علت روشن نشدن یخچال سامسونگ

علت روشن نشدن یخچال سامسونگ

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

علت روشن نشدن یخچال سامسونگ، می‌تواند یکی از سوالاتی باشد که بخواهیم از یک تعمیرکار تعمیر یخچال سامسونگ بپرسیم. یخچال‌ها با حضور پر رنگی که در زندگی روزمره ما دارند، در صورت خرابی و روشن نشدن یخچال فریزر سامسونگ می‌تواند به کلی زندگی ما را تحت شعاع قرار داده و نظم همه چیز را برهم بزنند. در بعضی مواقع علت روشن نشدن یخچال بعد از قطعی برق هم میتواند عامل این مشکل باشد.

ما در نمایندگی یخچال سامسونگ به لطف داشتن بیست و پنج سال سابقه در ارائه کلیه خدمات فنی در رابطه با یخچال‌ها، مخصوصا تعمیر یخچال سامسونگ که یکی از بهترین برندها می‌باشد اطلاعات زیادی در این رابطه بدست آورده است.

به لطف اطلاعات فنی بالا و تجربه عملی و میدانی تکنسین‌های مجرب و زبده ما، در این مقاله با 7 علت مهم روشن نشدن یخچال Samsung آشنا می‌شویم. در صورتی که با بررسی هر یک از این علل 7 گانه مشکل حل نشده و همچنان باقی ماند، کافی است با شماره‌های موجود در وبسایت سامی تکنیک تماس حاصل فرمایید.

دلیل روشن نشدن یخچال

روشن نشدن یخچال با هر نوع برندی دلایل مختلفی میتواند داشته باشد اما در کل میتوان به چند نمونه از دلیل روشن نشدن یخچال اشاره کرد:

ایجاد مشکل در جریان برق یخچال , خرابی در رله استارت و اورلود , ایراد در ترموستات , مشکل برد الکترونیکی , خرابی موتور یا کمپرسور, سیم کشی نامناسب میتوان اشاره کرد.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک قدیمی

کافی است تا درب یخچال را باز کرده و متوجه شویم که یخچالمان کار نمی‌کند. احتمالا چند باری سعی می‌کنیم تا یخچال را خاموش و روشن کنیم. و در زمانی که موفق نمی‌شویم یخچال را بعد از بارها سعی و تلاش مکرر روشن کنیم، غرق در دریایی از استرس می‌شویم.

اگر یخچال ما نیز از برندهای گران قیمت و بسیار خوبی مانند Samsung باشد، استرس ما بیشتر هم خواهد شد. با توجه به قیمت بالایی که یخچالها دارند، در صورت روشن نشدن یخچال Samsung واقعا جای نگرانی است.

اگر شما هم در چنین شرایطی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که آرامش خود را حفظ کرده و تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما به شما 7 علت مهم روشن نشدن یخچال Samsung را معرفی می‌کنیم.

ما در کنار شما هستیم، با کیفیت و قیمت مناسب دیگر نگران روشن نشدن یخچال سامسونگ خود نباشید.

پیشنهاد ما به شما : مطالعه چرا یخچال سامسونگ من خنک نمی شود ؟

تعمیر ساید سامسونگ

یخچال سامسونگ یکی از کاربردی‌تری و پرمصرف‌ترین محصولات ساخته شده توسط برند بزرگ و با کیفیت سامسونگ است. بخش بزرگی از نیازهای ما توسط این محصول بخصوص و توانمند تامین می‌شود. در صورتی خرابی و از کار افتادن یخچال، زندگی روزمره انسان به کلی تحت شعاع قرار گرفته و از کیفیت آن تا حد بسیار زیادی کاسته ‌می‌شود.

بیست و چهار ساعت شبانه روز و در تمامی روزهای سال، یخچال‌فریزرهای ما در حال کار کردن هستند تا محصولات و مواد غذایی مورد نیازمان تازه و قابل استفاده بمانند. اما بعد از سپری شدن مدت زمانی، ممکن است مشکلاتی در روند کارکرد یخچال پدیدار شود. یکی از این مشکلات روشن نشدن یخچال سامسونگ است.

در این رابطه دلایلی وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. 7 علت مهم روشن نشدن یخچال  Samsung را بررسی کرده، و به روند تعمیر و رفع این مشکل خواهیم پرداخت. با سامی تکنیک همراه باشید تا دلایل روشن نشدن یخچال را همراه با یکدیگر بررسی کنیم.

علت روشن نشدن یخچال سامسونگ چیست ؟

همانطور که می‌دانید یخچال فریزر ها دائماً در حال کار هستند. بنابراین ممکن است پس از مدتی استفاده از یخچال فریزر ها برای آنها مشکلاتی رخ دهد. یکی از این مشکلاتی که در تعمیر یخچال سامسونگ اتفاق می افتد، روشن نشدن یخچال می‌باشد. به این صورت که یخچال در حال کار است و به یکباره خاموش شده و دیگر روشن نمی‌شود. و یا ممکن است بعد از اقدام به جا به جایی، مثلا بعد از تغییر دکوراسیون آشپزخانه و یا اسباب کشی به خانه‌ای جدید، با مشکل روشن نشدن یخچال سامسونگ رو به رو شوید.

در جواب سوال شما که چرا چراغ یخچال روشن است ولی کار نمیکند؟ میتوان بیان کرد که در این شرایط اولین فکری که به ذهن خطور می‌کند، هزینه تعمیرات است. فکر بعدی این است که، آیا اصلا مشکل پیش آمده قابل تعمیر است؟ یا باید اقدام به خرید یک یخچال جدید کنند؟

دقیقا در این لحظه پر استرس است که باید نام مجموعه سامی تکنیک را به یاد آورید. بدانید ما به عنوان مجموعه‌ای دارای 25 سال سابقه در ارائه خدمات مربوط به روشن نشدن یخچال سامسونگ، نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا شما کمترین هزینه را برای استفاده مجدد از یخچال خود بپردازید.

هنگامی که دلیل روشن نشدن یخچال سامسونگ خود را نمی‌دانید، کافی است با شماره تماس‌های موجود در این صفحه تماس گرفته و با کارشناسان زبده ما ارتباط برقرار کنید. ما در کنار شما هستیم تا لحظه‌ای که یخچالتان دوباره مثل روز اول کار کند.

پیشنهاد ما به شما : مطالعه قیمت موتور یخچال سامسونگ

پیشنهاد ما به شما : مطالعه آیا یخچال سامسونگ من گارانتی دارد ؟

7 علت مهم روشن نشدن یخچال سامسونگ

در رابطه با روشن نشدن یخچال سامسونگ، همیشه 7 علت مهم روشن نشدن یخچال Samsung وجود دارد که در اکثر مواقع مشکل روشن نشدن می‌تواند مربوط به این موارد باشد:

  • وجود مشکل در ترموستات و روشن نشدن یخچال
  • وجود مشکل در پریز برق و یا دستگاه محافظ برق
  • وجود مشکلات در سیستم سرمایشی یخچال 
  • مشکلات موجود در موتور یخچال یا کمپرسور
  • وجود مشکلات در قطعات الکترونیکی یخچال 
  • وجود خرابی در قسمت اورلود یخچال
  • وجود نقص در سیم کشی یخچال

با ما همراه باشید تا با هر یک از این علت‌های مهم آشنا شویم. به یاد داشته باشید که تست و بررسی محصولات الکتریکی در منزل به دست افراد غیر متخصص می‌تواند حادثه آفرین باشد. پس توصیه می‌کنیم به جای اقدام شخصی، از خدمات سامی تکنیک در این زمینه استفاده کنید.

سامی تکنیک به لطف اعتماد و رضایت شما عزیزان، اکنون دارای بیش از صد و پنجاه نمایندگی فعال در سطح ایران بزرگ است. پس در هر شهر و شهرستان و استانی که هستید، کافی است برای تعمیر یخچال Samsung خود با سامی تکنیک تماس حاصل کنید. اگر به دنبال جواب علت روشن نشدن یخچال بعد از قطعی برق هستید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران ما به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

ما در نمایندگی یخچال سامسونگ کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما مراجعه می‌کنیم. فرقی نمی‌کند در کدام روز از سال و در چه ساعتی از شبانه روز و یا حتی در کدام منطقه جغرافیایی از ایران عزیز هستید، ما و تکنسین‌های مجرب و زبده سامی تکنیک در کمتر از پانزده دقیقه بعد از تماس شما برای خدمت رسانی به محل مورد نظر حرکت خواهند کرد.

پیشنهاد ما به شما : مطالعه  نحوه ریست کردن یخچال سامسونگ

روشن نشدن یخچال فریزر سامسونگ

علت‌ روشن نشدن یخچال فریزر سامسونگ دلایل مختلفی دارد که در اینجا برای شما بیان کرده ایم.

همچنین شما میتوانید برای حل روشن نشدن یخچال فریزر سامسونگ با مشاوران ما در ارتباط باشید تا به صورت رایگان شما  را راهنمایی کنند و در صورت لزوم تعمیرکار به محل و منزل شما اعزام شود.

  • نرسیدن برق به یخچال فریزر سامسونگ
  • خرابی موتور یا کمپرسور یخچال فریزر سامسونگ
  • خرابی برد الکترونیکی یخچال فریزر سامسونگ
  • معیوب شدن ترموستات یخچال فریزر سامسونگ
  • خرابی رله استارت یخچال فریزر سامسونگ
  • نوسانات مداوم برق یخچال فریزر سامسونگ
  • نقص داشتن تایمر دیفراست یخچال فریزر سامسونگ

پیشنهاد ما به شما : مطالعه علت سرما نداشتن یخچال سامسونگ

علت روشن نشدن یخچال بعد از قطعی برق

معمولا علت روشن نشدن یخچال بعد از قطعی برق میتواند عوامل مختلفی داشته باشد که ما در اینجا برای شما بیان کرده ایم اگر با چک کردن یخچال مشکل شما رفع نشد میتوانید با ما در تماس باشید تا برای رفع مشکل نیروی متخصص به منزل و محل شما حضور پیدا کنند.

علت روشن نشدن اول : وجود مشکل در پریز برق و یا دستگاه محافظ برق

اگر در شرایطی هستید که روشن نشدن یخچال سامسونگ را تجربه می‌کنید، می‌شود احتمال داد که علت روشن نشدن یخچال Samsung مربوط علت روشن نشدن یخچال بعد از قطعی برق به وجود مشکل در پریز برق و یا دستگاه محافظ برقی باشد که در بین راه یخچال و منبع تغذیه (پریز برق) نصب شده است، باشد. برای تست و بررسی می‌توانید از یک فازمتر کمک گرفته و از سلامت پریز اصلی اطمینان حاصل کنید. اگر پریز سالم بود سراغ تست و بررسی محافظ یخچال Samsung بروید و به همان روش با استفاده از فازمتر، مطمئن شوید که درگاه‌های خروجی محافظ برق دارند.

علت روشن نشدن دوم : وجود خرابی در قسمت اورلود یخچال

در یخچال‌ قطعه‌ای وجود دارد به نام اورلود. وظیفه این قطعه در یخچال Samsung این است که کارکرد کمپرسور یخچال Samsung یا همان موتور یخچال Samsung را کنترل کند. در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، موتور یخچال کار نکرده و درگیر مشکل روشن نشدن یخچال فریزر سامسونگ خواهید شد.

تست و بررسی سلامت این قطعه در یخچال به دست افراد غیر متخصص ممکن نیست، برای اطمینان از سلامت اورلود یخچال بهتر است با تلفن‌های مرکز تماس مجموعه سامی تکنیک تماس حاصل فرمایید.

علت روشن نشدن سوم : وجود مشکل در ترموستات و روشن نشدن یخچال Samsung

وظیفه اصلی هر یخچال، ایجاد فضایی است که از دمای مناسب برای تازه نگه داشتن و خراب نشدن مواد غذایی برخوردار باشد. این مسئولیت مهم بر عهده قطعه‌ای است به نام ترموستات. شاید نام این قطعه را در محصولات و دستگاه‌های دیگری نیز شنیده باشید. اگر مایل به یافتن دلیل روشن نشدن یخچال Samsung خود هستید، باید بدانید که می‌تواند به خاطر وجود خرابی و مشکلی در این قطعه باشد.

در صورتی که ترموستات یخچال Samsung خراب شده و یا دارای مشکلی در روند کار شده است، می‌تواند یکی از 7 علت مهم روشن نشدن یخچال Samsung شما عزیزان باشد. برای تست و بررسی این علت نیز، به خدمات تخصصی تکنسین‌های قادر و توانمندی مانند پرسنل زحمت کش مجموعه سامی تکنیک نیاز دارید.

علت روشن نشدن چهارم : وجود مشکلات در سیستم سرمایشی یخچال Samsung

یکی دیگر از مهمترین وظایف یخچال‌ها در ایجاد سرمایش مناسب و مورد نیاز در این دستگاه است. یخچال‌ها برای ایجاد سرما دارای سیستم سرمایشی مخصوصی هستند. این سیستم تشکیل شده از کمپرسور و گاز یخچال است.

در صورت بروز خرابی در هر یک از این موارد یخچال قادر به تولید سرمایش مورد نیاز نیست. در این صورت نیز ممکن است درگیر مشکل روشن نشدن یخچال سامسونگ شوید. متاسفانه برای تست و بررسی این مورد از 7 علت مهم روشن نشدن یخچال Samsung هم به دریافت خدمات فنی و تخصصی هستید.

کافی است با دیدین نشانه‌های روشن نشدن یخچال سامسونگ و علت روشن نشدن یخچال بعد از قطعی برق و حصول اطمینان از سلامت پریز و محافظ یخچال، سریعا با مجموعه سامی تکنیک از طریق شماره تماس‌های موجود در وبسایت تماس حاصل نموده و درخواست اعزام تیم فنی به محل مورد نظرتان را ثبت نمایید.

تکنسین‌های زبده سامی تکنیک در کمتر از پانزده دقیقه، در هر شهر و شهرستانی که حضور دارید برای ارائه خدمات فنی در کنار شما عزیزان حاضر خواهند شد.

علت روشن نشدن پنجم : وجود مشکلات در قطعات الکترونیکی یخچال Samsung

پس از گذشت مدت زمانی از کارکرد یخچال Samsung، قطعات مهم و بسیار حساسی که در یخچال به کار رفته‌اند و دارای وظایف و مسئولیت‌های بسیار مهمی هستند خراب می‌شوند. در صورت خرابی هر یک از این قطعات الکترونیکی، نیاز به دریافت خدمات تخصصی و فنی دارید.

لازم به ذکر است که در این مورد نیز می‌توانید به خدمات حرفه‌ای تیم سامی تکنیک در رابطه با بررسی 7 علت مهم روشن نشدن یخچال Samsung اعتماد کنید. کافی است با ما تماس گرفته و با ثبت درخواست خود منتظر رسیدن تیم تخصصی ما بمانید.

در کمتر از پانزده دقیقه، تکنسین‌های حرفه‌ای سامی تکنیک با تمام تجهیزات مورد نیاز برای رفع علل روشن نشدن یخچال سامسونگ در محل حضور شما حاضر خواهند شد.

علت روشن نشدن ششم : وجود نقص در سیم کشی یخچال

یکی دیگر از 7 علت مهم روشن نشدن یخچال Samsung، وجود هرگونه نقص و عیب در سیم کشی یخچال می‌باشد. سیم کشی یخچال نیز درست مانند سلسله اعصاب بدن انسان به ایجاد ارتباط بخش‌های مختلف با مغز، به کارکرد صحیح سیستم یخچال Samsung کمک می‌کنند.

در صورتی که با روشن نشدن یخچال سامسونگ روبرو شده‌اید، ممکن است دلیل در وجود مشکلی مربوط به سیم کشی یخچال Samsung باشد.

علت روشن نشدن هفتم : مشکلات موجود در موتور یخچال یا کمپرسور

موتور یا همان کمپرسور یخچال Samsung در صورتی که قادر به تولید فشار لازم برای به گردش درآوردن گاز و ایجاد سرمایش مورد نیاز یخچال نباشد، می‌تواند یکی از مهمترین علل در 7 علت مهم روشن نشدن یخچال Samsung باشد.

تست و بررسی این مشکل و احتمال، نیازمند داشتن دانش فنی بالا و تجربه عملی کافی است. خواهشمندیم در صورتی که با مشکل روشن نشدن یخچال سامسونگ درگیر هستید، سریعا با مجموعه فنی و تخصصی سامی تکنیک تماس حاصل کنید.

اقدامات شخصی و دستکاری کردن سیستم‌های حساسی چون کمپرسور یخچال بعد از نوسانات برق علت روشن نشدن یخچال بعد از قطعی برق ،میشود و می‌تواند به هزینه‌های هنگفت بیشتری ختم شود و یا حتی به سلامت شما و اعضای خانواده نیز ضربه بزند. به یاد داشته باشید اگر مشکلی در مورد روشن نشدن یخچال فریزر سامسونگ داشتید ما در کنار شما هستیم ما به لطف داشتن بیش از 150 نمایندگی فعال در سطح تمامی استانها و شهرهای زیبای ایران عزیزمان می‌تواند برای ارائه خدمات در کمتر از 15 دقیقه در کنار شما حاضر شود.

پیشنهاد ما به شما : مطالعه قیمت تعویض موتور یخچال سامسونگ

لیست نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

 نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 201 264

266 94 227

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

2 دیدگاه

  • سلام این مواردی که ذکر کردید برای روشن نشدن یخچال برای تمام مارک های یخچال صدق میکند یا نه؟

    • سلام دوست عزیز
      تمام دلایل هایی که برای روشن نشدن یخچال بیان کردیم برای تمامی یخچال ها صدق میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *