تعمیر برد یخچال هیتاچی

تعمیر برد یخچال هیتاچی

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

تعمیر برد یخچال هیتاچی در این نمایندگی به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌گردد ما در این نمایندگی با به دست آوردن دانش تعمیر برد یخچال توانسته‌ایم تا حد زیادی هزینه‌های تعمیر برد یخچال ساید هیتاچی را پایین آوریم پس با خیال راحت برد خود را به ما بسپارید تا در کمتر از دو ساعت برد شما را تعمیر کرده و از آب شدن وسایل داخل فریزر جلوگیری کنیم ما در این مقاله هر آنچه که در مورد تعمیر برد یخچال هیتاچی باید بدانید را به شما توضیح می‌دهیم پس تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

ما در نمایندگی تعمیر برد یخچال ساید هیتاچی توانستیم این امر را میسر کنیم تا تمامی کسانی که در جای جای کشور عزیزمان ایران هستند و از یخچال فریزر هیتاچی استفاده می‌کنند بتوانند در صورت خرابی از این خدمات ما استفاده کنند شما می‌توانید در صورت بروز مشکل در یخچال هیتاچی می توانید برد الکترونیکی دستگاه را برای ما توسط پست و یا تیپاکس ارسال نمایید و ما مراحل تعمیر برد یخچال شما را انجام دهیم و پس از برطرف کردن خرابی برد را برای شما ارسال نماییم شما برای مشاوره و هماهنگی برای ارسال می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

 نمایندگی تعمیر برد در شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 201 264

266 94 227

نمایندگی تعمیر برد در غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

 نمایندگی تعمیر برد در مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

 نمایندگی تعمیر برد یخچال هیتاچی در شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

علائم خرابی برد یخچال هیتاچی

اینکه از کجا بفهمیم برد یخچال هیتاچی خراب شده و یا اینکه چگونه تشخیص دهیم یخچال هیتاچی خراب است نیاز به تجربه چند ساله در امر تعمیری یخچال هیتاچی دارد و ما این تجربیات با شما در میان می‌گذاریم اگر برد یخچال هیتاچی خراب شود در روی دستگاه بر روی صفحه دیجیتال یا همان صفحه‌ای که تنظیم دمای یخچال را انجام می‌دهید خطایی نمایان می‌شود که معمولاً در بین تعمیرکاران این خطاها به عنوان ارور مختص به برد نام دارد.

← ارورFo o2 یخچال هیتاچی:

یکی از ارورهای مربوط به خرابی و یا سوختن برد این ارور می‌باشد

← ارورFo 14 یخچال فریزر هیتاچی:

این خطا هم مربوط به برد الکترونیکی می‌باشد

نکته: تمامی خطاهایی که ما در بالا به آن اشاره کرده‌ایم حتماً باید توسط تکنسین تعمیر یخچال هیتاچی بررسی و سپس نسبت به تعمیر اقدام نمایید در صورت اینکه هرگونه سوال در مورد تعمیر برد یخچال هیتاچی دارید می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته با مشاوران ما در ارتباط باشید.

این تغییرات در کار کردن یخچال فریزر و یا ساید بای ساید هیتاچی نشان دهنده این است که برد یخچال دچار اختلال گردیده است و نسبت به تعمیر آن باید سریعا اقدام نماییم تا خرابی باعث هزینه بیشتر نگردد.

دلایل خاموش شدن کامل یخچال فریزر یا ساید بای ساید هیتاچی

یعنی دستگاه به صورت کامل خاموش است و نه صفحه نمایشگر یا همان تنظیم دمای کار نمی‌کند و نه چراغ‌ها روشن هستند و نه صدای کارکرد کمپرسور به گوش می‌رسد.

کار نکردن یخچال فریزر یا ساید بای ساید هیتاچی:

یعنی یعنی صفحه مانیتور روشن است چراغ‌های داخل یخچال روشن است ولی موتور کار نمی‌کند و هیچ صدایی از دستگاه نمی‌آید و زمانی که موتور توسط تکنسین تست می‌شود موتور سردست در این مورد زمانی که موتور گرم باشد احتمال اینکه برد مشکل داشته باشد نیست.

دستگاه روشن است و کار می‌کند ولی سرما ایجاد نمی‌کند:

در این مورد ابتدا باید موتور و گاز دستگاه چک شود سپس باید اقدام به تعمیر برد کرد.

روشن خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال:

در این مورد برد صفحه نمایشگر یا همان دیسپلی یخچال هیتاچی و برد اصلی دچار مشکل گردیده است.

دلایل خرابی برد یخچال فریزر و ساید بای ساید هیتاچی

نوسانات برق:

یکی از شایع‌ترین دلیل سوختن برد یخچال فریزر و ساید بای ساید هیتاچی نوسانات برق است که این نوسانات تاثیر مستقیم بر روی برد دستگاه دارند و باعث خرابی در می‌شوند.

ضربه به برد:

معمولاً بردهای یخچال در داخل یک کاور پلاستیکی قرار دارند و استحکام این کاور زیاد نیست یعنی بر اثر ضربه احتمال اینکه به برد آسیب رسد بسیار زیاد است

ریختن آب روی برد یخچال فریزر هیتاچی:

هرگونه تماس آب با برد اصلی یخچال هیتاچی باعث خرابی و سوختگی برد خواهد شد پس در هنگام نظافت یخچال و ساید بای ساید خود حتماً به این نکته توجه فرمایید

سوختن قطعات و اتصالی کردن قطعات:

سوختن قطعات مکانیکی یخچال فریزر باعث آمپه کشیدن آن قطعه و آسیب آسیب دیدگی می‌شود

عمر مفید برد الکترونیکی یخچال فریزر و ساید بای ساید هیتاچی:

هر یخچال یک عمر مفیدی دارد که کمپانی آن را محاسبه کرده است و در یخچال فریزر و ساید بای سایدها هیتاچی عمر مفید یخچال از ۷ الی ۱۳ سال تعریف شده است.

زمان تعمیر برد یخچال هیتاچی چقدر است؟

سوالات زیادی بابت اینکه زمان تقریبی تعمیر برد هیتاچی از سوی کاربران مطرح گردیده است برای جواب این سوال باید گفت که مشترکین تهران پس از تحویل به مجموعه ما که هم می‌توانند به صورت حضوری و یا هم به صورت پیک برای ما ارسال کنند پس از دریافت برد زمان تعمیر بین دو الی ۳ ساعت می‌باشد و تمامی بردها در این نمایندگی پس از تعمیر بر روی دستگاه قرار گرفته می‌شوند و کاملاً تست می‌گردند و این از محاسن این نمایندگی می‌ باشد پس با خیال راحت برد یخچال را برای تعمیر به ما بسپارید برای ثبت سفارش تعمیر برد با شماره ۰۹۱۲۶۹۷۳۷۸۳ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر برد دیسپلی یا همان نمایشگر یخچال ساید هیتاچی

دیسپلی یا همان برد نمایشگر یخچال صفحه‌ای است که در روی درب یخچال می‌باشد که شما توسط آن دمای یخچال و یا فریزر را کم و زیاد می‌کنید و یا بعضی از دکمه‌ها کار نمی‌کند در بعضی از دستگاه‌ها دیده شده است که هم برد اصلی یخچال هیتاچی هم برد دیسپلی یا برد نمایشگر یخچال هیتاچی هر دو با هم دچار مشکل شده است اگر در بردهای اصلی و دیسپلی یخچال دچار مشکل شده‌اید می‌توانید به صورت رایگان با مشاوران ما در تماس باشید.

پیشنهاد ما به شما : مطالعه ارور یخچال فریزر هیتاچی

برد یخچال هیتاچی در کجا قرار گرفته است؟

محل قرارگیری برد یخچال هیتاچی و یا ساید بای ساید هیتاچی در تمامی مدل‌ها در دو جای دستگاه می‌باشد در بعضی از مدل‌ها بر روی سقف دستگاه که شما برای جدا کردن برد ابتدا باید حتماً دستگاه را از برق جدا کرده و سپس با استفاده از یک صندلی بر روی سقف دستگاه روید. روی سقف یخچال یک قاب را مشاهده می‌کنیم که توسط ۲ الی ۴ پیچ مهار شده است پس از باز کردن این پیچ‌ها شما دسترسی کامل به برد را پیدا می‌کنید و در بعضی از یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای هیتاچی برد الکترونیکی در پشت یخچال و در کنار موتور و یاکمپرسور قرار گرفته است.

نکته بسیار مهم: نکته بسیار بسیار مهم قبل از باز کردن قاب حتماً دستگاه را از برق جدا کنید و اگر تخصصی در این مورد ندارید اقدام به تعمیر یا باز کردن آن نکنید.

چیکار کنیم تا برد یخچال هیتاچی بیشتر عمر کند؟ راه‌های افزایش طول عمر را کامل برای شما توضیح می‌دهیم تا با رعایت کردن آنها عمر یخچال فریزر خود را افزایش دهید.

  • استفاده از محافظ برق مناسب بر سر راه ورودی برق یخچال تا از نوسانات برق جلوگیری کند
  • در جابجایی‌ها حتماً اصول جابجایی یخچال را رعایت کنید
  • از شستن یخچال با آب بپرهیزید
  • فاصله یخچال را از پشت با دیوار بین ۸ تا ۱۵ سانت رعایت کنیم
  • یخچال فریزر یا ساید بای ساید خود را در جای مناسب به دور از نور مستقیم خورشید و گرمای اجاق گاز قرار دهید
  • سرویس‌های دوره‌ای یخچال را حتماً سر زمان مقرر انجام دهید

وظیفه برد الکترونیکی در یخچال هیتاچی

برد یخچال همانند مغز انسان کار دستور دادن به دیگر اعضای بدن را دارد و تمامی قطعات یخچال فرمان راه افتادن و کار کردن و حتی از کار ایستادنشان را برعهده دارد. پس یکی از اجزای بسیار مهم یک یخچال فریزر و یا ساید بای ساید می‌باشد.

تمامی خدمات مجموعه سامی تکنیک به صورت شبانه روزی است و شما میتوانید با خیال راحت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

هزینه تعمیر برد یخچال هیتاچی

هزینه تعمیر برد یخچال ساید هیتاچی در مرحله اول به خرابی به وجود آمده بستگی دارد که خرابی آیا از آی سی برد هیتاچی است یا خیر یا آیا خرابی به مربوط به اتصالات برد است یا خیر هزینه تعمیر را ما به صورت تقریبی می‌توانیم بین ۷۰۰ هزار تومان الی ۵ میلیون تومان اعلام نماییم شما برای اینکه هزینه تعمیر برد یخچال هیتاچی را بدانید می‌توانید به صورت مستقیم با شماره تماس کارشناس ارشد الکترونیک مجموعه ما تماس حاصل نمایید و با بازگو کردن ایراد دستگاه از هزینه مطلع شوید. شماره کارشناس الکترونیک ۰۹۱۲۶۹۷۳۷۸۳

تعمیر برد بهتر است یا تعویض برد؟

دوستان ما در این مجموعه فروش برد یخچال هیتاچی تمامی مدل‌ها را هم ارائه می‌دهیم یکی از سوالات متداول در مورد این است که آیا برد را تعمیر کنیم یا تعویض؟ یا اینکه تعمیر به صرفه است یا اینکه تعویض در جواب این سوال باید گفت ۱۰۰ ٪تعمیر صرفه اقتصادی بیشتر دارد و یکی از علت‌ها این است که با توجه به شرایط تحریم و قیمت نوسانی دلار تعویض با قیمت‌های بسیار زیاد همراه است.

به طور مثال قیمت برد یخچال هیتاچی بین ۸ میلیون تومان الی ۱۵ میلیون تومان نسبت به مدل یخچال متغیر است و کیفیت بردهای جدید نسبت به قدیم بسیار پایین تر می‌باشد پس پیشنهاد اول ما به شما ابتدا تعمیر است سپس در صورت تعمیر نشدن اقدام به تعویض کنید.

نکته آخر در مورد برد یخچال هیتاچی

در نظر داشته باشید ساید بای ساید های هیتاچی یکی از بهترین مدل های یاین برند هستند.

اما ممکن است به مرور زمان دچار اختلال در کارکرد خود شوند که با سرویس به موقع میتوانید از تعمیرات آن جلوگیری کنید. شما میتوانید با شماره گیری شماره های مجموعه سامی تکنیک و برقراری ارتباط با مشاوران ما هر چه سریعتر سرویس دوره ای یخچال خود را انجامن دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *