مشکل شده است. دمای یخچال می‌تواند به دلایل مختلفی تغییر کند. البته علت چشمک زدن لامپ داخل یخچال هم میتواند نشانه مشکل باشد که سویئچ در و یا برد دستگاه خراب شده است. در چنین مواقعی بهتر است با سرویس دوره ای یخچال خود مشکل را برطرف کنید. با برقراری شماره 09214104100 میتوانید درخواست تعمیرکار کنید.

البته چشمک زدن درجه یخچال فریزر و یا ساید بای ساید قابل حل است اما در مرحله اول باید مشکل را پیدا کنید. زمانی که مشکل دستگاه را پیدا کردید پس از رفع آن فرصت و زمان بدهید تا دمای دستگاه به مرور پایین بیاید و به درجه اصلی و مشخص شده دمای یخچال برسد.

علت روشن شدن چراغ قرمز یخچال فریزر

علت چشمک زدن درجه یخچال زمانی رخ می دهد که یخچال و فریزر را برای دمای خاصی تنظیم می کنید تا رسیدن به این دما بر روی صفحه نمایش یخچال چراغی چشمک می زند. زمانی که به این دما برسد چشمک زدن متوقف می شود. اگر این چشمک زدن ادامه پیدا کرد باید یخچال را به مدت 30 ثانیه از برق بکشید تا تنظیمات یخچال از حافظه پاک شوند.

از دلایل مهمی که باعث چشمک زدن درجه دما یخچال می شود میتوان به تنظیم نبودن دمای یخچال و ریست کردن یخچال اشاره کرد. تنظیم نبودن دمای یخچال بخاطر فعالسازی یا راه اندازی اولیه یخچال می باشد که ممکن است به صورت ناگهانی سریعا دمای یخچال افزایش یابد که در انتها منجر به چشمک زدن یخچال می شود. اما در صورتی کهدما درست تنظیم شود یخچال به طور خودکار چشمک زدن را  متوقف می کند.

پیشنهاد ما به شما : مطالعه علت خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال

علت چشمک زدن درجه یخچال

چشمک زدن یخچال علت های مختلفی دارد که ممکن است شما درا سردرگم کند برای رفع چشمک زدن لامپ یخچال در این شرایط نمایشگر یخچال شما قسمت درجه چشمک میزند و این خود نشانه مشکل در برد و یا دیفراست و یا گاز یخچال شما باشد که میتوانید با راهنمایی گرفتن در مورد چرا یخچال چشمک می زند؟ شما میتوانید با مشاوران ما و اعزام تکنسین مشکل را رفع کنید.

 

۵ علت روشن شدن چراغ قرمز یخچال فریزر

چراغ قرمز همیشه و همه جا نشاندهنده خطر و هشدار است که در یخچال فریزرها و یا ساید بای ساید ها این علت چشمک زدن درجه یخچال این علامت به صورت چشمک زن و یا آلارمی است که مدام روشن است نشان داده می شود و هشدار گرم شدن فضای داخلی یخچال فریزر رو به شما می دهد.

اما زمانی که برق برای چند ساعت قطع می شود و یا دستگاه را برای تمیزکاری از برق کشیده بودیم و بخواهیم تازه به برق بزنیم و یا حجم قابل توجهی از مواد غذایی را داخل آن می چینید روشن شدن چراغ قرمز امری طبیعیه. اما در غیر از این موارد روشن ماندن این چراغ علتی دیگه ای داره که باید مشکل را پیدا کرد تا باعث گرم شدن داخل یخچال نشود . از جمله موارد تخصصی که میتوان باعث چشمک زدن درجه دمای یخچال در صفحه نمایشگر شود را میتوان اینگونه بیان کرد:

  • چفت نشدن درب دستگاه
  • خرابی فن یخچال فریزر
  •  کار نکردن موتور
  •  کمبود گاز مبرد
  •  خرابی لاستیک دور درب

اگر نتوانستید علت چشمک زدن درجه یخچال را پیدا کنید احتمال اینکه مشکلی در عملکرد و یا کارکرد یخچال و فریزر رخ داده باشد وجود دارد .برای حل این مشکل و تعمیر یخچال باید با تعمیرگاه مرکزی یخچال تماس بگیرید.

پیشنهاد ما به شما : مطالعه علت یخ زدن کشوی آخر فریزر

مهمترین علت چشمک زدن نمایشگر یخچال فریزر

زمانی که فن یخچال به خوبی کار نکند و عمل سرما سازی ایجاد نشود دمای یخچال دچار اختلال میشود و باعث کم و زیاد شدن دما و چشمک زدن چراغ یخچال می‌شود.
در این حالت بهتر است با برقراری تماس با تکنسین مجموعه و اعزام نیرو خیال خود را بابت این مشکل راحت کنید. نیروهای ما از ساعت 8صبح الی 2بامداد آماده خدمت رسانی به شما هستند.

علت چشمک زدن لامپ داخل یخچال

تمام یخچال فریزر ها دارای یک صفحه نمایشگر و یک لامپ در داخل یخچال هستند, که اگر مشکلی در یخچال به وجود آید از طریق این دو سیستم میتوان عیب دستگاه را شناسایی کرد.

معمولا علت روشن و خاموش شدن لامپ یخچال دلایل مختلفی دارد که باید توسط تکنسین های سامی تکنیک مورد برسی قرار بگیرید. از جمله مواردی که باید برسی شود تنظیم نبودن دما, خرابی سنسورهای یخچال و… رخ می دهد

← تنظیم نادرست دما

← گرم بودن درون یخچال

← ریست کردن یخچال

← مشکل در قطعات یخچال و فریزر

اگرمشکلی در دستگاه خود مشاهده کردید میتوانید بدون محدودیت زمانی با مشاوران ما با شماره 09214104100 در ارتباط باشید تا شما را برای رفع مشکل راهنمایی کنند 

علت روشن شدن چراغ قرمز یخچال فریزر

لیست مناطق تعمیر یخچال

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 201 264

266 94 227

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *