علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال

علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال می‌تواند یک موضوعی باشد که شما را سردرگم کند. زیرا نیاز به تعمیر نمایشگر یخچال دارید. چرا که هرگونه مشکل در صفحه نمایشگر نشان دهنده یک ایراد مهم در یخچال فریزر است. در جواب علت خاموش شدن صفحه نمایش ساید باید عوامل مختلفی را برای تعمیر یخچال برسی کنید.

دلیل خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال‌

6 عاملی که باعث خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال‌ شما می شود:

  • نوسانات برق
  • سوختن ال ای دی
  • خراب شدن برد اصلی
  • خراب شدن برد دیسپلی
  • مشکل در سیم‌کشی
  • خرابی کلید درب

در این حالت باید به تعمیر نمایشگر یخچال خود اقدام کنید. مشاوران ما آماده خدمت رسانی به شما هستند تا نزدیکتر تعمیرکار را برای شما اعزام کنند.

خرابی صفحه نمایش یخچال

تعمیر نمایشگر یخچال

زمانی که نمایشگر یخچال شما خاموش می شود و یا مشاهده می کنید صفحه نمایشگر یخچال پر پر میزند در این حالت شما باید نمایشگر یخچال را تعمیر کنید. با برقراری تماس با مشاوران ما شما میتوانید  در هر نقطه از تهران و کرج که باشید درخواست تکنسین کنید.

در صورتیکه صفحه دیجیتال یخچال شما کار نکرد میتوانید با تعمیر نمایشگر یخچال توسط الکترونیک کاران مجموعه ما مشکل دستگاه خود را رفع کنید.

تعمیر نمایشگر یخچال در کارگاه سامی تکنیک در مدت زمان 2 ساعت طول می کشد شما میتوانید مشکلاتی که برای صفحه نمایش یخچال به وجود آمده را به نیروهای متخصص ما بسپارید.

۵ علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال

خاموش شدن صفحه نمایش یخچال ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد.

4 علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال این موارد است:

1. قطع برق:

یکی از علت‌های شایع خاموش شدن صفحه نمایش یخچال، قطعی در تامین برق به دستگاه است. ابتدا مطمئن شوید که  ورودی برق یخچال وصل باشد سپس اگر محافظ برق دارید ان را چک کرده  .

2. مشکل در سیستم برد الکترونیکی:

ممکن است مشکلی در قسمت‌های برد الکترونیکی یخچال وجود داشته باشد که باعث خاموش شدن صفحه نمایش شود. در این صورت بهتر است توسط تعمیرکار متخصص یخچال، برد دستگاه بررسی شود.

3. خطا در نرم‌افزار:

گاهی اوقات ارورها ممکن است باعث خاموش شدن صفحه دیجیتال یخچال شود که برای این مشکل شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما دلیل رخ دادن خظا را جویا شوید .

4. مشکل درسیم کشی داخل درب:

در بعضی موارد در طی مرور زمان بدلیل باز و بست زیاد درب سیم کشی لای درب یخچال قطع شده و صفحه نمایش دمای یخچال کامل خاموش شده و هیچ کدام از دکمه ها کار نمیکنند.

با توجه به علائم و شرایط دقیق خاموش شدن صفحه نمایش یخچال، بهتر است با مشاوران ما در مرکز تخصصی سامی تکنیک ارتباط باشید ا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند تا علت دقیق و راه حل مناسب برای مشکل شما تعیین کنیم.

شما می توانید همه روزه حتی روز های تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب با ما در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن برای رفع مشکل تکنسین در محل و منزل شما اعزام شود.

تعمیر خاموش شدن صفحه نمایش یخچال

علائم خاموش شدن صفحه مانیتور یخچال

علائم خاموش شدن صفحه مانیتور یخچال ممکن است شامل موارد زیر باشد:

1. صفحه مانیتور کاملاً خاموش شده و هیچ نور یا نشانگری روی آن نمایان نمی‌شود.

2. صفحه مانیتور فقط نور پس‌زمینه دارد اما هیچ اطلاعات یا نشانگری روی آن نمایان نمی‌شود.

3. صفحه مانیتور پیغام خطا یا پیغام‌های عجیب و غریب نمایش می‌دهد قبل از خاموش شدن.

4. صفحه مانیتور  فلش زن یا چشمک زن می شود و قطعی مکرر دارد.

اگر این علائم یا هر علامت دیگری را در مورد خاموش شدن صفحه مانیتور یخچال توجه کرده‌اید، بهتر است با مرکز تخصصی ما در تماس باشید تا مشکل را بررسی کنند و در محل و منزل شما تکنسین اعزام شود.

نحوه رفع خاموش شدن نمایشگر

وقتی صفحه مانیتور یخچال خاموش می‌شود، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

1. بررسی منبع تغذیه:

ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه برقی به درستی وصل شده و برق قطع نشده است. مطمئن شوید که پریز برق و سیم برق سالم هستند.

2. راه‌اندازی مجدد:

اگر صفحه مانیتور خاموش شده است، ممکن است با راه‌اندازی مجدد آن دوباره فعال شود چون زمانی که شما دستگاه را از برق میکشید یخچال ریست میشود . برای این کار، صفحه مانیتور را خاموش کنید و سپس دوباره روشن کنید.

3. بررسی تنظیمات:

مطمئن شوید که تنظیمات صفحه مانیتور به درستی انجام شده‌اند. گاهی اوقات تنظیمات نادرست می‌تواند باعث خاموش شدن صفحه شود از جمله فعال بودن قفل کودک.

4. تماس با مرکز تعمیرات:

اگر همچنان مشکل پابرجاست و صفحه مانیتور یخچال خاموش است، و نمی دانید علت خاموش شدن صفحه نمایش ساید چیست؟ بهتر است با خدمات پس از فروش یا تعمیرکار متخصص تماس بگیرید تا مشکل خاموشی صفحه نمایش ساید را تشخیص داده و راه حل مناسب را برای آن پیشنهاد دهند. حتماً به دستورالعمل‌های ارائه شده توسط تولیدکننده یخچال نیز توجه کنید و هرگز تلاش نکنید که خودتان صفحه مانیتور یخچال را باز کنید یا تعمیر کنید، زیرا این کار ممکن است خطرات جدی به همراه داشته باشد.

تعمیر صفحه نمایش یخچال

لیست مراکز تعمیرات تخصصی یخچال

نمایندگی تعمیرات یخچال شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 201 264

266 94 227

نمایندگی تعمیرات یخچال غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی تعمیرات یخچال مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی تعمیرات یخچال شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

3 دیدگاه

  • سلام میشه بفرمایید علت خاموش و روشن شدن صفحه نمایش یخچال چیه؟

    • دوست عزیز سلام
      علت خاموش و روشن شدن نمایشگر یخچال افت دمای یخچال فریزر است. بهتر است تکنسین دستگاه را چک کند و مشکل را برطرف کند.

  • سلام خسته نباشید ممنون میشم راهنماییم کنید علت کم نور شدن نمایشگر یخچال چیه هی سوسو میزنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *