تبدیل کمپرسور اینورتر به معمولی

تبدیل کمپرسور اینورتر به معمولی

دوست من, از رای شما سپاسگذاریم.

تبدیل کمپرسور اینورتر به معمولی چیست؟ حتما برای شما این اتفاق افتاده است که تکنسین یا تعمیرکاری که به منزل شما مراجعه کرده تشخیص داده است که کمپرسور یا موتور یخچال شما سوخته و قیمت بسیار بالایی را برای تعویض کمپرسور اینورتر با معمولی یا ساید بای ساید به شما اعلام کرده است و یا پس از تشخیص سوختگی موتور یا کمپرسور به شما عنوان کرده است که کمپرسور اینورتر یخچال شما در بازار موجود نیست!

نگران نباشید ما برای این مشکل راه حل هایی پیدا کرده ایم. در زمانی که موتور یا کمپرسور یخچال و یا ساید بای ساید شما در ایران موجود نیست ما کمپرسور اینورتر یخچال شما را تبدیل به کمپرسور معمولی میکنیم که این کار هم هزینه پایین تری نسبت به تعویض کمپرسور اینورتر دارد و هم مشکل نبودن کمپرسور اینورتر بعضی از دستگاه ها را حل میکند.

تبدیل موتور اینورتر به معمولی

کمپرسور اینورتر چیست؟

تکنولوژی جدید و مدرن است. پس در بازار کم یاب و محدود است. در صورت مشکل باید با کمپرسور معمولی عوض شود که این از تخصص نمایندگی تعمیرات ما است چون کاری تخصصی است.

اما کمپرسور اینورتور چه کارایی دارد؟ سرعت موتور را در در هوا های مختلف تنظیم می‌کند. دما توسط سنسور تشخیص داده می‌شود و به صورت خودکار سرعت را کم یا زیاد می‌کند.  یک تکنولوژی کم مصرف گرا است. حدود ۵۰ درصد در برق شماهم سرفه جویی می‌شود. این کمپرسور ها کارشان یه صورت دائمی و همیشه روشن است. سرعتشان کم می‌شود با توجه به نوع ساخت و کابردشان ولی خاموش نمی‌شوند.

در داخل یخچال دما متغییر است اما با این تکونولوژی دما ثابت خواهد بود. تبدیل کمپرسور اینورتور به معمولی نیازمند تخصص و مهارت است. هم می‌شود موتور معمول با کمپرسور اینورتور عوض شود و هم برعکس این اتفاق می‌تواند رخ بدهد. اگر یخچالتان ساید بای است این مقاله را با دقت بخوانید.

برد مبدل کمپرسور اینورتر

نحوه نصب برد مبدل کمپرسور اینورتر

برای نصب برد مبدل کمپرسور اینورتر و تبدیل کمپرسور اینورتر به معمولی نیاز به تخصص است و کار آسانی نیست و به تجربه، مهارت نیاز دارد. و توجه داشته باشید این کار را به افراد غیر متخصص نسپارید. البته مجموعه سامی تکنیک متخصص در تعمیر یخچال و دارای تعمیرکاران فوق حرفه ای و ماهری بوده که توانایی تبدیل کمپرسور اینورتر به معمولی را دارا هستند و کلیه خدمات را به صورت کاملا تخصصی و با مناسب ترین قیممت انجام می دهند.

عکس کمپرسور اینورتر

کمپرسور اینورتر همان موتور یخچال اینورتر است که وظیفه آن پمپ باد یخچال است و همیشه روشن است .این دستگاه با متراکم سازی گاز،‌ موجب گردش آن، داخل لوله‌های کندانسور یا مدار دستگاه می‌شود. در واقع این گردش گاز باعث ایجاد سرما  در داخل یخچال می‌شود.

انواع موتور یخچال سامسونگ

برای تبدیل کمپرسور اینورتر به معمولی احتیاج به مشاوره و یا تعمیرکار داری؟

انواع موتور یا کمپرسور یخچال

در توضیح بالا از دو نوع کمپرسور یا همان موتور یخچال برایتان نام بردیم. در ادامه هر دو نوع را برایتان مختصر توضیح میدهیم.

 کمپرسور های معمولی با دور ثابت:

زمانی که یخچال فریزر ساید بای احتیاج به سرد شدن داشته باشد موتور کارمی‌کند. سرما که زیاد می‌شود، اتوماتیک خاموش می‌شود و کار نمی‌کند. کمپرسور های معمولی زمان روشن شدن، جریان برق زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. این برق با فشار و مستقیم از برق ساختمان گرفته می‌شود. فشار برق که سرما را به حداکثر رساند، خاموش می‌شود. این نوع کمپرسور ها بسیار رایج هستند و به سادگی در بازار به علت هزینه مطلوبشان یافت می‌شوند. با همه یخچال ها به خصوص مدل ساید بای سازگار هستند.

کمپرسور های اینورتر با دور متغییر:

ساختارش حکم می‌کند با دور متغییر کار کند. با توجه به دما، افزایش و کاهش گرما یا  سرما یخچال ساید بای خودش را وقف می‌دهد. در واقع اینورتر قسمتی از برد الکتریکی می‌باشد که به صورت برد جداگانه یا همراه برد اصلی در یک برد جایگذاری شده است.

تعمیرات موتور یخچال سوخته

پیشنهاد ما به شما : مطالعه قیمت موتور یخچال اینورتر است.

کمپرسور اینورتر به صورت خطی است و بر اساس شرایط دما کار می کند. تفاوتشان هم آهن ربای قدرتمندی است که در خطی وجود دارد که صفحه پیستون را به شکل خطی جذب می‌کند. این امر موجع به  پایین آمدن انرژی و تا حد زیادی هم آلودگی صوتی می‌شود. ضمنن کمپرسور خطی نسبت به بقیه عمر طولانی تری دارد. شرکتی هم که از این نوع استفاده می‌کند، شرکت ال جی است.

تعویض کمپرسور اینورتر با معمولی

تشخیص کمپرسور اینورتر از معمولی

تشخیص کمپرسور اینورتر از معمولی اختلاف زیاد و گسترده ای ندارند. اختلافشان در سیم پیچی هایشان است. موتور اینورتر داری سه سیم پیچی با اهم های یکسان است. موتور معمولی یک سیم کمتر دارد  پس دارای دو سیم استارت و  پیچ رانینگ است. منتها با پیشرفت تکنولوژی موتورهای اینورتر با کیفیت بهتری عرضه شده اند.

کمپرسور ها در همه نوع مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و فرصت و محدودیت هایی برای ما ایجاد میکنند. نمایندگی تعمیرات ما در زمینه تبدیل کمپرسور اینورتر به معمولی متخصصین ماهر و توانایی دارد که بتوانند این کار را با مهارت تمام انجام دهند. ما در این مقاله تعویض کمپرسور اینورتر با معمولی را برای شما گفتم که بتوانید تصمیم درستی بگیرید و این تصمیم حاصل آگاهی باشد. نمایندگی تعمیرات ما نماینده ما و دوست شما برای سلامت و تعمیر دقیق وسایل شما است.

فیلم تبدیل برد اینورتر به معمولی

شاید برای شما این مسئله رنج آور باشد که دستگاه از حالت استاندارد خارج میشود و یا دستگاه دستکاری میشود و یا هزاران سوالی که در ذهنتان ایجاد میشود و شما را سردرگم میکند. برای تشخیص کمپرسور اینورتر از معمولی با مساوران ما در ارتباط باشید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

تبدیل برد اینورتر به معمولی

زمانی که موتور اینورتر یخچال شما میسوزد به دلیل بالا بودن قیمت کمپرسورهای اینورتر و تحریم بودن کشورمان واردات این نوع موتور ها صورت نمیگیرد. به همین دلیل مجموعه ما برای رفاه شما عزیزان از روش تبدیل کمپرسور اینورتر به موتور 220 استفاده میکند.

مجموعه ما برای اولین بار در ایران توانسته است با تولید برد تبدیل اینورتر به معمولی (220 ولت) این امر را محقق کند تا هزینه های شما تا مقدار زیادی کاسته شود.

مجموعه ما در با داشتن نیروهای متخصص و دوره دیده این اطمینان را به شما میدهند که در تبدیل کمپرسور اینورتر به کمپرسور معمولی هیچگونه تغییری در سیستم یخچال فریزر و یا ساید بای ساید شما ایجاد نمیشود.

برد مبدل کمپرسور اینورتر به معمولی

 

تعویض کمپرسور اینورتر با معمولی

برای تعویض کمپرسور اینورتر با معمولی تکنسین های شرکت سامی تکنیک با استفاده از علم متخصصان الکترونیک خود توانسته است یک برد تیدیل درست کنند که آن را بر روی کمپرسور معمولی نصب کنند و هیچگونه دخالتی و دستکاری در سیستم فابریک دستگاه و برد اصلی یخچال و یا ساید بای ساید انجام نمیشود و فقط کمپرسور جدید را برای شما نصب و سپس دستگاه را مثل روز اول تحویل شما میدهند.

این کار به صرفه ترین راه برای تعویض کمپرسور اینورتر با معمولی میباشد که ما در طول این سالها که کشور عزیزمان در تحریم های افتصادی می باشد و هیچ گونه قطعه ای وارد نمیشود از این روش برای زنده کردن یخچال و یا ساید بای سایدهای کمپرسور اینورتر انجام داده ایم.

برای تعویض کمپرسور اینورتر با معمولی با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

نمایندگی فروش و نصب موتور یا کمپرسور یخچال

نمایندگی فروش موتور یخچال در شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی

33 201 264

266 94 227

نمایندگی فروش موتور یخچال در غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی

440 82 443

175 70 440

نمایندگی فروش موتور یخچال در مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز

58 02 58 88

نمایندگی فروش موتور یخچال در شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ

37 26 40 77

17 دیدگاه

  • سلام برای تبدیل این کار تو منزل انجام میدید چقدر زمان میبره؟

    • دوست عزیز سلام
      برای تبدیل کمپرسور اینورتر به معمولی کار توسط تکنسین های ماهر ماانجام میشود و این کار حدود 1ساعت زمان میبرد.

    • دوست عزیز سلام
      برای تبدیل کمپرسور اینورتر به معمولی حدود زمان بین نیم ساعت الی 1ساعت و نیم طول میکشد.

  • سلام آیا تو کار کرد دستگاه مشکل ایجاد نمیکنه زمانی که موتور اینورتر رو به معمولی تبدیل میکنید

    • دوست عزیز سلام
      برای تبدیل موتور اینورتر به معمولی مشکلی ایجاد نمیشود و بهترین گزینه برای یخچال هایی است که موتورشون ایجاد نمیشود مثل یخچال ال جی.

    • دوست عزیز سلام
      برای اطلاع از قیمت و مشاوره با مشاوران ما در تماس باشید.

  • سلام گروه متخصص شما با تبدیل برد اینورتر به معمولی دوباره یخچالم شروع به کار کرد ازتون واقعا ممنونم

    • دست عزیز سلام
      تنها هدف مجموعه ما خدمت رسانی به شماست.

  • چقدر زمان میبره برای تعویض کمپرسور اینورتر با معمولی؟

    • دوست عزیز سلام برای تبدیل کمپرسور اینورتر به معمولی حداقل زمان 1ساعت است.

    • دوست عزیز سلام
      راه تشخیص کمپرسور اینورتر از معمولی برچسب روی موتور است که اطلاعات کامل می دهد.

    • دوست عزیز سلام
      بله تبدیل برد اینورتر به معمولی هم تخصص مجموعه ماست میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

  • سلام وقت بخیر
    یک فریزر صندوقی AEG مربوط به قبل از انقلاب داریم که مامور اداره برق گفتند علت مبلغ بالای قبض برق مربوط به همین فریزر هست. لطفا بفرمایید آیا امکان تعویض موتور با موتورهای جدید که از لحاظ مصرف برق بهینه باشند وجود دارد؟ با تشکر

    • دوست عزیز سلام
      دقیقا جواب سوال خودتان را درست گفتید شما میتوانید با تعویض موتور از مصرف برق جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *