پوسیدگی و تغییر رنگ یخچال ساید

پوسیدگی و تغییر رنگ در یخچال ساید

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

پوسیدگی و تغییر رنگ یخچال ساید میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که باعث زنگ زدگی درب یخچال شود. قطعا این مشکل باعث می شود تا ظاهر دستگاه شما زشت شود و حتی باعث شود تا دستگاه شما قدیمی و کهنه به نظر برسد. در چنین مواقعی احتمالا شما نیز تمایل دارید تا چنین مشکلاتی در دستگاه شما وجود نداشته باشد و به یک طریقی مشکل بر طرف شود. و در واقع دستگاه شما بازسازی و یا تعمیر شود. تعمیر پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال از تخصص کارگاه سامی تکنیک میباشد که میتوانید با خیال راحت به ما اطمینان کنید .

علت پوسیدگی درب یخچال ساید بای ساید

پوسیدگی و تغییر رنگ یخچال ساید رطوبت است. این رطوبت از آبریز یخچال شما ایجاد شده زمانی که از آب ریز یخچال خود آب خارج میشود مقداری زیر لبه یخچال چکیده میشود و جمع میشود و این جمع شدن عامل اصلی پوسیدگی است و بهتر است هر بار بعد از استفاده ار آبریز با حوله نرم بدنه و زیر آبچکان را خشک کنید.

عواملی که باعث تغییر رنگ در یخچال ساید میشود:

میتوان به رطوبت,استفاده از مواد شوینده قوی بر سطح فلزی یخچال و جمع شدن آب زیر آبریز یخچال اشاره کرد.

 

تعمیر پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال در کارگاه سامی تکنیک انجام میشود و تمام نیروهای این مجموعه متخصص و کار بلد این کار هستند. بنابراین چنانچه قصد تعمیر پوسیدگی های درب یا بدنه یخچال خود را دارید کافیست با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را برای تعمیر پوسیدگی ساید راهنمایی کنند. برای رفع و تعمیر پوسیدگی درب یخچال ساید بای ساید میتوانید با شماره 09214104100 جهت تعمیر زنگ زدگی درب یخچال و تغییر رنگ یخچال از سفید به سیلور تماس بگیرید.

تعمیر لولای درب یخچال

تعمیر پوسیدگی درب یخچال چقدر زمان میبرد؟

برای ترمیم پوسیدگی و خشک شدن کار بازده زمانی بین 4 الی 7 روز زمان می برد که بستگی به میزان و نوع پوسیدگی یخچال شما دارد.

پوسیدگی در یخچال

پیشنهاد ما به شما : مطالعه صافکاری و نقاشی درب یخچال

لیست مرکز خدمات تعمیر یخچال

مرکز خدمات تعمیر یخچال در شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 201 264

266 94 227

مرکز خدمات تعمیر یخچال در غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

مرکز خدمات تعمیر یخچال در مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

مرکز خدمات تعمیر یخچال در شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

2 دیدگاه

  • سلام استاد شبتون بخیر من متن شما رو خوندم سوالی که دارم اول اینکه ممنون به خاطر توضیحات کامل و عکس ها دوم اینکه هر دو درب باید رنگ شود و یا ققط آن قسمت که دچار پوسیدگی شده؟

    • دوست عزیز سلام
      تنها هدف ما خدمت رسانی به شماست اما در جواب سوال شما بله هر دو درب باید به کارگاه آورده شود چون اگر یک درب پوسیده یخچال رنگ شود تغیر رنگ ایجاد میشود و باید هر دو درب با هم رنگ شود تا تفادت رنگ به وجود نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *